تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821185423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کنسول بازی به همراه تلفن همراه Sony Ericsson Yari


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مقدمه

دنیای ما، دنیای رقابت است و هر کس که در این رقابت شانه خالی کند از رده خارج میشود. این رقابت در بین شرکتهای تولی دکننده تلفن همراه به شدت وجود دارد. این بار شرکت سونی اریکسون با معرفی Yari قدرت خود را در گنجاندن قابلیت های یک کنسول بازی ( نینتندو- وی ) در تلفن همراه به رخ می کشد. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا می شویم.



طراحی

سونی اریکسون یاری یک گوشی کشویی با ظاهری ساده و آراسته است. ایعاد این گوشی ۱۵/۷*۴۸*۱۰۰میلی متر می باشد که نسبتا ضخیم است. این گوشی با امکانات خوب و طراحی خاص آن مناسب برای بازی کردن است. در ضمن وزن این گوشی ۱۱۵ گرم می باشد.

نمای جلوی گوشی

در جلو و در بالای صفحه نمایش با اسپیکر برقراری تماس، دوربین مکالمه تصویری ( البته از این دوربین برای منظور دیگری نیز می توان بهره جست که در ادامه به آن می پردازیم) و حسگر تنظیم نور صفحه نمایش قرار دارند. در اطراف این المان ها دو کلید جای دارند که هر دو برای بازی طراحی شدهاند. صفحه نمایش این گوشی به اندازهی ۲/۴ اینچ است که قابلیت تفکیک ۲۶۲ هزار رنگ را دارد. کیفیت عکس های به نمایش درآمده توسط این صفحه، بسیار خوب و واضح است. در زیر صفحهی نمایش دکمه ی D-Pad جای گرفته که نسبتا بزرگ طراحی شده است. اگر D-Pad را به سمت بالا بفشاریم وارد موزیک پلیر می شویم. بقیه ی جهات هم قابل تنظیم است. در اطراف این دکمه، ۶ دکمه ی دیگر جای گرفته اند. دکمه های Soft Key که باریک هستند دقیقا در زیر صفحه نمایش تعبیه شده اند. دکمه های بعدی برای برقراری و قطع تماش طراحی شده اند. در پایین هم دکمه های پاک کردن ( در راست) و میان بر ( در چپ) جای گرفته اند. این دکمه ها همگی به اندازه ی کافی بزرگ طراحی شده اند و امکان انتخاب اشتباه آن ها دور از ذهن است.





با اسلاید گوشی به سمت بالا با ۱۲ دکمه رو به رو می شویم. این دکمه ها همگی صاف هستند و حالتی به هم چسبیده دارند. اگر به این دکمه ها کمی بیشتر دقت کنیم متوجه می شویم که به صفحه کلید SE W950i شباهت دارد. میکروفون برقراری تماس هم در این قسمت قرار دارد.

نمای سمت چپ

در سمت چپ سونی اریکسون یاری درگاه همیشگی سونی اریکسون قرار دارد. از این درگاه برای شارژ، اتصال به کامپیوتر و اتصال هدست استفاده می شود که متاسفانه در این گوشی از جک ۳/۵ میلی متری صدا خبری نیست.(نمیدونم این جواد بازیا واسه چیه!)



نمای سمت راست

در سمت راست از بالا ابتدا با محل قرار دادن کارت حافظه مواجه می شویم. خوشبختانه این گوشی کارت حافظه از نوع micro SD را پشتیبانی می کند. سپس با غلتانک تغییر حجم صدا رو به رو می شویم. در انتها هم شاتر دو کاره دوربین قرار دارد.



نمای بالا و پایین

در پایین سونی اریکسون یاری تنها یک المان وجود دارد و آن محل قرار دادن بندآویز است. در بالای گوشی هم المان خاصی به چشم نمی خورد.






نمای پشت گوشی

در پشت گوشی المان های دوربین ۵مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، دو عدد بلندگوی صدا در بالا و پایین درپوش باتری قرار گرفتهاند. با رها کردن درپوش باتری، با یک باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمر رو به رو میشویم.



رابط گرافیکی

رابط گرافیکی SE Yari بر پایه ی فلش طراحی شده که قابلیت های بسیار متنوعی دارد و محیطی زیبا ، جذاب و دینامیک را پدید میآورد.

مدیا کنترل

همان طور که می دانیم گوشی های جدید سونی اریکسون به بخشی به نام مدیا سنتر مجهز هستند. گوشی مورد بحث ما نیز از این سیستم بهره می برد. لازم به ذکر است که در تمامی قسمت های مدیا کنترل چرخش اتوماتیک صفحه به لطف شتاب سنج داخلی فعال است.



موزیک پلیر

سونی اریکسون یاری مجهز به اجرا کننده ی موسیقی WALKMAN 3.0 است. این برنامه از لحاظ کارکرد فرقی با نسخه های قبلی ندارد. یک مورد جالب در این بخش پوسته های زیبا و جالب است که می توان آن ها را به عنوان پس زمینه قرار داد.این پوسته ها شامل: گرامافون، اجرا کننده ی CD، استریو ی خانگی و ضبط کاست است. مورد دیگر این بخش افکت های تصویریست.




بقیه ی گزینه های مدیا کنترل شامل: عکس، ویدئو، بازی و خوراک ها (Feed) است که در اکثر گوشی های جدید سونی اریکسون به چشم میآید.

دوربین

سونی اریکسون یاری مجهز به یک دوربین ۵مگاپیکسلی ست که عکس های گرفته شده توسط آن دارای رزولوشن ۱۹۴۴*۲۵۹۲ می باشد. این دوربین مجهز به فلاش LED است که از آن در هنگام فیلم برداری نیز میتوان استفاده کرد.

کیفیت عکس های این دوربین در حد خوبی ست. از لحاظ رابط گرافیکی در این بخش تفاوت محسوسی دیده نمی شود. امکانات این بخش شامل: تشخیص چهره، عکاسی خودکار به هنگام لبخند، علامت گذاری ماهواره ای و … است.

این دوربین توانایی فیلم برداری با رزولوشن QVGA و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد( مثل همیشه!).

سیستم موقعیت یاب جهانی GPS

این گوشی همانند اکثر گوشی های جدید به این سیستم مجهز است. نرم افزارهایی که با این سیستم در این گوشی در ارتباط هستند شامل: نقشه ی گوگل، پیداکننده ی راه و دنبال کننده است.

بازی ها به همراه بازی های حرکتی

ولی مقصود ما از اینکه بازی با حرکت انجام می شود چیست؟ اگر شما تا به حال بازی های ورزشی نینتندو وی را انجام داده باشید، سیستم بازی یاری را به خوبی درک می کنید.



با کمک فن آوری مسیر یابی و الگو یابی ساخته شده توسط شرکت GestureTek ،سونی اریکسون یاری می تواند با استفاده از دوربین خود حرکات شما در بازی هایی که از این قابلیت استفاده می کنند شبیه سازی کند. یعنی شما با حرکات دست ها و بدن خود بدون فشار دکمه ای در بازی جا به جا می شوید و روند بازی را پیش می برید. برای مثال دو بازی تنیس و تناسب اندام که حرکتی هستند به این صورت است. گوشی همراه خود را بر روی میز قرار داده – به شکل عمودی- و در جلوی آن جای بگیرید. حال برای بازی تنیس فرض کنید راکتی در دست دارید و مشغول ضربه زدن شوید. فقط حرکت کنید. دوربین دوم تقریبا الگوی تمام حرکات شما را ضبط می کند و این حرکات شبیه سازی شده به بازی انتقال می یابند. این گونه بازی کردن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.(خیلی جالبه نه!).البته سونی اریکسون در آینده قصد چند نفره کردن این گونه بازی ها را دارد.

در پایان با مشخصات کلی گوشی آشنا می شویم.

شبکه: چهار شبکه GSM به همراه HSDPA 900/2100

ابعاد:۱۵/۷*۴۸*۱۰۰

وزن: ۱۱۵ گرم

صفحه نمایش: ۲/۴ اینچ – TFT – 240*320 – 256 هزار رنگ

حافظه: ۶۰ مگابایت داخلی- ۱گیگابایت همراه- ارتقا تا ۱۶ گیگابایت- micro SD

دوربین: ۵مگاپیکسلی- ۱۹۴۴*۲۵۹۲ – اتوفوکوس- فلاش LED – Geo tagging- تشخیص صورت- لرزه گیر- Smile Shutter

فیلم برداری: با رزولوشن QVGA و ۳۰ فریم بر ثانیه

FM رادیو به همراه RDS

سیستم موقعیت یاب جهانی GPS به همراه A-GPS

باتری: ۱۰۰۰ میلی آمپری- لیتیوم پلیمر- زمان آماده به کار تا ۴۵۰ ساعت- زمان مکالمه تا ۱۰ ساعت

سایر قابلیت ها: Sense Me-Gesture and motion based Gaming-Shake Control

صدای استریو- شتاب سنج داخلی- مرورگر Net Front 3.5- فاقد WLAN






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن