تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814556692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش نهایی بررسی قیمت خودروها به شورای رقابت رسید


واضح آرشیو وب فارسی::

مردم از گرانی خودرو ناراحتند و شکایت کرده‌اند.

آقای دادجوی توکلی که سخنگوی شورای رقابت است، گفته‌اند که خیلی از مردم به خاطر افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای ناراحت شده‌اند و شکایت کرده‌اند. به همین خاطر، یک گروه ویژه دارند تا حساب کنند آیا شرکت‌های خودروسازی حق داشتند قیمت خودروها را اینقدر بالا ببرند یا نه.



بعد از اینکه این گروه حساب و کتاب‌ها را تمام کرد، یک گزارش به شورای رقابت می‌دهند. شورای رقابت هم اگر بفهمد که شرکت‌های خودروسازی کار اشتباهی کرده‌اند، آن‌ها را مجازات می‌کند.

یعنی چی؟

این یعنی اگر شرکت‌های خودروسازی بدون دلیل قانونی، قیمت خودروها را زیاد کرده باشند، باید جوابگو باشند.

وزارت صنعت چه می‌گوید؟

معاون وزیر صنعت هم گفته که هنوز به شرکت‌های خودروسازی اجازه نداده‌اند تا قیمت خودروها را زیاد کنند. اما قیمت خودروهای خارجی که در ایران مونتاژ می‌شوند، به خاطر افزایش مالیات‌ها گران شده است.

به زبان خیلی ساده:

مردم از گرانی خودرو عصبانی هستند و می‌خواهند بدانند چرا قیمت خودروها اینقدر بالا رفته است. مسئولان هم دارند این موضوع را بررسی می‌کنند تا ببینند آیا شرکت‌های خودروسازی کار درستی انجام داده‌اند یا نه.

نکته مهم:

این خبر یعنی اینکه هنوز نتیجه نهایی بررسی‌ها مشخص نشده است و ممکن است شرکت‌های خودروسازی مجبور شوند قیمت خودروها را کم کنند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن