تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصی/ سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان: برای برپایی اردوها سردرگم م


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: برای برپایی اردوهای خود، سردرگم و حیران مانده ایم . ناصر نوربخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد :
متاسفانه جوانان هر دو رشته کشتی فرنگی و آزاد ایران برخلاف کشتی گیران بزرگسال، جا و مکان مشخصی برای برپایی اردوهای آمادگی خود ندارند و برای این منظور، از این شهر به آن شهر می روند.
نوربخش ادامه داد: در یک سال اخیر، مجبور شده ایم اردوهای آمادگی جوانان کشتی فرنگی ایران را در شهرهای تهران، شهریار و اندیمشک برپا کنیم و جایگاه خاص و معینی برای کشتی گیران خود نداریم.
وی گفت: خانه کشتی در مجموعه ورزشی آزادی تهران اختصاص به کشتی گیران تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران دارد و حضور جوانان کشتی در این مکان موجب شلوغی بیش از حد می شود و ان امر مانع از تمرین همه کشتی گیران خواهد شد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان زیر ‪۲۰‬سال ایران یادآور شد: فدراسیون کشتی برای تامین جا و مکان مناسب به منظور برپایی اردوهای آمادگی تیم های کشتی نوجوانان و جوانان ایران، با مشکلات مالی بسیاری روبروست از این رو به حمایت های سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک نیاز دارد.
نوربخش در مورد اردوی چند وقت پیش تیم کشتی فرنگی جوانان زیر ‪۲۰‬سال ایران در شهرستان اندیمشک گفت : در شهرستان اندیمشک، اگرچه امکانات فراهم بود اما نتوانستیم آن طور باید و شاید کشتی گیران خود را تمرین دهیم و زمان اردوی ما نیز کوتاه بود.
وی افزود: جوانان کشتی فرنگی کشورمان به اصطلاح خانه به دوش شده اند و ما واقعا به داشتن یک اردوگاه اختصاصی و همیشگی برای جوانان کشتی فرنگی نیاز داریم و اگر این مشکل برطرف نشود، این موضوع در آینده برای تیم کشتی فرنگی جوانان زیر ‪۲۰‬سال ایران مشکل سازمی شود.
وی در عین حال خاطرنشان کرد : احتمال دارد مرحله سوم اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی جوانان زیر ‪۲۰‬سال ایران به اجبار در خانه کشتی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن