تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست بازنگري در آراء هيئت مديره ياهو توسط يكي از بزرگترين سهامداران آن


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: درخواست بازنگري در آراء هيئت مديره ياهو توسط يكي از بزرگترين سهامداران آن


يكي از بزرگترين سهام‌داران ياهو، از مديران اين شركت خواست تا نحوه تاثيرگذاري راي وي و انتخاب مجدد هيئت مديره ياهو را در هفته گذشته بازنگري كنند. زيرا وي معتقد است كه مخالفت با مديران ياهو در اين انتخابات ناديده گرفته شده است.

مركز سرمايه‌گذاري جهاني Capital Research كه 2/6 درصد از سهام ياهو را در اختيار دارد، روز دوشنبه از مديران ياهو خواست تا نتايج انتخابات صورت گرفته در هفته گذشته براي برگزيدن هيئت مديره جديد اين شركت را بازنگري كنند.

"چاك فريداف" (Chuck Freadhoff) سخنگوي Capital Research درخواست بازنگري اين آراء را به شركت ياهو انتقال داده است.

سرمايه‌گذاران مركز Capital World كه 10 درصد سهام ياهو را در اختيار دارند، درخواست مشابهي را به اين شركت انتقال نداده‌اند. درخواست غيرمعمول مركز Capital Research براي نخستين بار در وبلاگ رسمي All Things Digital منتشر شد.

به گفته "چاك فريداف" شركت سرمايه‌گذاري Capital Research خواسته است تا مركز مستقل Broadridge Financial Solutions با انجام بررسي‌هاي خود از صحت آراء در انتخاب هيئت مديره ياهو اطمينان حاصل كند. وي در مورد علت درخواست اين شركت براي بازنگري در آراء ياهو توضيحي نداده است.

شركت Broadridge كه دفتر مركزي آن در ايالت نيويورك آمريكا واقع شده، پس از اعلام اين درخواست در روز دوشنبه پاسخي را منتشر نكرد.

"گوردن كرافورد"(Gordon Crawford) مدير شركت سرمايه‌گذاري Capital Research پيش از اين مديران ياهو را به خاطر رد كردن پيشنهاد 5/47 ميليارد دلار مايكروسافت براي خريد اين شركت سرزنش كرده بود. اين درخواست سه ماه پيش اعلام شده بود و در آن زمان "جري يانگ" (Jerry Yang) مديرعامل ياهو از شركت مايكروسافت درخواست پول بيشتري را كرده بود.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن