تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821280097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزادي مديركل سابق روابط عمومي سازمان بازرسي با قرار وثيقه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آزادي مديركل سابق روابط عمومي سازمان بازرسي با قرار وثيقه
قائمي نسب در حالي به اتهام ارتباط با باند پاليزدار بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت كه وي بلافاصله پس از بازداشت پاليزدار اسنادي دراختيار رسانه ها قرار داده بود كه نشان مي داد پاليزدار بدهي 63 ميليارد ريالي به شعبه سبزه ميدان بانك ملت دارد.
مديركل سابق روابط عمومي و حوزه رياست سازمان بازرسي كل كشور كه اواخر خردادماه در ارتباط با پرونده پاليزدار بازداشت شده بود، با قرار وثيقه آزاد شد.

به گزارش رجانيوز، در شرايطي كه در نيمه خردادماه ادعاهاي عباس پاليزدار بازتاب گسترده اي پيدا كرد و رسانه هاي بيگانه و ضدانقلاب استقبال گسترده اي از اين اظهارات كردند، محسن قائمي نسب مديركل وقت روابط عمومي و حوزه رياست سازمان بازرسي كل كشور با اين اتهام كه برخي پرونده هاي سري را دراختيار باند پاليزدار قرار داده است، بازداشت شد.

همچنين حدود يك هفته پس از بازداشت قائمي نسب، قوه قضائيه در خبر كوتاهي كه بر روي پايگاه اطلاع رساني خود منتشر كرد، از پايان مأموريت محمد نيازي در سازمان بازرسي خبر داد.

اما قائمي نسب در حالي به اتهام ارتباط با باند پاليزدار بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت كه وي بلافاصله پس از بازداشت پاليزدار اسنادي دراختيار رسانه ها قرار داده بود كه نشان مي داد پاليزدار بدهي 63 ميليارد ريالي به شعبه سبزه ميدان بانك ملت دارد.

انتشار اين اسناد را كه نشان مي داد افشاگر قلابي خود بدهي زيادي به سيستم بانكي كشور دارد و از پرداخت آن استنكاف مي ورزد، تا حد زيادي صدق ادعاهاي وي را در افكار عمومي تحت الشعاع قرار داد.

همچنين هنگامي كه برخي رسانه ها ادعا كردند پاليزداري كه بدهكار سيستم بانكي است با پاليزداري كه دست به افشاگري هاي بي پايه اي زده بود، متفاوت است، باز هم محسن قائمي نسب اقدام به گفتگو با خبرگزاري فارس كرد و تأكيد نمود اين پاليزدار همان پاليزدار است.

حوزه روابط عمومي در دوره مديريت قائمي نسب در سازمان بازرسي از رشد كمي و كيفي قابل توجهي برخوردار شد و ارتباطات مؤثري با رسانه ها برقرار شد، با اين حال برخي معتقدند مديريت وي در حوزه رياست چندان مطلوب نبوده است.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن