تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانونهاي بسيج هنرمندان آذربايجان شرقي شروع به كار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كانونهاي بسيج هنرمندان آذربايجان شرقي شروع به كار كرد
تبريز- رييس مركز بسيج هنرمندان آذربايجان شرقي، از شروع به كار كانونهاي بسيج هنرمندان شهرستانهاي آذربايجان شرقي همزمان با "هفته بسيج" خبرداد.


" محمود افشاني"روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا، كانونهاي بسيج هنرمندان را زير مجموعه سازمان بسيج هنرمندان اعلام كرد و گفت: سازمان بسيج هنرمندان دو سال پيش راه اندازي شده و زير نظر سپاه استان فعاليت مي كند.
وي تشكيل كانونهاي هنرمندان در مراكز شهري را در راستاي جذب ، آموزش، ساماندهي هنرمندان بسيجي و همچنين توسعه و گسترش فرهنگ بسيج بين جامعه هنرمندان اعلام كرد و گفت: اين كانونها زير نظر نيروي مقاومت بسيج فعاليت خواهند كرد.
وي استفاده از هنرمندان را براي مقابله با تهاجم فرهنگي و تهديدات نرم در حوزه فرهنگ و هنر موثر دانست و افزود: پرورش هنرمند متعهد از اهداف تشكيل كانونهاي بسيج هنرمندان است.
افشاني از كانونهاي بسيج هنرمندان به عنوان پشتيبان ارگانهاي فرهنگي ياد كرد و گفت: اين كانونها در بيست شهر آذربايجان شرقي داير شده است و در قالب شش گروه 22 نفره فعاليت خواهند كرد.
وي اين گروه ها را شامل گروه فيلم،نمايش، سرود، ادب و پايداري، عكس و خوشنويسي،هنرهاي تجسمي و نقاشي عنوان و تصريح كرد: مسوولين كانونها كه از بين نيروهاي فعال بسيجي هنرمند شهرها انتخاب مي شوند، نيروهاي گروه ها را بايد از بين هنرمندان داخل شهرستان تامين كنند.
رييس مركز بسيج هنرمندان برگزاري كلاسهاي نقد، اجراي برنامه هاي مشاركتي با ديگر ارگانهاي فرهنگي و شركت در جشنواره ها را از وظايف اين كانونها اعلام و اضافه كرد: كانونها با شناسايي و ساماندهي استعدادهاي هنري بالقوه شهرها با رويكرد جوانگرايي اقدام به تشكيل بانكهاي اطلاعاتي خواهند كرد.كد/3
543/7232/586
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن