تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820020128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مزایا و معایب انتقال از آی فون به اندروید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: اندروید بهتر است یا آی فون؟ مدت زمان زیادی طول کشید تا توانستم متقاعد شوم باید گوشی آی فونم را با یک گوشی HTC Droid تعویض کنم. آی فون در طی این سال ها برای من بی نظیرو بسیار پر کاربرد بود، با این وجود برخی از مسائل مربوط به آن مرا به زحمت می انداخت. در صورتی که قصد دارید از آی فون به اندروید سوئیچ کنید بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید.
اندروید به کاربران قابلیت های شخصی سازی ویژه ای می دهد
از مهمترین مزایای انتقال از آی فون به اندروید قدرت کنترلی است که بروی سیستم عامل بدست خواهید آورد. اپل بهترین ها را برای مشاهده و کارایی انتخاب می کند در حالی که اندروید انتخاب کلیه گزینه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. در اندروید می توان ویجت هایی را بروی صفحه اصلی اضافه نمود بدون آنکه نیاز به راه اندازی یک نرم افزار خاص باشد. می توان لینک هایی را به موزیک، تصاویر، وب سایت ها و غیره در صفحه اصلی جای داد.
در اندروید می توان یک نرم افزار جانبی نصب نمود تا صفحه ی اصلی شما را بصورت خود کار مدیریت نماید.
شما حتما باید شخصی سازی اندروید را انجام دهید به لحاظ آنکه بصورت پیش فرض شاید در مقایسه با آی فون چنگی به دلتان نزند
قدرت شخصی سازی در اندروید در حد بالایی قرار دارد، در حالی که اکثر کاربران به آن توجهی نشان نمی دهند. به لحاظ آنکه اندروید در وضعیت پیش فرض در وضع بهینه ای قرار ندارد باید کاربران با توانایی ها ی مربوط به شخصی سازی آن آشنا شوند. علاوه بر آن هر شرکت تولید کننده ی موبایل پیش فرض خودش را قرار می دهد که این می تواند از معایب انتقال به اندروید باشد. مدیریت فایل ها در سیستم پیش فرض اندروید چندان جالب نیست و تا زمانی که نرم افزار Astro را نصب نکنید بهتر نخواهد شد. مصرف باتری نیز می تواند موضوعی آزار دهنده باشد و بهتر است ویجت هایی را که مربوط به wi-fi و GPS هستند را تنها در مواقع مورد نیاز لود نمایید.
گوشی اندرویدی شما با زندگی آنلاینتان پیوند عمیقی دارد
با وجود تمام امکانات ارزشمندی که پینگ در اختیار کاربران قرار می دهد، اپل اکثر سرویس های پر کاربر را پشتیبانی نمی کند. بسیاری از افراد با سیستم های Gmail، Calendar و غیره کار می کنند که اندروید سازگاری بهتر و مناسب تری با چنین سرویس هایی دارد. علاوه بر آن اندروید ارتباط بهتری با Facebook برقرار خواهد کرد. زمانی که برای اولین بار دستگاه تلفن خود را راه اندازی می کنید اندروید از شما اکانت Facebook در خواست می کند. در صورتی که اکانت Facebook تان را وارد کنید لیست تماس های شما در صورتی که شماره تماس دوستان نیز در دسترس باشد بصورت خودکار پر خواهد شد.
اپل هنوز بهترین سخت افزار ها را طراحی و تولید می کند
آی فون را کنار گذاشتم به لحاظ کنترل کمی که بروی آن داشتم. با این وجود آی فون از لحاظ سیستم سخت افزاری حرف ندارد. هر چند آخرین گوشی های مجهز به اندروید به لحاظ سخت افزاری در حال نزدیک شدن به آی فون هستند، با این وجود آی فون هنوز حرف اول را می زند. HTC و Motorola گوشی های مبتنی بر اندروید خوبی دارند ولی هیچ کدام از آنها به پای آی فون نمی رسند. تصویر بالا نمونه ای از HTC Incredible را در حال شارژ نشان می دهد ،مشخص است که در مقایسه با آی فون چنگی به دل نمی زند.
اندروید نر م افزار هایی دارد که شاید هیچ کجا گیرتان نیاید
مسلما نرم افزار های مبتنی بر اندروید سن کمتری نسبت به آی فون و App Store دارند. با این وجود اکثر نرم افزار های اندرویدی ( خصوصا آن هایی که توسط خود گوگل طراحی شده اند ) بسیار پر کاربرد و جالب هستند. از مهمترین آن ها می توان به Google Voice و Google Goggles اشاره نمود.
اندروید هنوز در بسیاری از لیست های توسعه در جایگاه دوم قرار دارد
با وجود انکه اندروید هنوز در بسیاری از موضوعات رتبه اول را ندارد با سرعت بالایی در حال پیشروی است.
آیا سیستم های اندروید، آی فون و بلک بری تفاوت زیادی با یکدیگر دارند؟
واقعیت اصلی اینست که در صورتی که یک قدم به عقب بازگردیم کلیه ی گوشی های هوشمند شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. آنها کامپیوتر های جیبی تاچ اسکرین رویایی هستند و پیشنهاد من آنست که در صورتی که می توانید، حتما یکی از آن ها را خریداری کنید. ( اما موضوع اینست که کدامیک را بخریم؟)
سادگی و تجربه بالا
بروی آی فون همه چیز بخوبی کار می کند. نیازی به آگاهی از تکنولوژی روز برای استفاده از آن نیست. در صورتی که این اطلاعات را داشته باشید که چه بهتر، در این وضعیت تجربه بهتری از کار کردن با آن خواهید داشت. اندروید هنوز به اندازه ی آی فون جانیفتاده است و در صورتی که راجع به آن اطلاعات زیادی ندارید بهتر است گوشی آی فونتان را نگه دارید.
خرید اندروید به شرط آینده
دو دلیل خوب برای خرید اندروید وجود دارد : 1- کنترل بی انتها بروی پلت فرم 2- آینده ی درخشان پلت فرم
تصور می رود آی فون نیز آینده ی شبیه مک را پیدا کند. مک در زمان خود طرفداران بسیاری داشت در حالی که امروزه اکثرا پی سی دارند. به همین ترتیب می توان حدس زد آینده گوشی های همراه در دستان گوگل و اندرویدش باشد.
منبع : نوشته ای از Nick Saint





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن