تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حدادعادل:من متعلق به دوجناح سياسي اصلاح طلب واصولگرا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: حدادعادل:من متعلق به دوجناح سياسي اصلاح طلب واصولگرا هستم
خبرگزاري آريا- دكتر غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت:من به دليل اينكه در كميسيون فرهنگي مجلس هشتم هستم واين كميسيون مركب از افراد دوجناح سياسي مطرح كشور است ، پس متعلق به دوجناح اصولگرا واصلاح طلب هستم.

دكتر غلامعلي حداد عادل رئيس مجلس هفتم در مراسم تجليل از خبرنگاران روزنامه هاي غير دولتي كه به همت باشگاه روزنامه نگاران آزاد ايران وفرهنگسراي رسانه شب گذشته در تالار حركت برگزار شد اظهار داشت: آزادي مسئله بسيارمهمي است كه نبايد ناديده گرفته شود وبه گونه اي عمل كنيم كه به بهانه آزادي حقيقت را بپوشانيم.

وي افزود: ما اكنون در حال تمرين ومشق دموكراسي هستيم كه در اين زمينه بايد بر اساس احترام متقابل با يكديگر رفتار كنيم وهمه تلاشمان را براي احقاق حقوق رسانه ها در كميسيون فرهنگي خواهم كرد.

گفتني است در اين مراسم دكترمحمدباقر قاليباف شهردار تهران مبلغ 180 ميليون تومان بودجه براي باشگاه روزنامه نگاران آزاد ايران به علاوه مكاني براي فعاليت اين انجمن اختصاص داد.

همچنين در اين مراسم محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در تجليل از مقام شامخ خبرنگار به ايراد سخنراني پرداخت.

در پايان اين مراسم مصطفي كواكبيان مدير مسئول روزنامه مردمسالاري به همراه تني چند از مديران مسئول روزنامه هاي غير دولتي به قيد قرعه از خبرنگاران خود تجليل به عمل آوردند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن