تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرخ تاکسی در تهران پانزده درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: افزایش قیمت حمل و نقل در ایران
بنا بر تصمیم وزارت کشور و شوراهای شهر در ایران نرخ کرایه انواع تاکسی، اتوبوس و مینی بوس افزایش یافته است.
بر اساس گزارش ایرنا، محمد رضا محمودی معاون استانداری تهران گفته است "نرخ های جدید از هفته آینده و پس از اتمام سهمیه سوخت خودرو ها اعمال خواهد شد."
شورای شهر تهران اعلام کرده که نرخ کرایه تاکسی در تهران به میزان 15 درصد افزایخواهد یافت و وزارت کشور نرخ تاکسی در شهرستان ها را به میزان 20 درصد افزایش دادهاست.
در حالی که مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران گفته است که نرخ اتوبوس و مترو در تهران افزایش نخواهد یافت، آقای محمودی گفته است که نرخ کرایه اتوبوس ها و مینی بوس هایی که زیر نظر شهرداری نیستند افزایش خواهد یافت.
همچنین آقای محمودی گفته است که نرخ های جدید حمل و نقل بین شهری در استان تهران توسط فرمانداری ها و در دیگر استان ها توسط ادرات کل حمل و نقل و پایانه ها اعلام خواهد شد.
این افزایش قیمت ها در حالی اعلام می شود که در روزهای گذشته اخباری مربوط به توقف فعالیت کامیون داران و رانندگان اتوبوس در مواردی در سطح کشور منتشر شده بود.
در پی انتشار این اخبار شهریار افندی معاون وزارت راه اعلام کرد که مبلغ هشتاد میلیون تومان برای نوسازی ناوگان حمل ونقل کامیونی کشور اختصاص خواهد یافت.
بنا بر این گزارش ها دست اندرکاران حمل و نقل افزایش نرخ حمل ونقل را با توجه به افزایش شدید قیمت بنزین و گازوییل و گاز و درپی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، اجتناب ناپذیر دانسته اند.
در همین حال مصطفی محمد نجار وزیر کشور از افزایش کنترل دولت بر نرخ کرایه ها خبر داده است.
به گفته آقای محمد نجار" گشت‌های نظارتی و موتور سواران به صورت مداوم بر عملکرد تاکسی ها و اتوبوس ها نظارت می کنند و تا جایی که به ما گزارش شده، خوشبختانه تخلفی درباره افزایش نرخ کرایه ها مشاهده نشده است."
پیش از این محمد رویانیان رییس ستاد حمل ونقل وسوخت کشور گفته بود که برنامه کار کامیون ها برای 284 هزار مسیر بر اساس قیمت های جدید سازمان دهی شده است.
همچنین آقای رویانیان گفته بود که نرخ بلیط اتوبوس های شهری با توجه به اختصاص بیست میلیارد تومان از طرف دولت تا پایان سال جاری افزایش نخواهد یافت.
بنا بر اعلام مقامات در ایران از ابتدای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها ستاد هایی برای کنترل حمل و نقل و نرخ کرایه خمل ونقل در تهران و استان ها تشکیل شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن