تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821230672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: تجهيز كانون‌هاي مساجد، برگزاري جشن ازدواج دانشجويي در تبريز و انعقاد قرارداد 6 ميليارد ريالي طرح واكسيناسيون از اهم اخبار كوتاه آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، همزمان با گراميداشت هفته كتاب و كتابخواني 70 باب از كانون‌هاي فرهنگي هنري و كتابخانه و قرائت‌خانه‌هاي مساجد آذربايجان شرقي با ملزومات كتابخانه‌اي و رايانه‌اي تجهيز شدند.
به گفته محمد هادي نيا، مسئول دبيرخانه هماهنگي كانون‌هاي مساجد استان، اين تجهيزات شامل 40 هزار جلد كتاب، 48 دستگاه رايانه با لوازم جانبي، 24 دستگاه چهار كاره، 18 ميز و صندلي مطالعه بود كه به 70 باب از كانون‌هاي فرهنگي هنري داراي كتابخانه و قرائت‌خانه اهدا شدند.
وي افزود: تجهيزات اهدا شده به ارزش ريالي 391 ميليون ريال بود كه به كانون‌هاي فرهنگي هنري تاسيس شده در سال گذشته و ديگر كانون‌هاي فعال و نيازمند به تجهيزات ياد شده اهدا شد.

*برگزاري جشن ازدواج دانشجويي در تبريز
دوازدهمين دوره جشن ازدواج دانشجويي در دانشگاه‌هاي تبريز برگزار مي‌شود.
اين جشن‌ها كه به همت نهادهاي نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود، شامل زوجيني خواهد بود كه يك يا هر دوي ايشان دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي دولتي، آزاد و يا غيرانتفاعي باشند.
همچنين دانشجوياني كه كه تاريخ ازدواج ايشان از تاريخ ششم تا پايان آذر ماه سال جاري مي‌باشند، مي‌تواند در اين برنامه ويژه شركت كنند.
دوازدهمين دوره جشن ازدواج دانشجويي با شعار ازدواج به هنگام، آسان، آگاهانه و پايدار برگزار خواهد شد و طي آن مركز مختلف دانشگاهي به برگزاري كارگاه‌هاي ويژه براي مزدوجين دانشجو خواهند كرد.

*نشست استادان دانشگاه‌ها
در هفته بسيج نشست استادان دانشگاه‌ها با موضوع مطالبات رهبري از استادان در آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.
اين نشست به همت مركز بسيج اساتيد آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.

*انعقاد قرارداد 6 ميليارد ريالي طرح واكسيناسيون با بخش خصوصي
معاون فني اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون به ارزش بيش از 6 ميليارد ريال با بخش خصوصي در اجراي طرح‌هاي واكسيناسيون قرارداد منعقد شده است.
سيدرضا ثقليني بخش خصوصي را براي واگذاري امور توانمند عنوان كرد و افزود: هيچ محدوديتي در واگذاري طرح افزايش پوشش واكسيناسيون دام‌ها به بخش خصوصي وجود ندارد.
وي اضافه كرد: بر همين اساس و توانايي‌هاي موجود، اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي با واگذاري بخشي از فعاليت‌ها به بخش خصوصي و نظارت كامل بر نحوه فعاليت آنان از توان اين بخش در امر واكسيناسيون بهره مي‌جويد.
انتهاي پيام/ش20
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن