تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اطلاع مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: براي اطلاع مسئولان
" در پي اقدام شهرداري منطقه براي پلمب واحد هاي صنفي مزاحم در بلوار امامت (٥٦)متاسفانه اين واحد ها مجددا كار خود را آغاز كرده و براي ساكنان محل مشكل آفرين شده اند خواهشمند است مسئولان شهرداري به گونه اي عمل كنند كه مالكان واحد هاي صنفي مزاحم ديگر اقدام به فعاليت نكنند.

" تنها نيمي از راه روستاي مغان كه غار آن به عنوان يكي از مناطق ديدني مشهد مقدس به حساب مي آيد آسفالت است.مسئولان اقدام كنند.

" تاكنون ٢ دوره است كه قبض هاي تلفن بلوار لادن توزيع نمي شود تا جايي كه تلفن ها يك طرفه و قطع مي شود.جالب اين كه با تماس به امور مشتركان مربوطه علاوه بر اين كه پاسخي نمي دهند مي گويند برويد يقه پست را بگيريد!

" مسئولان شهرستان سرخس به فكر آباداني اين شهر باشند.

" با سپاس از شما زحمت كشان روزنامه وزين خراسان كه بي طرفانه مشكلات مردم را منعكس مي كنيد،هرچند گوش شنوايي نيست.از ميدان امام حسين(ع) و مشكلات موجود آن هرچي بنويسيد كم است كاش گوش شنوايي بود.

" اگر اطلاع از فروشندگان دوره گرد ماهي پيدا كرديم به چه شماره اي تلفن بزنيم؟

خراسان: با شماره ٦٢٣٣٠٧٥ روابط عمومي دام پزشكي استان.

" در سايت پورتابل استانداري خراسان رضوي تنها نام فرماندار خواف وجود دارد و در مورد خواف هيچ چيز ديگر موجود نيست.

" اتوبوس هاي خط ٥٥ پورسينا ٣ يا ٤ تايي با هم حركت مي كنند و تا يك ساعت هم تاخير دارند. لطفا رسيدگي كنيد.

" به علت نبود مسئول تربيت بدني در فريمان، فرماندار زمين چمن شهر را كه جهاد كشاورزي ٢٥ سال پيش به تربيت بدني اهدا كرده بود به ساخت مسكن مهر اختصاص داد! با اين كه در اين شهر فضاي ورزشي بسيار كم ولي فضاي عمراني بسيار زياد است نمي دانيم چرا اين كار را با ورزش مي كنند.

" شركت پخش فرآورده هاي نفتي واقع در ميدان شهيد گمنام با انتشار گازهاي آلوده و بدبو به مجاوران و زائران حضرت رضا(ع) خدمت رساني مي نمايد!

" مدت يك ماه است كه روشنايي اطراف بلوك ١٥٨ واقع در شهرك ابوذر قطع است و باعث ناامني شده است. چندين بار با مركز مربوطه تماس گرفتيم ولي كجاست گوش شنوا؟

" جاده روستاي كليدر بخش سرولايت بعد از سه سال هنوز در مرحله زيرساخت است.

" دوطرف ميلان لادن ٢٠ خاكي است و پر از آشغال و آن قدر پر از دست انداز كه با خودرو هم نمي شود رفت و آمد كرد چه برسد پياده.

" شركت برق طرقبه با اين همه قطع و وصل مكرر برق به فكر لوازم برقي مردم هم باشد.

" وضعيت بهداشتي خيابان بهمن در خواجه ربيع بسيار اسف بار است جوي هاي آب كثيف هستند و باعث بروز بيماري شده است خواهش مي كنم رسيدگي كنيد.

" ديروز پيامي در رابطه با اتوبوس هاي شركت واحد دادم چاپ نكرديد نكند شما هم به درد تبعيض مبتلا شده ايد و هر چيزي كه نفعتان باشد چاپ مي كنيد؟

خراسان: خواننده گرامي! چاپ پيام ها صرفا با هدف اطلاع مسئولان است و به دليل محدوديت جا روزانه امكان چاپ تنها حدود ٣٠ پيام وجود دارد. در ضمن بيشتر پيام هاي چاپ شده در رابطه با گلايه خوانندگان از اتوبوس راني است.

" چرا ساخت جايگاه C.N.G بخش دولتي كاشمر پيشرفتي براي ارائه خدمات به مردم ندارد؟ جايگاه خصوصي هم فقط يك نازل دارد كه آن هم، هميشه خراب است.

" بعد از ٤٠ دقيقه انتظار دو تا خط ٢٢ با هم آمد. كاش اتوبوس راني ذره اي جواب گو بود.

" دست شويي هاي دانشكده ادبيات دانشگاه فردوسي از اول مهر تا حالا فقط يك هفته صابون داشت. تذكر داديم انجام نشد. اين هم از بهداشت در مراكز علمي.

" شركت اتوبوس راني اقدام به درج احاديث در داخل اتوبوس ها مي كند دست مريزاد (خاصه حديث پيامبر درباره همسايه).

" واقعا جاي تاسف دارد در تاريخ دوم آذر به مغازه اي در خيابان امام نيشابور دزد دستبرد زد كه با هوشياري همسايگان سارق به دام افتاد، بلافاصله با پليس ١١٠ تماس گرفته شد كه با وجود نزديكي كلانتري ٣٠ دقيقه براي رسيدن ماموران منتظر بوديم اما اين انتظار بي فايده بود و باعث شد كه ما دوباره با پليس تماس گرفته و به دروغ بگوييم كه سارق به ٣ نفر حمله كرده و باعث جراحت شديد شده كه ماموران پس از ١٠ دقيقه در محل فوق حاضر شدند.

" شهرداري قوچان با قطع درختان سطح شهر (شهرك) كسب درآمد مي كند.

" فرماندهي محترم نيروي انتظامي آيا معني امنيت اجتماعي اين است كه جوانان شرور در پنج تن با كارد به جان هم بيفتند. استقرار يك كيوسك پليس در ابتداي پنج تن ضروري است.

" ترافيك پيچ پنج تن خيلي اعصاب خردكن شده است راهنمايي و رانندگي هم به اين منطقه چون پايين شهر است توجهي نمي كند.

" انتهاي بولوار دكتر حسابي در قاسم آباد تاريك است دوربرگردان هم ندارد و براي رانندگان خيلي مشكل پيش مي آيد.

" مسئولان شهر سرخس به فكر آباداني اين شهر توريستي باشند.

" شهرستان هاي تايباد و تربت جام بيمارستان هايش يك دستگاه سي تي اسكن ندارد و بيماران با هزار مشكل بايد به مشهد بروند.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن