تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل اتاق تعاون مركزي : مشوق هاي جديدي براي حمايت از تعاوني ها اعمال مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: دبير كل اتاق تعاون مركزي : مشوق هاي جديدي براي حمايت از تعاوني ها اعمال مي شود
تهران - حيات

دبير كل اتاق تعاون مركزي از اعمال مشوق هاي حمايتي جديد اين اتاق به منظور توسعه تعاوني هاي مختلف خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات، دكتر حسين رحماني نيا، در نشست خبري كه صبح امروز (يكشنبه) در محل اتاق تعاون مركزي برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب گفت: از آنجايي كه تسهيلات جديد قانوني و بستري مناسب فراهم شده است ، تمام فعالان اقتصادي مي توانند نسبت به تشكيل شركت هاي تعاوني سهامي عام اقدام كنند.
وي افزود: از همين رو و با توجه به تمهيدات در نظر گرفته شده 25 درصد معافيت سالانه سود ابرازي براي آنها اعمال مي شود.
دبير كل اتاق تعاون مركزي تصريح كرد: از سوي ديگر 23 درصد تخفيف حق بيمه سهم كارفرما براي اعضاي شاغل، پرداخت يارانه سود تسهيلات بانكي و حمايت هاي مالي براي توانمندسازي اتاق هاي تعاون از جمله مشوق هاي حمايتي به تعاوني ها محسوب مي شود، ضمن آن ها كه حمايت از كارآفرينان در بخش كسب و كار در راستاي مناسب سازي فضاي كسب و كار از جمله مهم ترين اقدامات است.
وي با اشاره به 130 هزار تعاوني در گرايش هاي مختلف توليدي و خدماتي، تصريح كرد: پيگيري مطالبات بخش تعاون از جمله اقداماتي است كه با تشكيل كارگروهي در دستور كار قرار گرفته است.
رحماني نيا افزود: اين اقدامات در راستاي رويكرد حذف مداخله دولت از يك سو و برطرف كردن موانع توليد و سرمايه گذاري در بخش تعاون از سوي ديگر انجام مي شود.
وي به برنامه ها و سياست هاي جديد اتاق تعاون اشاره كرد و اظهار داشت: تقويت تعاوني هاي توليدي و اتحاديه هاي تعاوني و توسعه صادرات غير نفتي در راستاي افزايش سهم بخش تعاون در اقتصاد از مهم ترين برنامه هاي اتاق تعاون مركزي به شمار مي رود.
وي اضافه كرد: همكاري با بخش خصوصي و هموار كردن زمينه هاي فعاليت سرمايه گذاران براي تقويت بخش تعاون از اقداماتي است كه مورد تاكيد قرار گرفته است.
دبير كل اتاق تعاون مركزي يادآور شد : شرايط بايد به گونه اي فراهم شود تا تعاوني ها با افزايش سهم خود در اقتصاد به عالي ترين نهاد مردمي در بخش غير دولتي تبديل و در واقع به عنوان پارلمان بخش تعاون محسوب شود كه اين امرفعال كردن زمينه كميته هاي تخصصي را براي رسيدن به اهداف مورد نظر هموار مي كند.
پايان پيام
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن