تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي اعلام نياز سازمان انتقال خون صورت گرفت حضور انبوه مردم روزه دار ايلام در پايگاههاي انتقال خون


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: در پي اعلام نياز سازمان انتقال خون صورت گرفت حضور انبوه مردم روزه دار ايلام در پايگاههاي انتقال خون
در پي اعلام نياز سازمان انتقال خون ايران به خون تازه براي بيماران جمع زيادي از مردم متدين و روزه دار ايلام همچون گذشته آمادگي خود را بر مشاركت در اين امر خداپسندانه اعلام كردند و براي اين منظور عده اي از اهالي پس از افطار راه پايگاه انتقال خون ايلام واقع در مركز شهر را در پيش گرفتند ولي در نهايت حيرت و شگفتي با عدم آمادگي پرسنل اين پايگاه براي خون گيري از داوطلبان مواجه شدند.
بگزارش خبرنگار ما كه خود در محل حاضر بودند عده اي از مردم روزه دار ايلام كه از طريق صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران از اعلام نياز به خون تازه آگاه شده بودند ساعتي پس از اقامه نماز مغرب و عشا و پس از افطار روزه به پايگاه ايلام مراجعه كردند اما دو نفر از پرسنل حاضر در پايگاه برخلاف آنچه كه از رسانه ملي پخش مي شد از خون گيري مراجعه كنندگان سرباز زدند.
آنان در حاليكه از خون گيري امتناع ميكردند در پاسخ به اظهارات كسانيكه براي اين منظور در كنار درب ورودي تجمع كرده بودند به صراحت اظهار داشتند كه اينجا ايلام است و با سراسر كشور تفاوت دارد و اگر مي خواهيد خون اهدا كنيد بايستي فردا صبح بيائيد و بدين ترتيب داوطلبان و علاقمندان به اهدا خون در ميان بهت و حيرت سايرين محل را ترك كردند.
بر مديريت پايگاه انتقال خون ايلام فرض است كه علت عدم آمادگي و خودداري پرسنل پايگاه براي خون گيري بعد از افطار (برخلاف سراسر كشور) از كسانيكه بعضا راه دور و درازي را براي اين امر خداپسندانه در پيش گرفته بودند اعلام و افكار عمومي را از اين مهم مطلع سازند.
لازم بذكر است كه لامپ تمام اطاقها و سالنهاي ساختمان پايگاه انتقال خون ايلام در حاليكه بخش هاي وسيعي از شهر در خاموشي مطلق فرورفته بود روشن و اين سئوال به ذهن خطور مي كرد كه در اين شرايط چرا مي بايستي قسمت ها و بخش هاي مختلف اين ساختمان روشن باشد.
برخي از حاضرين با اشاره به قطع پي درپي برق در روزهاي نخستين ماه مبارك رمضان با بيان مطالب مطايبه آميز مي گفتند كه لابد صرفه جوئي در مصرف برق در پايگاه انتقال خون ايلام كه حتي حاضر به خون گيري نيست معني و مفهومي ندارد و خوب است كه مسئولين مربوطه در راستاي صرفه جوئي در مصرف برق و خاموش كردن لامپ هاي اضافي پرسنل خود را آموزش دهند.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن