تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817803326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهر تهران/ بازديد برج ميلاد فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از شهر تهران/ بازديد برج ميلاد فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است
اجتماعي. شهرداري. برج ميلاد
روابط عمومي شركت يادمان سازه شهرداري تهران در اطلاعيه‌اي اعلام كرد:
بازديد از برج ميلاد ، فقط از طريق ثبت نام اينترنتي امكان پذير است.

* ثبت نام جهت بازديد از پروژه ملي برج ميلاد ، تنها از طريق سايت //:‪http‬ ‪ www.tehran.ir‬صورت مي‌گيرد و شهروندان مي‌توانند با مراجعه به اين سايت ضمن ثبت نام تا دهه مبارك فجر به صورت رايگان از اين سازه عظيم ديدن كرده و از تماس با شركت يادمان سازه و حضور در محل برج ميلاد خودداري كنند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است : هموطناني كه از طريق اين سايت ثبت نام خود را تكميل كرده، بر اساس اولويت ثبت نام و قرعه كشي براي بازديد از برج ميلاد دعوت خواهند شد.

همچنين پس از دهه مبارك فجر، فروش بليط براي بازديد عمومي از پروژه آغاز خواهد شد.

***
* معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به تاخير نسبتا زياد در تردد خودروها و اتوبوس‌هاي تندرو در تقاطع خيابان انقلاب با پيچ شميران و خيابان روشندلان، گفت: براي تسهيل ترافيك خيابان انقلاب، پل روگذري در حد فاصل اين دو تقاطع ايجاد خواهد شد تا اتلاف وقت براي تردد در اين قاطع ها به حداقل برسد.

سيد جعفر تشكري هاشمي اظهارداشت: احداث اين پل سبب كاهش قابل توجه تاخيرها و بار ترافيكي خيابان انقلاب، خيابان شريعتي در مسير شمال به جنوب و خيابان روشندلان مي‌شود، ضمن آنكه حركت اتوبوس‌هاي تندرو را سرعت مي بخشد و زمان سفر در اين خط را كاهش مي‌دهد.

وي با بيان اينكه طول اين پل حدود ‪ ۸۵۰‬متر و عرض آن حدود ‪ ۱۶‬متر است، افزود: مسير ويژه تردد اتوبوس‌هاي تندرو بر روي اين تقاطع غير همسطح، در لاين وسط خواهد بود و خودروهاي شخصي نيز مي‌توانند از طرفين تردد كنند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه در ساخت اين تقاطع غير همسطح نمي توان به يكباره تمام منطقه را درگير كرد، گفت : ابتدا بايد فونداسيون در تقاطع روشندلان به اتمام برسد و شرايط براي نصب پايه و ستون‌هاي پل فراهم شود تا با بازگشايي اين بخش از خيابان ادامه كار در تقاطع پيچ شميران دنبال شود به همين دليل عمليات ساخت كمي زمان بر خواهد شد.

***
* آموزش‌هاي اجتماعي به كودكان و نوجواناني ارائه مي‌شود كه به اعتقاد مديريت شهري تهران در آينده از اعضاي شوراي شهر و شهرداران مناطق و يا شهروند خوبي خواهند شد.

محمد ناري ابيانه مدير كل آموزش و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با بيان اين مطلب، گفت: طي سه سال گذشته در حوزه آموزش و مشاركت‌هاي اجتماعي ، شهروندان را بر اساس مشخصه‌هاي رفتاري به گروه‌هاي ويژه‌اي تقسيم كرديم كه كودكان و نوجوانان سهم قابل توجهي در اين تقسيم بندي دارند .

وي افزود: علاوه بر شهروندان صفر تا ‪ ۴‬سال كه در قالب طرح غنچه‌هاي شهر قرار دارند و يك جمعيت ‪ ۱۵۰‬هزار نفري را شامل مي‌شوند طرح‌هاي ويژه اي نيز براي شهروندان ‪ ۵‬تا ‪ ۱۱‬سال و ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۵‬سال در حال برنامه ريزي است.

ناري ابيانه تصريح كرد : ‪ ۵‬تا ‪ ۱۱‬ساله‌ها شهردار خانواده هستند و اين گروه ‪ ۳۰۰‬هزار نفري وظايف شهرداري را در مقياس خانواده، موضوعاتي مانند زباله، حفظ فضاي سبز، رعايت نظافت و بهداشت و مسائل حمل و نقل و ترافيك خانواده پيگيري مي‌كنند.

مدير كل آموزش و مشاركت‌هاي اجتماعي شهر تهران افزود: يكي ديگر از طرح هايي كه با جديت در حال پيگيري و اجراست طرح شهردار مدرسه براي جمعيتي بالغ بر ‪ ۵۰۰‬هزار نفر از دانش آموزان شهر تهران است كه وظيفه آنان فراگيري آموزش‌هاي مرتبط با ماموريت‌هاي شهرداري در حفظ و نگهداري شهر و شهروندان و اجراي آنها در مقياس مدرسه و تا شعاع ‪ ۵۰۰‬متري اطراف آن است.

***
* نخستين گردهمايي نظام پيشنهادهاي كاركنان اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران برگزار شد.

مراد كردي دبير نظام پيشنهادهاي شهرداري تهران در اين نشست با اشاره به اين كه طرح نظام پيشنهادها بر اساس تكليفي كه از سوي شهردار تهران به معاونت مالي اداري محول شده، اجرا مي‌شود، گفت: نظام اداري و اجرائي شهرداري تهران يك نظام سنتي و تقريبا ‪ ۱۰۰‬ساله است و اين نظام بر اساس تغييرات تدريجي و كمي قوانين و مقررات و شيوه‌هاي اداري مختلف ايجاد شده است .

وي ادامه داد: نظام پيشنهادها با كمك گرفتن از توانمندي‌هاي كاركنان شهرداري كه سابقه طولاني دارند تلاش خواهد كرد كه فاصله‌هايي را كه بين كارشناسان و مديران در ساليان متمادي به وجود آمده، پوشش دهد.

كردي خاطرنشان كرد: اين طرح در راستاي بهبود اجراي سيكل نظام اداري انجام مي‌شود و در آن با استفاده از توانمندي‌هاي جمعي در جهت بهبود اهداف و تحقق ماموريت‌ها حركت مي‌شود، به طوري كه همه كاركنان مديريت كنند و همگي سيستم را اداره كنند.

دبير نظام پيشنهادها با اشاره به اين كه از افراد ارائه‌دهنده

پيشنهادهاي برتر قدرداني مي‌شود و اين پيشنهادها در مجامع، جلسات و سمينارهاي مختلف مطرح مي‌شود، گفت: مقولات منابع انساني، رفاه و مسائل رفاهي سيستم، كاهش هزينه‌ها و افزايش درآمد و منابع جديد درآمدي از موضوعات مهمي است كه كاركنان درباره آن مي‌توانند به ارائه پيشنهاد بپردازند.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن