تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان شمالي: 10 روزه بايد علت ازدواج نكردن كاركنان شاغل بررسي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خراسان شمالي: 10 روزه بايد علت ازدواج نكردن كاركنان شاغل بررسي شود
خبرگزاري فارس: استاندار خراسان شمالي به سازمان ملي جوانان و شبكه فعالان ازدواج اين استان ماموريت داد تا دلايل عدم ميل به ازدواج كاركنان شاغل دستگاه‌هاي اجرايي اين استان را بررسي و نتايج آن را به اين مركز تصميم‌گير ارائه كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، محمدحسين جهانبخش ظهر امروز در نشست شبكه فعالان ازدواج خراسان شمالي با بيان اينكه بايد در اين زمينه فرم‌هايي تنظيم و اطلاعات افراد شاغل مجرد در دستگاه‌هاي اجرايي ثبت و دلايل عدم ميل به ازدواج اين افراد بررسي شود، گفت: براي تشويق جوانان به ازدواج ابتدا بايد افراد مجرد شاغل در دستگاه‌ها اين سنت اسلامي را به جاي آورند.
وي افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد ضمن شناسايي كاركنان شاغل مجرد، شرايط و تشويق آنان را براي ازدواج زمينه‌سازي كنند و دلايل عدم رغبت كاركنان مجرد را بررسي كنند.
نماينده عالي دولت در خراسان شمالي تصريح كرد: هم‌اكنون 2 هزار و 664 كارمند مجرد شاغل در دستگاه‌هاي اين استان مشغول به كار هستند كه عمدتا در سن ازدواج قرار دارند.
استاندار خراسان شمالي تقويت بنيه‌هاي اعتقادي جوانان در خانواده و مراكز آموزشي را در مقابله با هنجارهاي اجتماعي بسيار موثر خواند.
معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي نيز در اين نشست اظهار داشت: ازدواج نكردن علاوه بر معضلات اجتماعي مسائل امنيتي را نيز به دنبال دارد.
محمدابراهيم كاظمي تصريح كرد: خانواده‌ها تاثيرگذارترين نهاد براي تشويق جوانان به ازدواج هستند و هرگونه تاخير در ازدواج‌ها با نوع رفتار خانواده‌ها مرتبط است.
وي يادآور شد: تاخير در ازدواج‌هاي جوانان بايد به صورت ريشه‌اي بررسي و آموزش‌هاي مربوطه در زمينه مهارت‌هاي زندگي به اين طيف وسيع آموزش داده شود.
اين مسئول عمده معضلات ناامني در جامعه را گره خورده با افرادي دانست كه به مسائل اخلاقي و شرعي اعتقاد نداشته و عمدتا مجرد هستند.
رئيس سازمان ملي جوانان خراسان شمالي نيز در اين جلسه ضمن تشريح فعاليت‌هاي شبكه فعالان جوان در اين استان برپايي جلسات و همايش‌هاي مختلف با حضور جوانان را از جمله برنامه‌هاي اين كميته ذكر كرد.
علي مستمك گفت: اين شبكه با شكل‌گيري پنج كميته، IT، رسانه، كتاب، سخنراني و مطبوعات در خراسان شمالي فعال شده است.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن