تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميقاني خبر داد:برگزاري مانورمدافعان آسمان ولايت/ ساخت هواپيماهاي استيليپ وگريز ازمركز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ميقاني خبر داد:برگزاري مانورمدافعان آسمان ولايت/ ساخت هواپيماهاي استيليپ وگريز ازمركز
فرماندهي نيروي هوايي ارتش جمهروي اسلامي ايران از برگزاري مانور اين نيرو با عنوان مدافعان آسمان ولايت در آينده اي نزديك خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير سرتيپ ميقاني فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ظهر امروز در حاشيه مراسم تجليل از كاركنان نيروي هوايي در جمع خبرنگاران به رزمايش پيامبر اعظم 3 سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي نشان دادن توان نظامي خود همچون سپاه در آينده اي نزديك مانور مدافعان آسمان ولايت را برگزار خواهد كرد.

وي افزود: همانطور كه رزمايش سپاه توانست اقتدار اين نيرو را به رخ دشمنان بكشد ما نيز در رزمايش خود توان هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران را به رخ دشمنان خواهيم كشيد و به آنان خواهيم فهماند كه اگر بخواهند حتي فكر تجاوز در سرشان داشته باشند، جواب دندانشكني به آنان خواهيم داد و دستشان را قطع خواهيم كرد.

فرمانده نيروي هوايي ارتش همچنين از ساخت هواپيماي استيليپ و هواپيماي گريز از مركز خبر داد وگفت: امروز نيروي هوايي ارتش از توان نظامي بالايي برخوردار شده است به طوري كه ساخت اين هوايپما ها توان نظامي نيروي هوايي ارتش را چند برابر خواهد كرد.

ميقاني گفت: نيروي هوايي ارتش امروز توانسته است با استفاده از متخصصان مجرب و جوان خود هواپيماهاي جنگنده اف 5 و اف 14 را طي 45 روز اورهال كند كه اين امر در نوع بي نظير است.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن