تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژوهشگران هشدار دادند : حملات ويروسي به تلفن هاي همراه در حال افزايش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پژوهشگران هشدار دادند : حملات ويروسي به تلفن هاي همراه در حال افزايش است
پژوهشگران هشدار دادند كه خطر انجام حملات ويروسي و ارسال هرزنامه براي كاربران گوشي هاي همراه روز به روز در حال افزايش است .
كارشناسان امنيتي بر اين باورند كه اگرچه در حال حاضر اين خطر جدي نيست اما با افزايش تعداد كاربران تلفن همراه و كاربردهاي روزافزون شغلي و تجاري اين وسيله بايد منتظر سواستفاده هاي جدي جنايتكاران آنلاين هكرهاو ويروس نويسان باشيم .
به اعتقاد آنان افزايش ويروس ها و هرزنامه هاي طراحي شده براي تلفن هاي همراه يادآور اولين روزهاي فراگير شدن استفاده از رايانه هاي متصل به اينترنت است زيرا در آن زمان هم مشكل مشابهي آرام آرام كاربران اينترنت را به چالش كشيد.
اين كارشناسان با انتشار گزارش مشتركي تاكيد كرده اند كه ضدويروس هاي موجود براي تلفن هاي همراه هنوز ابتدايي و ساده بوده و نمي توان از كارآيي و صحت عملكرد آنها مطمئن بود.
آنان اظهار عقيده كرده اند كه همان شيوه هاي اعمال شده در مورد رايانه هاي شخصي و سختگيري هاي موجود در اين زمينه بايد در دنياي تلفن هاي همراه نيز اعمال گردد.
بررسي هاي همين متخصصان نشان مي دهد كه مديران شبكه رايانه اي هر روز به طور متوسط شاهد 100 هزار حمله ويروسي هستند كه و بلوتوث براي آلوده كردن گوشي ها نيز MMS اين رقم نسبت به سال قبل 50 درصد افزايش يافته است . آنان معتقدند سواستفاده از خطري است كه بايد آن را جدي گرفت .
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن