تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از يك ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزارنفر از خدمات سازمان بهزيستي استفاده مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از يك ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزارنفر از خدمات سازمان بهزيستي استفاده مي‌كنند
قزوين - رييس سازمان بهزيستي كشور گفت : بيش از يك ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار نفر در كشور از خدمات بهزيستي استفاده مي‌كنند.

دكتر ابوالحسن فقيه روز پنجشنبه درحاشيه نهمين همايش علمي - كاربردي مديران ستادي و استاني بهزيستي ايران درجمع خبرنگاران استان قزوين افزود:
اين خدمات شامل كمك‌هاي موردي و مستمر به مددجويان ،آموزش مهارت‌هاي زندگي ، آموزش پيش از ازدواج و تست ژنتيك براي ازدواج‌هاي فاميلي ، خدمات توانبخشي و توان پزشكي است.

وي اظهار داشت : طرح جامع معلولان نيز در قالب ‪ ۱۶‬ماده ، صد درصد اجرايي خواهد شد و همه معلولان بيمه درماني و مكمل دريافت خواهند كرد.

رييس سازمان بهزيستي كشور همچنين ازمعافيت سربازي ‪ ۱۱‬هزارنفر ازخانواده معلولان در كشور خبر داد و افزود: همچنين پيشنهاد معافيت از سربازي كساني كه با افراد معلول ازدواج نمايند از ديگر اقدام بهزيستي در سال جاري است.

دكتر فقيه در ادامه با بيان اينكه ‪ ۳۰‬درصد از معابر ، فضاها و مكان هاي در كشور مناسب‌سازي شده است ،اضافه كرد : طبق ماده دو قانون جامع حمايت از معلولان همه دستگاه‌هاي دولتي به ويژه شهرداري‌ها موظف به مناسب سازي معابر هستند.

اين مسوول تصريح كرد: به همين منظوراولين خودروي مناسب‌سازي شده ويژه معلولان در شهريور ماه امسال به معلولان واگذار خواهد شد.

وي افزود: هيچ محدوديتي براي دريافت خودرو از سوي معلولان وجود ندارد و طي تفاهم نامه كه اين سازمان با شركت خودروسازي سايپا منعقد نموده در مرحله اول بيش از دو هزار نفر از معلولان خودرو دريافت خواهند كرد.

دكتر فقيه در پايان اظهار داشت : در حال هزار ‪ ۷۰۰‬هزار نفر در كشور از مهدهاي كودك استفاده مي‌كنند و از اين تعداد ‪ ۱۸۰‬هزار كودك در روستامهدها و مناطق حاشيه‌اي به سرمي برند كه از شير يارانه‌اي نيز بهره مند مي‌شوند.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن