تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد زمينه هاي رفاهي و شغلي معلمان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايجاد زمينه هاي رفاهي و شغلي معلمان ضروري است
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس آموزش و پرورش خراسان رضوي بر ايجاد زمينه هاي رفاهي و شغلي معلمان در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، غلامحسين افسري ظهر امروز در اولين نشست مشترك بين مسئولان آموزش و پرورش و صاحبان صنايع استان خراسان رضوي گفت: يكي از راههاي بسيار مهم كه مي تواند در بهره وري سازمان ها نقش داشته باشد ايجاد فضا و زمينه اي است كه معلمان و كارمندان در آن احساس آرامش داشته باشند.

وي يكي از مهمترين عوامل جامعه را معلمان عنوان كرد و اظهار داشت: در هر زمينه اي كه بخواهيم كارهاي اصولي داشته باشيم بايد به سمت آموزش و پرورش روي بياوريم و همچنين هر چقدر ما بتوانيم آسايش معلمان را فراهم كنيم كمك اساسي به تربيت فرزندانمان در جامعه كرده ايم.

رئيس آموزش و پرورش خراسان رضوي بر ايجاد زمينه هاي رفاهي و شغلي براي معلمان تاكيد كرد و افزود: تعاونيها يكي از راههاي خدمت به معلمان است و همچنين هر چه بيشتر به معلمان خدمت كنيم به جامعه و آينده كشور خدمت كرده ايم.

وي با اشاره به اين مطلب كه بايد در ارائه خدمات به فرهنگيان بايد ارزش و كرامات آنها حفظ شود اذعان داشت: هر چقدر بتوانيم رضايت معلمان را جلب كنيم كمك به تعليم و تربيت فرزندان خودمان كرده ايم.

در ادامه اين نشست مديركل تعاوني استان خراسان رضوي گفت: در حال حاضر صاحبان صنايع و افراد دولتي مطمئن ترين شبكه خدمت به مردم را تعاوني ها مي دانند.

عباس قاسمي با اشاره به اين مطلب كه حدود هشتاد درصد مردم به آموزش و پرورش متصل هستند گفت: فلسفه وجودي ما در بخش تعاون و نظام اداري خدمت بي منت به مردم است.

وي وجود تعاونيهاي خصوصي را يكي از رقباي اصلي تعاوني هاي دولت عنوان كرد و افزود: همه بايد به سمتي پيش برويم كه نگاهمان مشتري محور باشد و همچنين خدمات ما بايد در قالب رقابتي ارائه شود.

قاسمي گفت: صاحبان صنايع مطمئن باشند كه تعاوني ها جاي امني براي سرمايه گذاري است و بايد آنها نگاه ويژه اي به تعاوني ها داشته باشند.

همچنين معاون سازمان بازرگاني خراسان رضوي در ادامه گفت: در حال حاضر يكي از دغدغه هاي دولت نهم تنظيم بازار است كه سازمان بازرگاني به عنوان دستگاه اجرايي و متولي بعضي از خدمات در اين امر نقش مهمي دارد.

علي غفوري مقدم اظهار داشت: هدف دولت در سطح كشور تقويت تعاوني ها است و سازمان بازرگاني به عنوان بخشي كه در تصميم گيري ها حضور دارد همكاري مي كند.

وي گفت: سازمان بازرگاني آماده همكاري با آموزش و پرورش است و اگر سازمان آموزش و پرورش به كمك سازمان بازرگاني نياز داشته باشد دريغ نخواهد كرد.

معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش در ادامه افزود: در استان خراسان رضوي اتحاديه تعاونيها حدود 160 هزار نفر عضو دارد كه 120 هزار نفر آنها شاغل و 40 هزار نفر آنها بازنشسته هستند.

نصرالله مجتهد پور گفت: در سطح استان خراسان رضوي حدود 11 هزار واحد آموزشي در 48 منطقه وجود دارد كه حدود 1 ميليون و 160 هزار دانش آموز در سطح استان خراسان رضوي مشغول به تحصيل هستند.

وي افزود: حدود 45 تعاوني فعال در سطح استان خراسان رضوي وجود دارد و همچنين با توجه به ميزان حقوق دريافتي فرهنگيان تسهيلاتي كه به آنها ارائه مي شود كم است و بايد اين تسهيلات افزايش پيدا كند.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن