تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817164205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان سال جاري سامانه 1818 در تمامي شهرهاي استان تهران راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان سال جاري سامانه 1818 در تمامي شهرهاي استان تهران راه اندازي مي شود
خبرگزاري فارس: مديركل روابط عمومي مخابرات استان تهران گفت: تلاش شركت مخابرات استان تهران بر اين است تا تمامي شهرستان هاي استان بتوانند از طريق سيستم 1818 قبوض تلفن خود را به صورت الكترونيكي پرداخت كنند.


محمد خجسته نيا در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات فارس اظهارداشت: هم اكنون تمامي مشتركان تلفن ثابت در شهر تهران مي توانند با تماس با شماره 1818 ريز مكالمات خود را به همراه آخرين دوره صورتحساب دريافت و از طيق همين سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود كنند.
وي افزود: سيتم 1818 براي سهولت در پرداخت قبوض و رايه خدمات غير حضوري به كليه مشتركان تلفن ثابت طراحي شده است.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا اين سيستم در ديگر شهرهاي استان تهران به صورت كامل راه اندازي نشده گفت: در حال خريد تجهيزات مورد نياز اين سامانه هستيم و اميدواريم بتوانيم سيستم 1818 را در تمامي شهرهاي استان قبل از پايان امسال راه اندازي كنيم.
خجسته نيا با اشاره به اينكه هم اكنون راه هاي ديگري نيز براي پرداخت غير حضوري قبوض تلفن وجود دارد گفت: مشتركان در تمامي نقاط استان مي توانند با مراجعه به سايت اينترنت و همچنين سامانه پرداخت 1553و بانك هاي عامل نسبت به پرداخت قبوض تلفن خود اقدام كنند.
وي افزود: شركت مخابرات استان تهران در راستاي اهداف دولت الكترونيك و كاهش مراجعه افراد سامانه 1818 راه راه‌اندازي كرده است. اين سامانه به مشتركان امكان مي‌دهد تا با شماره‌گيري اين كد 4رقمي و وارد كردن شماره مورد نظر اطلاعات مورد نياز خود را دريافت كنند.
مديركل روابط عمومي مخابرات استان تهران خاطرنشان كرد: روش ارتباط با 1818مشتركان تلفن ثابت كه مجهز به سامانه تن هستند ضمن تماس با شماره 4رقمي 1818 وارد سامانه شده و با اطلاعاتي كه از طريق تلفن گويا دريافت مي‌كنند بعد از شماره‌گيري شماره خود، شناسه قبض و شناسه پرداخت صوت حساب ميان دوره، آخرين دوره و دوره‌هاي قبل خود را دريافت كرده يا رمز عبور خود را تغيير دهند.
وي تصريح كرد: چنانچه تلفن وارد شده با شماره‌اي كه مشترك از طريق آن خط اقدام به تماس با 1818 كرده، يكسان باشد سامانه مذكور از مشترك رمز عبور نمي‌خواهد. در غير اين صورت براي دريافت صورت‌ حساب از تلفن ديگر، نياز به ارايه رمز عبور توسط مشتركان است.
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران گفت: مشتركاني كه تقاضاي دريافت ريز مكالمات خود را از طريق نمابر دارند بايد به سامانه، رمز عبور بدهند كه براي دريافت رمز، مشترك بايد با در دست داشتن مدارك لازم (آخرين قبض پرداخت شده و شناسنامه يا كارت شناسايي معتبر مالك يا وكالتنامه از طرف مالك ) به مركز مخابرات مربوطه مراجعه كند. در غير اين صورت مي‌تواند ريز مكالمات و صورت‌حساب تلفن ثابت خود را به صورت شنيداري دريافت كند.
وي اظهار داشت: شهروندان مي توانند با شماره 1818 تماس بگيرند و پس از ارايه رمز كارت شتاب و رمز دوم خود مبالغ قبوض را حتي درصورت دريافت نكردن قبض خود پرداخت كنند.
وي افزود: اتصال سامانه 1818 شركت مخابرات استان تهران به شبكه بانك صادرات امكان پرداخت قبوض را به افرادي كه داراي كارت شتاب هستند مي دهد. هم اكنون فقط شهروندان تهراني از اين امكان برخوردارندو اين امكان به تدريج در ساير شهرهاي استان تهران فراهم مي شود.سامانه تلفني 1818 همچنين صورت ريزمكالمات را در اختيار مشتركان تلفن ثابت قرار مي دهد.
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران از برنامه‌هاي آتي سامانه پيام‌رسان 1818 خبر داد و گفت: با توسعه سامانه پيام‌رسان1818 تمامي مراحل شامل پرداخت قبوض به صورت غير حضوري، درخواست بستن صفر تلفن ثابت، تقاضاي سرويس‌هاي ويژه، اعلام پي‌گيري مزاحمت‌هاي تلفني يا درخواست اعلام يا اعلام نكردن شماره تلفن از طريق اداره اطلاعات تلفني و غيره توسط اين سامانه به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود.
وي افزود: با راه‌اندازي و توسعه سامانه مذكور ديگر نيازي به صدور و ارسال قبوض تلفن به منازل يامحل كار مشتركان نيست و مشتركان تنها با وارد كردن اين كد 4رقمي تمام درخواست‌هاي خود را به صورت تلفني انجام مي‌دهند.
انتهاي پيام/
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن