تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران خودرو، سه خودروي جديد به بازار مصرف عرضه مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران خودرو، سه خودروي جديد به بازار مصرف عرضه مي كند
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس كل برند پژو روآ، سمند و وانت در ايران خودرو گفت: تا پايان سال جاري پژو "روآسال"، خودرو "سرير" و پژو " پارس سال" با مشخصات ظاهري و فني جديد به بازار مي آيند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، حميد درجي بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتي در محل نمايشگاه بين المللي مشهد افزود: با توجه به مشكلاتي كه در خصوص تحويل خودرو روآ وجود داشت، تغييراتي در آن ايجاد شد كه براي عرضه به بازار آماده باشد.

پژو " روآسال" به جاي "روآ" به بازار مي آيد

وي با بيان برطرف سازي نقص خودروي روآ خاطر نشان كرد: اين خودرو با وجود تقاضاي بالايي كه داشت زيان آور ترين خودرو بود و با پيگيري مسائل مربوط به آن خودروي تغيير يافته با نام روآسال به بازار خواهد آمد.

درجي در بيان ويژگيهاي برتر اين خودرو اذعان داشت: موتور پژو روآسال پايه گاز سوز است و در مقايسه با موتورهاي دو گانه سوز داراي كمترين افت توان به هنگام تغيير سوخت بنزين به گاز و برعكس آن است.

وي تصريح كرد: اكسل گيربكس و كاردن اين خودرو با استفاده از تكنولوژي شركت هوفر آلمان طراحي و توليد شده است و سيستم انژكتور اين خودرو طوري است كه توزيع گاز و بنزين را به صورت جداگانه مديريت مي كند.

وي با اشاره به مشخصات ديگر پژو روآسال بيان كرد: اتاق اين خودرو جديد است كه به زيبايي ظاهري محصول افزوده و به علاوه اين خودرو داراي رينگ و لاستيك 14، راديو پخش MP3، آينه هاي جانبي و جلو و آمپرجديد است.

خودرو "سرير" در خط توليد قرار گرفت

معاون فروش ايران خودرو، فرايي نيا نيز افزود: خودرو "سرير" با بهره گيري از توان بالاي طراحي و ساخت در خط توليد براي بازار داخل در نظر گرفته شد.

وي اظهار داشت: اين خودرو با بهره گيري از موتور پر قدرت پژو سيتروئن با 110 اسب بخار يكي از لوكس ترين خودروهاي ايراني به شمار مي رود.

وي همچنين در خصوص ويژگي هاي خاص سرير تصريح كرد: مجهزبه فضاي مناسب جهت سرنشينان، سيسنم پخش مالتي مديا،DVD با دو نمايشگر LCD جهت سرنشينان عقب و ترمزهاي ABS, EBD از جمله خودروهاي ايمن است.

وي خاطر نشان كرد: از جمله ويژگي هاي برتر اين خودرو در شيشه هاي سولار ضد اشعه با تبادل حرارتي كم است به نحوي كه موجب كاهش نفوذ گرما و اشعه ماوراء بنفش به داخل خودرو شده و از كم رنگ شدن تزئينات داخلي ممانعت مي كند ضمن اينكه به آينه هاي جانبي گرمكن مجهز است.

پژو "پارس سال" به زودي به بازار مي آيد

درجي همچنين اظهارداشت: پژو "پارس سال" نيز با تغييراتي در بخش طراحي و اضافه شدن سيستم ضد سرقت و سنسور دنده عقب به زودي به بازارمي آيد.

وي ادامه داد: اين خودرو مجهز به فيوز نوري است كه براي تشخيص عيب فيوزهاي خودرو استفاده مي شود ضمن اينكه آينه هاي كناري چراغ راهنما دارد.

درجي يادآور شد: تفاوت قيمت اين خودرو در بازار نسبت به كارخانه با بيش 2 ميليون تومان افزايش معامله مي شود و از جمله خودروهاي محبوب بازار محسوب مي شود.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن