تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821185473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد مورينيو از مطبوعات انگلستان/ از دعوت نشدنم به تيم متاسفم/تمام تلاش خود را براي موفقيت اينتر خواهم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انتقاد مورينيو از مطبوعات انگلستان/ از دعوت نشدنم به تيم متاسفم/تمام تلاش خود را براي موفقيت اينتر خواهم كرد
خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم اينتر ميلان از نوشته مطبوعات انگلستان در خصوص فوتبال ايتاليا انتقاد كرد در عين حال هرنان كرسپو مهاجم آرژانتيني تيم اينتر ميلان از اينكه مورينيو وي را براي حضور در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا به تيم دعوت نكرد ابراز تاسف كرد و ريكاردو كوارشما از حضور در اين تيم ابزار خرسندي كرده و اعلام كرد كه براي موفقيت خود تلاش خواهد كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گاتزتا اسپرت، خوزه مورينيو سرمربي اينتر گفت: چند روز پيش روزنامه تايمز با تحليل فوتبال ايتاليا فوتبال اين كشور را گورستان فيل ها ناميد و اعلام كرد منتظر اظهار نظر در اين خصوص است بايد بگويم كه از اين نوشته بسيار ناراحت و عصباني شدم و اين كاملا طبيعي است زيرا وقتي يك ايتاليايي با روابط دوستانه بسيار مهم قلمداد مي كنند بنابراين بسيار طبيعي است كه من ناراحت و عصباني شوم اما در عين حال اعلام مي كنم كه اگر به يك پرتغالي با پرچم ايتاليا احتياج داشته باشند بطور حتم در كنار آنها خواهم بود.

بارها مرا به علت حضور در ايتاليا زير سوال بردند ولي من هيچ علاقه اي براي پاسخ به اينگونه مسائل نداشتم فوتبال در ايتاليا شرايط خاص و منحصر به فردي دارد و قابل مقايسه با ديگر كشورهاي اروپايي نيست در ايتاليا حتي اگر در تيم هاي بزرگي چون اينتر، ميلان و يوونتوس هم بازيكني حضور نداشته باشد شانس حضور در ديگر ليگ هاي اروپايي را دارد و اين در كمتر كشوري اتفاق مي افتد.

*****از دعوت نشدنم به تيم بسيار متاسفم

هرنان كرسپو مهاجم آرژانتيني تيم اينتر ميلان بعد از دعوت نشدن به تركيب اصلي اينتر ميلان براي حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا گفت: خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم براي حضور در مسابقات ليگ قهرمانان اروپا حدود بيست و پنج نفر را به تركيب تيم اينتر دعوت كرد كه در اين ميان نامي از من در ميان بازيكنان ديده نمي شد اعتراف مي كنم از اتفاقي كه افتاده بسيار ناراحت و متاسف هستم اما اين ناراحتي دليل بر اين نيست كه بتوانم در خصوص آينده ام در اينتر اظهار نظر خاصي كنم هر چند كه از اين تصميم مورينيو ناراحت هستم و اعتراف مي كنم كه از دعوت نشدنم به تيم خيلي تعجب كردم اما در اينتر خواهم ماند و در اين تيم به فعاليت خود ادامه داده و حاضر نيستم آن راترك كنم.

اميدوار هستم كه بتوانم در هفته هاي آينده نظر مساعد مورينيو را براي حضور در تركيب تيم جلب كرده ودر زمين مسابقه حاضر شده و توانايي هايم را به معرض نمايش گذارم.

**** از پيوستن به تيم اينتر خوشحالم

ريكاردو كوارشما بعد از توافق روساي دو باشگاه اينتر و پورتو براي حضور اين بازيكن در جمع نرانروريها با انتخاب شماره پيراهن هفتاد و هفت گفت: از اينكه شرايط حضور من در تيم اينتر فراهم شد بسيار خوشحالم دوست دارم به اينتر ميلان كمك كرده و به عناوين بسيار بزرگ و خوبي دست يابم.

بعد از انجام معاينات پزشكي با روساي باشگاه اينتر و خوزه مورينيو سرمربي اين تيم ملاقات خواهم كرد تا اهداف طرفين با يكديگر هماهنگ شود، تمام سعي و تلاش خود را براي درخشيدن در اين تيم خواهم كرد اميدوارم كه بتوانم نظر مساعد هواداران تيم را بطور كلي جلب كرده و موفق عمل كنم.

گفتني است، اين بازيكن به اصرار مورينيو سرمربي اينتر خريداري شده و تا سال 2013 در جمع بازيكنان اينتر به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن