تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم تجاري همدان به تركيه اعزام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم تجاري همدان به تركيه اعزام شد
داخلي. اقتصادي. بازرگاني. تركيه.

كارشناس تجارت خارجي سازمان بازرگاني همدان از اعزام تيم تجاري اين استان از صبح روز دوشنبه به تركيه خبر داد.

"يوسف مرادي‌نيا" روز دوشنبه به ايرنا گفت: هدف از اعزام اين تيم تجاري بازاريابي و معرفي توانمندي‌ها و محصولات صادراتي همدان به كشور تركيه‌است.

وي خاطرنشان كرد: اين تيم تجاري ‪۳۰‬نفره به سرپرستي رييس سازمان بازرگاني همدان به مدت يك‌هفته در تركيه اقامت خواهند داشت، تا ضمن آشنايي با بازار اين كشور زمينه‌هاي تجاري في‌مابين همدان و استان‌هاي "استانبول" و "بورسا" فراهم كند.

مرادي‌نياگفت: در اين سفر تجاري يك هفته‌اي نشست‌هايي با سركنسول‌گري سفارت جمهوري اسلامي ايران در استامبول و ملاقات‌هايي با اعضاي اتاق بازرگاني و تجار اين استان و استان بورسا تركيه برقرار خواهد شد.

وي ابراز اميدواري كرد: اعزام هيات تجاري از همدان به تركيه كه مشتمل بر تجار و بازرگانان همدان در زمينه‌هاي تجاري مختلف هستند بسترهاي مناسب تجاري و زمينه‌هاي صادرات به كشور تركيه و همكاري تجار و بازرگانان استان هاي همدان با استامبول و بورساي تركيه را فراهم سازد.

هيات تجاري ، بازرگاني همدان از روز دوشنبه ‪۳۱‬تيرماه به مدت يك هفته در تركيه اقامت خواهد داشت.

سفال و سراميك، چرم، پوست، انوع نوشابه‌هاي غيرالكلي، كشمش و سالامبور از عمده محصولات مهم صادراتي همدان به كشورهاي همسايه است.

امسال ‪۷۵۰‬ميليون دلار سقف صادراتي براي صادرات انواع محصولات و كالاي توليدي در همدان به كشورهاي خارجي كه افزون بر ‪ ۱۰‬كشور مي‌باشد پيش بيني شده است.

كارشناسان بازرگاني همدان با ابراز خرسندي از تحقق بيش از ‪ ۹۵‬درصدي برنامه صادراتي سال گذشته همدان اميدوارند با ايجاد زمينه‌هاي مختلف تجاري و بازاريابي بين استان همدان با ديگر استان‌هاي كشورهاي همسايه بتوان بيش از ميزان پيش بيني شده در سال جاري كالا و انواع محصولات به اين‌كشورها صادر كرد.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن