تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821287027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني حذف سوبسيد مخابرات با طرح تحول اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني حذف سوبسيد مخابرات با طرح تحول اقتصادي
با اجراي طرح تحول اقتصادي يارانه دولت در بخش مخابرات نيز حذف خواهد شد. اجراي طرح تحول اقتصادي در كشور منجر به حذف برخي يارانه‌ها و پرداخت مستقيم آن به مردم خواهد شد كه يارانه مخابرات نيز از جمله آنها است.


كارشناسان بر اين باورند كه با اجراي طرح تحول اقتصادي در كشور كه حذف يارانه‌هاي مخابرات را نيز شامل مي‌شود، مشكلات جدي در اين بخش به وجود خواهد آمد. چرا كه قيمت تمام شده واقعي در فرآيند دولتي توليد‌ خدمات مخابراتي، بسيار بالا بوده و با حذف يارانه‌ها، مصرف‌كننده نهايي مجبور به پرداخت هزينه بيشتري خواهد شد. داوود زارعيان مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در اين باره به موبنا گفت: مخابرات تنها در بخش واگذاري و تعرفه مكالمات تلفن ثابت به مشتركان يارانه مي‌دهد، به نحوي كه اين هزينه‌ها از قيمت تمام شده آن بسيار پايين‌تر است.وي افزود: چنانچه دولت بخواهد در طرح تحول اقتصادي يارانه‌ها را حذف كند، هر روشي كه در ساير كالاها به كار گيرد در اين بخش نيز پياده خواهد شد. به گفته وي سياست ارائه يارانه در حوزه تلفن همراه، تاكنون به كار گرفته نشده است.
الزام حضور نماينده‌ شركت‌هاي خارجي براي خريد اسناد اپراتور سوم
حضور نماينده‌ تام‌الاختيار شركت‌هاي خارجي در ايران الزامي است كه آنها مي‌توانند با معرفي‌نامه مستند و ممهور شده از طرف شركت مربوطه و انجام روال اداري خريد اسناد اپراتور سوم تلفن همراه را انجام دهند. مهدي قلي، معاون توسعه، مديريت و امور پشتيباني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌ها قرار است فروش اسناد مزايده‌ اپراتور سوم تلفن همراه از روز 23 شهريورماه سال جاري آغاز شود و تا روز 13 مهرماه سال جاري ادامه خواهد داشت. وي تسريع و تسهيل در عملكرد كشورهاي خارجي براي خريد اسناد را مهم‌ترين دليل تاخير در فروش اين اسناد ذكر و خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان خارجي كه مي‌خواهند اسناد را خريداري كنند مي‌توانند مبلغ مورد نظر را از كشور خودشان و از بانك آن كشور براي ما ارسال كنند و ديگر نيازي به حضور آنها نيست؛ مهم‌ترين دليل تاخير فروش اسناد نيز فراهم كردن اين زمينه براي خريداران خارجي بود.
ايرانسل به 0937 رسيد
سيم‌كارت‌هاي اپراتور دوم (ايرانسل) با كد 0937 امروز روانه بازار تلفن همراه كشور شده است. اپراتور دوم تلفن همراه كه تاكنون با كدهاي 0936 و 0935 سيم‌كارت عرضه مي‌كرد، از امروز سيم‌كارت‌هاي خود را با كد 0937 عرضه مي‌كند. اين اپراتور تاكنون 3/11‌ميليون سيم‌كارت عرضه كرده و طبق پروانه فعاليت خود، مجوز نامبرينگ جديد را از سازمان تنظيم مقررات اخذ كرده است.
مهرداد كياني، مديرفروش شركت موبايل پلاس كه يكي از شبكه‌هاي توزيع سيم‌كارت‌هاي ايرانسل در سطح كشور است مي‌گويد: ايرانسل مجوز عرضه 9‌ميليون سيم‌كارت با كد 0937 را اخذ كرده است و اين سيم‌كارت‌ها از طريق شبكه‌هاي توزيع اين اپراتور در سراسر كشور به فروش مي‌رود.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن