تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار رادان در گفت و گو با ايسكانيوز خبر داد: آغاز شمارش معكوس عليه اوباشگران و سوداگران مرگ در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سردار رادان در گفت و گو با ايسكانيوز خبر داد: آغاز شمارش معكوس عليه اوباشگران و سوداگران مرگ در پايتخت
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام آغاز شمارش معكوس عليه اوباشگران و سوداگران مرگ در فاز ديگري از طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در پايتخت گفت: تا پايان سال تهران از وجود اوباشگران و قاچاقچيان مواد مخدر پاك خواهد شد.
سردار احمدرضا رادان، رييس پليس تهران بزرگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، با تاكيد بر اينكه بر اساس مطالعات صورت گرفته از سوي نيروي انتظامي تهران بزرگ، مهمترين دغدغه مردم كه امنيت اجتماعي و اخلاقي آنها را تحت تاثير قرار مي داد،اراذل و اوباش، فروشندگان و عرضه كنندگان مواد مخدر بودند، گفت: بر همين اساس پليس با تعامل ويژه اي كه با دستگاه قضايي برقرار كرده از سال گذشته اقدام به دستگيري اين افراد كرد كه خوشبختانه تعداد كثيري از آنها دستگير و به دستگاه قضايي معرفي شدند.
وي خاطرنشان كرد: در فاز جديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پليس به مردم قول مي دهد كه تا پايان سال جاري در پايتخت شاهد هيچ اراذل و قاچاقچي مواد مخدر نباشند.
سردار رادان تصريح كرد: اگر مردم در محلات خود شاهد فروشنده يا عرضه كننده مواد مخدر هستند، حتما اين موضوع را با تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نيروي انتظامي با آنها برخورد كند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ يادآور شد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي تا هر زماني كه مردم نسبت به آن احساس نياز كنند و همچنين تا رفع دغدغه هايشان با قاطعيت از سوي نيروي انتظامي استمرار دارد.
رييس پليس تهران بزرگ در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه پليس در راستاي امنيت بانوان چه اقداماتي را انجام داده است، اظهار داشت: نيروي انتظامي تهران بزرگ در يك طرح ويژه در جهت تامين امنيت بانوان اقدام به پاكسازي مناطق آلوده و تشديد برخورد با مزاحمان خياباني و مزاحمين به نواميس كرد به طوري كه در اين راستا طي سه ماهه گذشته بيش از 30 دستگاه خودرو مزاحمين توقيف و به پاركينگ هدايت شده است.
سردار رادان تصريح كرد: خودروهايي كه با عنوان مزاحمت توسط پليس توقيف مي شوند به مدت دو ماه و همچنين پرداخت جريمه مجازات مي شوند.
رييس پليس پايتخت با تاكيد بر اينكه طرح برخورد با مظاهر بدحجابي همچنان ادامه دارد، گفت: اين طرح بر اساس نظر سنجي هاي به عمل آمده منجر به كاهش 80 درصدي مزاحمت هاي خياباني شده است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ همچنين يادآور شد: از آنجايي كه مواد مخدر و اعتياد به آن توسط برادران و همسران بانوان به نوعي براي زنان ناامني و آسيب اجتماعي تلقي مي شد بنابراين در طرح برخورد با سوداگران مرگ در صدر ايجاد افزايش احساس امنيت در بين زنان هستيم.
سردار رادان خاطرنشان كرد: اوباشگراني كه در حال حاضر از دست پليس متواري هستند به ياد داشته باشند كه به هيچ وجه از دست ماموران نيروي انتظامي نمي توانند فرار كنند و قطع به يقين دستگير خواهند شد.
وي ادامه داد: دستگاه قضايي با تعيين مجازات لازم براي مخلان امنيت اجتماعي به خصوص اراذل و اوباش اجازه ارتكاب دوباره جرم را نخواهد داد./05/125
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن