تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821434152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراف كيف‌قاپان سابقه‌دار به 300 فقره سرقت از مردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اعتراف كيف‌قاپان سابقه‌دار به 300 فقره سرقت از مردم
جام جم آنلاين: 2 مرد كيف‌قاپ كه با پرسه زدن در محله‌هاي مختلف شمال تهران، اقدام به سرقت از شهروندان مي‌كردند ، در ادامه تحقيقات قضايي پليسي راز 300 فقره سرقت را فاش كردند.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، 12 خرداد امسال، ماموران كلانتري 123 نياوران هنگام گشتزني در محله فرمانيه به راكبان يك دستگاه موتورسيكلت قرمزرنگ كه در خيابان توقف كرده بود مشكوك شدند و آن دو نفر را بازداشت و براي انجام تحقيقات به مركز پليس منتقل كردند كه آنها نيز، منكر هرگونه جرمي شدند.

به اين ترتيب پرونده‌اي تشكيل و متهمان به نام‌هاي عليرضا و مصطفي در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند و به 2 فقره كيف‌قاپي اعتراف كردند.

كارآگاهان در بررسي از سوابق متهمان پي بردند آنها سابقه‌دار هستند و بتازگي از زندان آزاد شده‌اند. به اين ترتيب، متهمان مورد بازجويي متعدد قرار گرفتند تا عاقبت راز 200 فقره كيف‌قاپي از مردم را فاش كردند.

سارقان در پشت چراغ قرمز هم سرقت مي‌كردند

عليرضا يكي از متهمان در اظهاراتش به پليس گفت: من و همدستم با يك دستگاه موتورسيكلت در محله‌هاي شمال تهران پرسه مي‌زديم و افرادي را كه از مراكز خريد، فروشگاه‌ها و بانك‌ها خارج مي‌شدند زير نظر مي‌گرفتيم و به تعقيب آنها مي‌پرداختيم و در يك فرصت مناسب به آنها نزديك مي‌شديم و كيف‌هايشان را كه حاوي اسناد و مدارك هويتي، لپ‌تاپ، سكه‌هاي بهار آزادي، گوشي‌هاي تلفن همراه، دسته‌چك، پول و ... بود به سرقت مي‌برديم.

وي افزود: سپس اموال را مي‌فروختيم و پول آن را ميان هم تقسيم مي‌كرديم و در برخي موارد هم پشت چراغ قرمز سوژه‌هايمان را شناسايي مي‌كرديم و كيف و اموال قيمتي را از داخل خودروها به سرقت مي‌برديم و متواري مي‌شديم و تاكنون مرتكب 200 فقره كيف‌قاپي شده‌ايم. به دنبال اعتراف مرد كيف‌قاپ، همدستش هم به همكاري با وي اعتراف كرد و با حضور 120 مالباخته در مركز پليس، آنها مورد شناسايي قرار گرفتند.

تحقيقات پليسي قضايي از 2 مرد كيف‌قاپ، ادامه داشت تا اين كه چند روز قبل متهمان راز 100 فقره كيف‌قاپي ديگر را هم فاش كردند كه مشخص شد ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر يك ميليارد تومان بوده است.

بنا بر اين گزارش، تحقيقات تكميلي از متهمان در حالي ادامه دارد كه 2 روز قبل مردي به مركز پليس تهران مراجعه و پس از شناسايي متهمان، بيان كرد مردان كيف‌قاپ، با تهديد اسلحه اموالش را به سرقت برده‌اند.

به دنبال شكايت ، كارآگاهان اداره يكم پليس پايتخت هم تحقيقات ويژه‌اي را در اين خصوص آغاز كرده‌اند تا راز ديگر جرايم مردان كيف‌قاپ فاش شود.
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن