تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت ورزشكاران ناشنواي قزويني دچار ركود شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فعاليت ورزشكاران ناشنواي قزويني دچار ركود شده است
رييس هيات ورزش هاي ناشنوايان استان قزوين گفت: به دليل كمبود بودجه و اعتبارات در زمينه توسعه ورزش هاي ناشنوايان، نسبت به سال گذشته با ركود مواجه هستيم .


"فرهاد رحماني" روزيكشنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با وجود حضور فعال ورزشكاران ناشنواي استان در رقابت هاي كشوري ، كمبود اعتبارات موجب پايين آمدن موفقيت اين ورزشكاران شده است.
وي با بيان اينكه بهزيستي كمك هاي خود را به ورزش ناشنوايان قطع كرده است ادامه داد: چنانچه اين وضعيت و مشكلات مالي ادامه پيدا كند ورزشكاران ما انگيزه خود را براي فعاليت از دست مي دهند.
اين مسوول با بيان اينكه رشته هاي واليبال ، تنيس روي ميز، بدن سازي ، شنا و دو و ميداني در بخش بانوان و رشته هاي فوتبال، كشتي و دو وميداني در بخش مردان براي ناشنوايان علاقه مند در استان آموزش داده مي شود اضافه كرد : با وجود اين تعداد رشته از نظر امكانات زير صفر هستيم.
رحماني گفت: فوتبال ناشنوايان استان سال گذشته در ليگ برتر حضور داشت كه امسال به دليل مسايل مالي امكان حضور در رقابت هاي ليگ برتر و اجاره زمين مناسب براي تيم را نداريم.
وي خاطرنشان كرد: انگيزه اصلي مربيان در هيات هاي ورزش هاي ناشنوايان استان تنها علاقه شخصي به توسعه ورزش بين اين قشر از جامعه است.
اين مسوول ورزشي ادامه داد: حقوق اين افراد بابت حضور دركلاس هاي آموزشي به قدري محدود است كه فقط پاسخگوي هزينه اياب و ذهاب آن ها است.
رحماني تصريح كرد: اين هيات با وجود تمامي مسايل مذكور دوره هاي آموزشي را براي ناشنوايان رايگان برگزار كرده است.
وي هدف هيات ناشنوايان استان را از اين اقدام تشويق ناشنوايان به ورزش و حضور در اجتماع ذكر كرد و افزود: تعامل خوب اين هيات با خانواده هاي ناشنوايان تاثير بسزايي در ايجاد انگيزه بين اين افراد براي حضور در كلاس هاي ورزشي و برقراري ارتباط با ساير افراد جامعه دارد.
هيات ورزش هاي ناشنوايان استان قزوين در حال حاضر داراي 215 ورزشكار سازمان يافته است.
ك/3 7391/ 3404/ 1645 شماره 046 ساعت 09:02 تمام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن