تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان‌غربي برترين حامي صنعت غذاي كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجان‌غربي برترين حامي صنعت غذاي كشور شد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره انجمن متخصصان علوم و صنايع غذايي ايران گفت: با ارزيابي‌هاي به عمل آمده، رحيم قرباني استاندار آذربايجان‌غربي به‌ عنوان برترين حامي صنعت غذاي كشور معرفي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، سيد محمد حسيني امروز در هفتمين نشست شوراي صنايع غذايي استان اظهار داشت: پارامترهاي اين انتخاب كه از سوي انجمن متخصصان صنايع غذايي فراكسيون مجلس صورت گرفت، فعاليت در صنعت غذا و تلاش در راستاي توسعه اين صنعت، شركت در فعاليت‌هاي اجرايي واحدها و متخصصان صنايع غذايي، واقف بودن به مسئله غذا، مشكلات و معايب اين بخش و تلاش در راستاي حل موانع پيشرفت اين بخش عنوان شده است.
وي افزود: هر سال به انتخاب صنعت اين انجمن يك نفر از فعالان صنعت غذايي كشور از بين مقامات بلندپايه كشوري، وزرا، معاونان آنها، استانداران و مسئولان اجرايي به عنوان حامي برتر صنعت غذايي انتخاب مي‌شود كه امسال استاندار آذربايجان‌غربي به‌ خاطر حمايت‌هاي گسترده از صنايع غذايي استان در ابعاد معنوي و مادي به اين عنوان انتخاب شد.
حسيني تصريح كرد: با رهنمودهاي علمي استاندار آذربايجان‌غربي اين استان به قطب صنعت غذايي كشور تبديل شده و در اين عرصه از ساير استان‌هاي كشور پيشرو است.
انتهاي پيام،/ح30
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن