تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك ميليارد تومان جهت تجهيز مدارس ابتدايي كرمانشاه به كلاسهاي هوشمند اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك ميليارد تومان جهت تجهيز مدارس ابتدايي كرمانشاه به كلاسهاي هوشمند اختصاص يافت
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان آموزش و پرورش استان كرمانشاه از اختصاص يك ميليارد تومان جهت تجهيز مدارس ابتدايي كرمانشاه به كلاسهاي هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه ، جلال اميني صبح شنبه درپايان پنجمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تاكيد استاندار و تصويب اعضاء مقرر شد معاونت برنامه ريزي استانداري نسبت به اختصاص مبلغ 10 ميليارد ريال از محل تملك دارائيها جهت تجهيز مدارس ابتدايي به كارگاه رايانه طي مدت سه سال اختصاص و تأمين اعتبار نمـايد.

وي افزود: همچنين در اين زمينه مكاتبه اي با امضاي استاندار با سازمانها، ارگانها و ادارات استان جهت دريافت سيستمهاي رايانه اي و اهداء آن به مدارس جهت راه اندازي كلاسهاي هوشمند در مدارس ابتدايي انجام شد،كه قرار است نتايج آن به شكل كتبي به استاندار اعلام شود.

اميني با تاكيد بر حركت به سمت وسوي روشهاي نوين آموزشي بيان داشت: دراين راستا پيش از اين در دوره ابتدايي با همكاري اوليا در تعدادي از مدارس استان كه آمادگي لازم را داشته اند كلاسهاي هوشمند با استفاده از كامپيوتر راه اندازي شده بود كه با توجه به استقبال از اين طرح از شوراي آموزش وپرورش استان انتظار مي رود جهت توسعه آن گامهاي اساسي بردارد.

وي با اشاره به برنامه ريزي جهت پر كردن ساعت خالي دانش آموزان گفت: طرح تكميل ساعات خالي در دوره راهنمايي تحصيلي با ابتكاراتي كه سازمان در نظر گرفته و با مشاركت اولياء دانش آموزان و اعتبارات دولتي و با برگزاري كلاسهاي مختلفي اجرا و خوشبختانه با استقبال خوبي مواجه شد.

رئيس سازمان آموزش وپرورش استان كرمانشاه خاطر نشان كرد: در بخش طرح تكميل ساعات خالي دانش آموزان، استان كرمانشاه با برگزاري اين دوره ها در مقطع راهنمايي خوشبختانه از رتبه 24 در سال 83 به رتبه 12 در سال تحصيلي گذشته ارتقاء يافت .
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن