تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم بزرگداشت خسرو شكيبايي در اريكه ايرانيان برگزار شد كيومرث پوراحمد:خسرو شكيبايي شاعرانه و عاشقانه بازي مي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مراسم بزرگداشت خسرو شكيبايي در اريكه ايرانيان برگزار شد كيومرث پوراحمد:خسرو شكيبايي شاعرانه و عاشقانه بازي مي كرد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: كيومرث پوراحمد در شب بزرگداشت خسرو شكيبايي گفت:خسرو شكيبايي روح شاعرانه و عاشقانه اي داشت و با انرژي مثبت بر سر كار مي آمد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مراسم بزرگداشت خسرو شكيبايي در اريكه ايرانيان برگزار شد. اميررضا خادم، مجيد رجبي معمار ، كيومرث پوراحمد و علي اكبر حيدري از سخنرانان اين مراسم بودند و عبدالله موحد و جمشيد مشايخي در گفت و گوي تلفني حرف هايي زدند .
امير رضا خادم ضمن تبريك اعياد شعبانيه گفت: جمع شدن ما در كنار هم در شب بزرگداشت زنده ياد خسرو شكيباي و زنده ياد ابوطالب طالبي نكته مهمي را به ما گوشزد مي كند و آن اين است كه قطعا جامعه هنري و ورزشي كشور نياز به يك انسجام و هماهنگي و همبستگي دارد تا شاهد اين نوع از دست دادن هاي غير قابل بازگشت نباشيم چرا كه اگر توجه و هماهنگي وجود داشت و حداقل هايي در اختيار پيشكسوتان بود مي بايست ساليان طولاني در كنار ما مي ماندند.
وي در ادامه با اشاره به اتفاقات حوزه پيشكسوتان تئاتر در سال گذشته خاطرنشان كرد : چرا بايد عده اي از بهترين هاي هنرهاي نمايشي ما براي حداقل ها كه در حد قطع نشدن بيمه دوران بازنشستگي ايشان است دوندگي ها ي زيادي داشته باشند؟
خادم در پايان گفت: اميدوارم اين بزرگداشت ها باعث شود علاقه مندان به عرصه هاي هنر و ورزش راه را براي پيشرفت هموار كنند.
در ادامه كليپ جهان پهلوان تختي با صداي خسرو شكيبايي به نمايش در آمد و بيش از 600 بيننده حاضر در سالن را به ياد دو اسطوره در خاك خفته انداخت.
ديگر سخنران اين مراسم مجيد رجبي معمار مدير شبكه پنج سيما از خسرو شكيبايي به عنوان يكي از هنرمندان برجسته بعد از انقلاب ياد كرد و گفت: شكيبايي انساني شريف، بزرگ ، توانا و با معرفت بود و ما بنا داشتيم امسال از او تجليل كنيم .
در ادامه بزرگداشت عبدالحسين مختاباد به همراه گروه موسيقي خود برنامه اي به افتخار زنده ياد خسرو شكيبايي و زنده ياد اوطالب طالبي و خانواده هايشان اجرا كرند.
همچنين در اين مراسم قسمت هايي از پشت صحنه هامون كه براي اولين بار در جمع نشان داده مي شد پخش شد.
به گزارش خبرنگار "ايسكانيوز" خسرو شكيبايي با بازي خود در فيلم هامون همه را مبهوت كرد و جامعه منتقدين هنري را وادار كرد كه او را به عنوان يكي از پنج بازيگر شاخص و فراموش نشدني 30 سال اخير ايران معرفي كند.
سخنران بعدي مراسم كارگردان « اتوبوس شب » بود . فيلمي كه خسرو شكيبايي نقش راننده اي را در آن ايفا مي كرد كه به خط مقدم رفته است . كيومرث پوراحمد خسرو شكيبايي را محبوب مردم دانست و اظهار داشت: خسرو همان قدر كه نسبت به كار خود احساس مسوليت مي كرد و اهميت مي داد به كار بازيگر مقابل هم اهميت مي داد.
وي در ادامه گفت: خسرو روح شاعرانه و عاشقانه داشت و با انرژي مثبت بر سر كار مي آمد و تا آخرين لحظات به كار خود ادامه داد.
به گزارش خبرنگار ايسكانيوز جمشيد مشايخي در ارتباط تلفني خود با مجموعه وضعيت خود را خوب و رو به بهبود بيان كرد و افزود: هر چند وضعيت من رو به بهبود است ولي غمگينم از اينكه عزيزانم را تك تك از دست مي دهم.
هر چند ياد و خاطره آنها هميشه با ماست.
در پايان مراسم لوح تقدير و يادبود ابوطالب طالبي توسط امين حيايي، امير رضا خادم و شهريار طاهرپور به همسر و پسر مرحوم طالب لو و لوح تقدير و يادبود خسرو شكيبايي توسط كيومرث پوراحمد و امير رضا خادم به پوريا (پسر شكيبايي) و همسر وي داده شد./120

اخبار مرتبط
• مراسم بزرگداشت خسرو شكيبايي و ابوطالب طالبي
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن