تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گسترش بيماري تب "دانگ" در مکه مکرمه


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: روند صعودي تعداد مبتلايان به بيماري خطرناک تب "دانگ " در مکه مکرمه سبب افزايش نگراني.ها شده است.

تعداد مبتلايان به تب دانگ در مکه مکرمه روند صعودي دارد و اين امر سبب افزايش نگراني. ساکنان اين شهر مقدس و عمره.گزاران شده به طوري که خبرها حکايت از تعداد زياد مبتلايان به اين بيماري در بيمارستان.هاي مکه مکرمه طي هفته.هاي گذشته دارد.

به نوشته روزنامه عکاظ، طرف.هاي ذيربط از ارائه آمار دقيق مبتلايان به تب دانگ يا جزئيات طرح.هاي پيشگيرانه براي مبارزه با پشه "آيديس آجيتاي " ناقل و عامل بيماري که در نهايت منجر به مگر مي.شود، خودداري مي.کنند.

اين روزنامه از بازديد سرزده خبرنگاران از برخي بيمارستان.هاي خصوصي و دولتي مکه متوجه وجود بيماراني شد که از افزايش درجه حرارت بدن رنج مي.برند در حالي که پزشکان معالج از اعلام تشخيص نوع بيماري به بيمار يا نزديکانش به.ويژه در بيمارستان.هاي خصوصي خودداري مي.کنند و فقط به عبارت "مشکوک به تب دانگ " بسنده مي.کنند.

از سوي ديگر دست.اندرکاران اداره بهداشت يا شهرداري مکه مکرمه در خصوص اطلاعات پياپي در خصوص افزايش مبتلايان به تب دانگ ابراز نگراني نمي.کنند و در کمال تعجب اين طرف.ها اوضاع را اطمينان.بخش اعلام مي.کنند.

اين در حالي است که فائق محمد.حسين؛ سخنگوي رسمي اداره بهداشت مکه مکرمه در پاسخ به سئوال روزنامه عکاظ درباره آمار دقيق مبتلايان به تب دانگ از پاسخ دادن طفره رفت و گفت.: بر اساس توافق ميان اداره بهداشت و شهرداري مکه مکرمه، شهرداري مسئول اظهار.نظر درباره تمام آنچه مربوط به تب دانگ است، معرفي شده است و من نمي.توانم در اين زمينه اظهار.نظر کنم.

وي درباره ناتواني بيمارستان تخصصي النور در پذيرش مبتلايان به تب دانگ گفت: نمي.توان در اين زمينه داوري کرد که آنچه رخ داده نشانه ناتواني اين بيمارستان تخصصي است، ازدحامي که ما در اورژانس بيمارستان مذکور مي.بينيم ناشي از تعميرات در بخش.هاي مختلف آن است که مجبور شده.اند بيماران را احيانا در مرکز اورژانس نگهداري کنند اما نمي.خواهيم بيش از حدي که لازم است توضيح دهيم چرا که وضعيت عمومي خوب است و نبايد به آن دامن زد.

بنابر اعلام پايگاه اطلاع رساني حج؛ هيئت پزشکي جمهوري اسلامي ايران همه ساله با اعزام پزشکان مجرب، تيم پرستاري و راه.اندازي بيمارستان و درمانگاه مسئوليت ايمني و سلامت زائران ايراني را بر عهده دارند.

اين بيماري تاکنون در بين زائران ايراني به هيچ وجه گزارش نشده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن