تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801297562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید و فروش و صادرات سفره یکبار مصرف رولی، کیلویی و طاقه در آراسته


واضح آرشیو وب فارسی::



سفره یکبار مصرف یکی از ملزومات زندگی مدرن است. سفره ‌یکبار مصرف کالایی بسیار پرمصرف در ایران است و برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی، انتخاب سفره‌ای با کیفیت که قیمت آن نیز مناسب باشد، یکی از دغدغه‌های اساسی است. این انتخاب برای سازمان‌هایی که برگزاری مراسم را بر عهده دارند، بسیار سخت‌تر است، زیرا یک انتخاب اشتباه می‌تواند بودجه‌اختصاص یافته به مراسم را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر به عمده‌ فروشی‌های محصولات سلولزی و ظروف یکبار مصرف بروید، با تنوع بالایی از سفره‌های یکبار مصرف روبرو خواهید شد، که به جز قیمت محصول، هیچ توضیحات دیگری بر آن درج نشده است. این نقص بزرگی در بخش فروش این محصولات است و بار این نقص را مصرف‌کنندگان به دوش می‌کشند.

اگر شما مصرف‌کننده عزیز قصد دارید تا اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد انواع سفره یکبار مصرف رولی، کیلویی و طاقه‌ای کسب کرده و از این پس آگاهانه انتخاب و خرید کنید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

سفره یکبار مصرف رولی

سفره یکبار مصرف رولی انواع گوناگونی دارد. سفره یکبار مصرف کاغذی، سفره یکبار مصرف پلاستیکی، سفره یکبار مصرف شیشه‌ای و سفره‌های یکبار مصرف طلاکوب و نقره کوب مجلسی، همه به شیوه رولی به فروش می‌رسند. استفاده از این سفره‌ها بسیار آسان بوده و قیمت مناسبی دارند.

با توجه به نوع مراسم غذاخوری، هرکدام از این سفره‌ها در مجلس خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا در مراسم غذاخوری خانوادگی، از سفره‌های یکبار مصرف پلاستیکی ساده و طرح‌دار استفاده می‌شود. اگر مراسم غذاخوری، یک مهمانی خودمانی‌ باشد سفره‌های یکبار مصرف کاغذی مناسب هستند و در مهمانی‌های کمی رسمی‌تر، سفره‌ شیشه‌ای گزینه‌ مناسب‌تری است. معمولا از سفره‌های یکبارمصرف مجلسی برای تکمیل تم تولد یا میز سرو استفاده می‌شود و شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون منزل یا تمی که برای جشن خود در نظر گرفته‌اید، طرح مناسبی را انتخاب کنید.

سفره یکبارمصرف رولی در فواصل مشخصی پرفراژ خورده و قابل جداسازی است. این سفره‌ها به هنگام رول شدن در کارخانه، به دور یک استوانه مقوایی پیچیده می‌شوند که این استوانه‌ سفره‌ یکبار مصرف را صاف و منظم نگه می‌دارد.



سفره یکبار مصرف کیلویی

در تولید سفره یکبار مصرف کیلویی معمولا از جنس پلاستیک بیشتر استفاده می شود و در انواع ساده و طرح‌دار در مراکز فروش عرضه می‌شود. سفره‌های کیلویی معمولا در دو نوع ضخیم و نازک تولید شده که هر کدام کاربرد مختص به خود را دارند. سفره‌های نازک بیشتر برای پاک کردن سبزی، آشپزی و شیرینی پزی استفاده می‌شوند و برای محافظت از فرش‌ها و کابینت‌ها در برابر مواد غذایی ساخته شده‌اند. سفره‌های ضخیم‌تر معمولا برای سرو غذای خانوادگی و محافظت از سطوح آشپزخانه در برابر جذب لکه چربی کاربرد دارند.

در فرایند رول کردن سفره‌های کیلویی از استوانه استفاده نمی‌شود و وزن خالص سفره‌ها معیار تعیین قیمت آن است. استفاده از این سفره‌ها بسیار به صرفه است، زیرا نه تنها ارزان قیمت هستند، بلکه به دلیل محافظت از سطوح در برابر لکه‌های چربی و ادویه، عمر مفید لوازم منزل را نیز افزایش می‌دهند.

سفره یکبار مصرف طاقه ای

سفره یکبارمصرف طاقه‌ای، معمولا در انواع شیشه‌ای و مجلسی تولید و عرضه می‌شود. این سفره‌ها بسیار زیبا و مقاوم بوده و قیمت نسبتا بالاتری دارند. سفره یکبار مصرف طاقه‌ای معمولا توسط ارگان‌هایی که برگزاری مراسم غذاخوری را بر عهده دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته وجود یک طاقه سفره یکبار مصرف زیبا و مناسب با دکوراسیون منزل در هر خانه ایرانی واجب است، زیرا این سفره‌های زیبا، مهمانی شما را زیباتر و مجلل‌تر خواهند کرد.



آراسته، تولید کننده انواع سفره یکبار مصرف

تولیدی آراسته امکان فروش سفره یکبارمصرف رولی، طاقه‌ای و کیلویی را به صورت عمده و خرده فروشی فراهم کرده است. شما مشتریان عزیز می‌توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع سفره‌ها و مقایسه قیمت آنها، سفره مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و به نازلترین قیمت، از تولیدی آراسته خریداری کنید و درب محل تحویل بگیرید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09135104097 تماس بگیرید تا مشاوران آراسته شما را راهنمایی کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن