تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821286647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت ا.. نورمفيدي : خانواده هاي كميته امداد بايد روي پاي خود بايستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت ا.. نورمفيدي : خانواده هاي كميته امداد بايد روي پاي خود بايستند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: بايد به جاي كمك هاي صرف شرايطي فراهم كرد تا خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني ( ره ) بتوانند بر روي پاي خود بايستند.


آيت اله "سيدكاظم نورمفيدي" روز چهارشنبه در اولين جشنواره كار آفرينان برتر و امدادگران پر تلاش در گرگان افزود :بايد با ترويج فرهنگ كار و تلاش مشكلات فقر و بيكاري را در جامعه حل كرد و زمينه خودكفايي افراد را فراهم آورد.
وي با بيان اينكه بايد جوهر كار، تلاش، نوآوري در جامعه ايجاد شود تصريح كرد: نيمي از بيكاري موجود در جامعه به علت كمرنگ شدن جوهر كار و تلاش است و نهادهايي مانند كميته امداد مي توانند در توسعه فرهنگ كار و تلاش در جامعه گام بردارند.
استاندار گلستان نيز در اين مراسم توجه به مقوله كارآفريني را براي رفع بيكاري و اشتغال در جامعه ضروري دانست و گفت: امروز ديگر كميته امداد تنها يك نهاد حمايتي نيست و به اين افتخار نمي كند كه تعداد افراد تحت پوشش خود را افزايش دهد بلكه ايجاد شغل براي افراد تحت پوشش و زمينه سازي براي خودكفايي آنها از مهمترين افتخارات اين نهاد مقدس است.
به گفته وي، امروز موضوع اشتغال، ازدواج، مسكن، بهداشت و ترويج فرهنگ و مباني اسلامي از مسائل مهمي است كه در كميته امداد امام خميني (ره ) تعريف شده است.
مدير كل كميته امداد امام خميني گلستان نيز در اين مراسم اعتماد عمومي به كميته امداد امام خميني را سرمايه اي گرانبها براي اين نهاد برشمرد و گفت: كميته امداد استان آموزش را مهمترين برنامه خود براي ايجاد اشتغال افراد تحت پوشش قرار داده است.
"محمد علي عوض پور" افزود: در همين زمينه تاكنون شش هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش در دوره هاي آموزش هاي كوتاه مدت و بلند مدت شركت و كسب مهارت كرده اند.
به گفته وي، همچنين از زمان تاسيس استان براي بيش از 13 هزار خانوار در استان فرصت شغلي ايجاد شده است.
در ادامه اين مراسم از دو تن از مديران دستگاههاي اجرايي استان ( رئيس سازمان كار و امور اجتماعي و سرپرست امور شعب بانك ملي استان ) كه كميته امداد استان را در امر اشتغال مددجويان ياري رساندند با عنوان "ياوران نمونه" تقدير شد.
همچنين از حدود 400 كارآفرين شركت كننده در اين مراسم، از 30 نفر از برترين هاي آنها با اهداء جايزه و لوح تقدير تجليل شد.
اولين جشنواره "كارآفرينان برتر و امداد گران پر تلاش" كميته امداد امام خميني (ره ) گلستان روز چهارشنبه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد.
در اين مراسم "حسين انواري" سرپرست كميته امداد امام خميني كشور و تعدادي از معاونان وي، نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان، نماينده مردم گرگان و آقلا در مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه شهرهاي "مراوه تپه، نگين شهر و آق قلا"، فرمانداران گرگان و راميان و تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي استان حضور داشتند.
ك 3 506/7463/579 شماره 779 ساعت 18:06 تمام
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن