تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيچ كميته‌اي براي انتخاب سرمربي تشكيل نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: علي كفاشيان بالاخره آنقدر عصباني شد تا عليه يكي از اعضاي هيئت رئيسه فدارسيون فوتبال گفت‌وگو كرده و او را بابت ادعايش ملامت كند.

دقايقي پيش رييس فدراسيون فوتبال با رد ادعاي علي فتح الله‌زاده عضو هيات رييسه اين فدراسيون مبني بر تشكيل كميته اي براي انتخاب سرمربي جديد تيم ملي فوتبال بزرگسالان تاكيد كرد : تاكنون كميته اي براي جايگزين قطبي تشكيل نشده است . اين ادعا فتح‌الله‌زاده در هفته گذشته منجر به انتشار نامه‌اي از سوي افشين قطبي شد كه اعلام كرد بعد از جام ملت‌ها حتما از ايران خواهد رفت.

علي كفاشيان در گفت وگو با ايرنا مي‌گويد: «در فدراسيون فوتبال كميته تيم هاي ملي، كميته فني و اعضاي هيات رييسه در خصوص برنامه هاي تيم ملي تصميم مي گيرند و هيچ كميته ديگري براي انتخاب سرمربي تيم ملي تشكيل نشده است. »

رييس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر حمايت از افشين قطبي سرمربي تيم ملي فوتبال يادآور شد:« حمايت از قطبي حمايت از تيم ملي و كل فوتبال كشور به حساب مي آيد و تا زماني كه با قطبي قرارداد داريم از وي پشتيباني مي كنيم و اگر لازم باشد بعد از جام ملت هاي آسيا تصميمات خود را با توجه به نتايج تيم ملي اتخاذ مي كنيم. »

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه وي اعلام كرده است كه فرانك رايكارد سرمربي سابق تيم فوتبال بارسلونا را نمي شناسد، گفت: منظورم اين بود كه با وي مذاكره اي صورت نگرفته است و تماسي با وي نداشته ايم. رايكارد گزينه‌اي است كه مطبوعات براي جانشيني قطبي اعلامش كرده‌اند.

در حال حاضر در فدارسيون فوتبال اين شايعه به گوش مي‌رسد كه سازمان تربيت بدني مبلغ گزافي را براي استخدام يك مربي خارجي كنار گذاشته است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن