تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان زندگي زيرزميني جنايتكار فراري


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايان زندگي زيرزميني جنايتكار فراري
پسر جنايتكاري كه افزون بر دو سال با زندگي زيرزميني از تيررس پليس جنايي پايتخت دور بود سرانجام به دام افتاد.
به گزارش ايسكانيوز، رسيدگي به اين ماجرا از ششم مرداد 1385 پس از آن آغاز شد كه افسران كلانتري 102 گاندي از مرگ اسرارآميز پسر 16 ساله موتورسوار به نام «عليرضا -ب» باخبر شدند.
شواهد نشان مي داد او بر اثر برخورد عمدي با حفاظ (گاردريل) بزرگراه حقاني، قرباني جنايت شده است و با طرح اين فرضيه، پيكر پسر نگون بخت به پزشكي قانوني سپرده شد.
همچنين 17 آبان 1385 پرونده با صدور قرار نبود صلاحيت از دادسراي ناحيه سه به شعبه اول دادسراي جنايي تهران فرستاده و تجسس پليس دايره 10 آگاهي مركز براي رازگشايي معما آغاز شد.
كارآگاهان پس از كشف سرنخها و چهره نگاري رايانه اي، دو متهم به نام هاي «علي» و «حسين» را 10 اسفند 1385 رديابي و دستگير شدند.
آنان در بازجويي ها جنايت را انكار كردند و گفتند: در مرگ «عليرضا» هيچ نقشي نداشتيم و بي گناه بازداشت شده ايم.
همان موقع يكي از شاهدان به نام «مصطفي - ف» كه دوست «عليرضا -ب» بود به بازپرس «شاملو» اظهار داشت: در پارك طالقاني نشسته بوديم كه «علي» از مقابل ما رد شد. چون شبيه يكي از دوستانمان بود به او خنديديم كه به شدت ناراحت شد و گفت همينجا باشيد تا دوستانم بيايند; حالتان را بدجوري مي گيريم.
وي ادامه داد : دقايقي بعد «علي» و دو نفر از دوستانش دنبال ما كردند. سوار بر موتور به بزرگراه «حقاني» رسيديم. همانجا ماشيني كه «علي»، «حسين» و يك جوان خشمگين ديگر به نام «عليرضا - س» سوار آن بودند به عمد به ما خورد. در نتيجه، دوستم با شكم روي گاردريل افتاد و كشته شد و من هم كه زخمي شده بودم در بيمارستان بستري شدم.
بدين ترتيب قرار مجرميت«علي» و «حسين» 12 مهر 87 از سوي بازپرس شعبه اول دادسراي جنايي تهران صادر شد و تحقيق پليس براي بازداشت «عليرضا - س» ادامه يافت. اين پسر كه 28 ماه به صورت زيرزميني، زندگي كرده بود سرانجام در يكي از خيابان هاي مركزي تهران به دام افتاد و در بازجويي ها، جنايت را گردن گرفت: «من به قدري عصباني بودم كه نمي دانستم چه كار مي كنم. وقتي با ماشين به «عليرضا -ب» و «مصطفي - ف» رسيدم ناگهان با ماشين به موتور آنها كوبيدم و از آينه ديدم كه به گاردريل خوردند اما باور كنيد نمي خواستم كسي را بكشم.»
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن