تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ووشو غرب آسيا ـ بندرعباس تالوكاران ايران با كسب 9 مدال قهرمان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ووشو غرب آسيا ـ بندرعباس تالوكاران ايران با كسب 9 مدال قهرمان شدند
تيم تالو جوانان ايران با كسب 9 مدال رنگارنگ و ايستادن بر سكوي نخست به كار خود در رقابتهاي ووشوي قهرماني غرب آسيا پايان داد.
در روز پاياني مسابقات ووشو غرب آسيا و در بخش تالو يا اجراي فرم « دائو شو » حسام تشنيزي از ايران با امتياز 9 22 مقام نخست را از آن خود كرد و « جورج خوري » از سوريه با امتياز 8 85 نايب قهرمان شد .
در فرم « تاي چي جين » « آويديس سرويان » از لبنان با امتياز 9 28 اول شد و جواد بخشي با امتياز 9 19 و رسول صادقي با امتياز 9 01 دوم وسوم شدند .
در فرم « نن گوئن » محمد عسگري زاده با امتياز 9 07 قهرمان شد « وارتانيان » از لبنان با 8 83 و « هاروتيان » از سوريه با امتياز 8 41 سكوهاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .
در پايان اين دوره از مسابقات تيم تالوي جوانان ايران با 5 مدال طلا 2 نقره و 2 برنز اول شد لبنان با 2 طلا و 3 نقره دوم شد و سوريه با 2 نقره و 3 برنز دوم و سوم شدند .
سانشوكاران ايران به 6 مدال طلا رسيدند
اولين دوره رقابتهاي ووشوي غرب آسيا در بخش سانشو با كسب 6 مدال طلا براي جوانان ايران به پايان رسيد .
در اين رقابتها كه به مدت 2 روز در سالن فجر بندرعباس برگزار شد جوانان ايران در بخش سانشو با 6 مدال طلا 1 نقره و 1 برنز قهرمان شدند و سوريه و اردن سكوهاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رقابتهاي وزن 56 ـ كيلوگرم « علاالدين الكادري » از سوريه اول شد و علي شيرآقايي به مدال نقره بسنده كرد . در وزن 60 ـ كيلوگرم قدير شهردمي از ايران اول « جوكامل » از لبنان دوم و « جبار الهسون » از سوريه سوم شدند.
در وزن 65 ـ كيلوگرم ميثم سوري به مدال طلا دست يافت و بشير يمين مدال نقره را از آن خود كرد . در وزن 70 ـ سجاد عباسي از ايران و « مروان بوشي » از سوريه اول و دوم شدند.
در وزن 75 ـ كيلوگرم معين تقوي از ايران قهرمان شد « سلمان » از اردن به نقره رسيد و « فواد طالع » از لبنان به مدال برنز رسيد . در وزن 80 ـ كيلوگرم حميد لادور از ايران « حامد محمد » از اردن و « كريم بهزاد » از لبنان مدالهاي طلا نقره و برنز را به خود اختصاص دادند . در نهايت در وزن 85 ـ كيلوگرم پوريا دارابي از ايران قهرمان و « دياي ابوفاناس » از سوريه نايب قهرمان شدند .
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن