تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801486384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با دو میلیون چی بخرم بفروشم تا سود کنم؟


واضح آرشیو وب فارسی::



آیا به دنبال منبع درآمد هستید؛ ولی نمی دانید چه کسب و کاری راه اندازی کنید؟ بودجه کمی دارید و فکر می کنید هیچ راهی برای زیاد کردن سرمایه تان وجود ندارد؟ این مطلب برای شما است. اگر در ذهنتان مدام این سوال مرور می شود که دو میلیون چی بخرم بفروشم و چطور سرمایه خود را افزایش دهم، حتماً این مطلب را بخوانید. در این مطلب روش های راه اندازی کسب و کارهای پول ساز با سرمایه کم را به شما معرفی می کنیم.

درست است که وجود سرمایه ی زیاد موجب درآمدزایی بالا می شود؛ ولی تا حدود زیادی ذهن خلاق و ایده نوین نیز روی درآمدزایی و افزایش سرمایه تاثیرگذار است. در واقع سرمایه و فکر درست کنار هم سبب موفقیت در کسب و کار می گردد. برخی افراد گمان می کنند که باید در مسیری قدم بگذارند که هیچ کس به آن فکر نکرده است. در صورتی که مهم نیست چندمین نفر هستید که در آن کسب و کار قدم گذاشته اید، مهم این است که در اجرای کسب و کار، بهترین باشید. 

با 2 میلیون چیکار کنم

 برای اینکه بتوانید با سرمایه کم، درآمد خوبی بدست آورید، باید به دنبال کسب و کاری بروید که در وهله اول راه اندازی آن با سرمایه کم امکان پذیر باشد. فروش یک سری محصول، گزینه خوبی برای شروع درآمدزایی با سرمایه کم است. 

اگر قصد فروش دارید، باید محصولی پر تقاضا در بازار مثل تیشرت عمده را انتخاب کنید. محصولات کوچک و قیمت پایین که با افزودن سود به آن باز هم قیمت مناسبی داشته باشند. البته ترجیح شما در خرید و فروش محصول، باید محصولات با کیفیت باشد. یعنی اگر قصد دست فروشی یا  فروش محصولات قیمت پایین دارید، از کیفیت نگذرید. حال اگر مدام در ذهنتان تکرار می شود که با 2 میلیون چیکار کنم ؟ ما چند پیشنهاد پول آور داریم که  در این زمینه به شما کمک می کند.



 نکته قابل توجه اینجا است که عده ای گمان دارند با 2 میلیون هیچ کاری نمیشه کرد. در صورتی که سود یک سری محصولات قیمت پایین خیلی بیشتر از سود سایر محصولات است. 

برای پاسخ به سوال " با 2 میلیون چیکار کنم "، اینگونه پاسخ می دهیم. شما با 2 میلیون تومان می توانید چندین پک عمده پوشاک تهیه کنید و پس از فروش آنها با پولی  که بدست می آورید، مجدد خرید کنید. به جایی میرسید که میبینید پولی که در دستانتان هست خیلی بیشتر از سرمایه اولیه یعنی 2 میلیون تومان است.

با دو میلیون چی بخرم بفروشم بهتره؟

در این بخش می خواهیم چندین محصول قیمت پایین اما پرطرفدار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با سرمایه کم فروش خود را آغاز کنید. پس اگر شما هم با سوال با دو میلیون چی بخرم بفروشم ، مواجه اید، به لیست زیر توجه کنید.

دمپایی زنانه و مردانه

رکابی و لباس زیر مردانه

انواع اکسسوری

انواع کش مو و کلیپس زنانه

انواع جوراب

انواع بدلیجات

کلاه

شال زنانه

دکور منزل

انواع پوشاک زنانه مثل کراپ، هودی، تاپ، شلوار، شومیز

برای خرید عمده هر یک از محصولات نام برده شده و هر محصولی که قصد خرید و فروش آن را دارید، باید با تولیدکننده اصلی آن ارتباط برقرار کنید. یعنی هیچ واسطه ای بین خود و تولید کننده قرار ندهید؛ چرا که با وجود واسطه گر سود شما از محصول کسر می گردد. پس مستقیم از تولید کننده خرید کنید تا نهایت سود از محصول خریداری شده را بدست آورید. 

دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که همیشه محصولات خوشگل با کیفیت خوب تهیه کنید. یعنی فقط ارزان قیمت بودن محصول را اولویت خرید عمده قرار ندهید. شما هر چقدر هم محصولات را ارزان تهیه کنید، در صورتی که نتوانید آن ها بفروشید، نه تنها سود نخواهید کرد بلکه ضرر هم می کنید. 

با دو میلیون چه محصولی بخریم و بفروشیم؟

اگر به حوزه فروش پوشاک زنانه علاقه مندید، طیف وسیعی از متنوع ترین لباس ها برای خرید و فروش وجود دارند. پس اگر برایتان سوال پیش آمده که با دو میلیون چی بخرم بفروشم ، انواع لباس زنانه از جمله تیشرت، کراپ، تاپ، شلوار، مانتو، بافت و ... یکی از بهترین گزینه ها برای شروع کسب و کار است. 

بهتر است برای شروع کسب و کار، لباس زنانه قیمت پایین مثل کراپ و تیشرت را انتخاب کنید. این محصولات مورد استفاده تمام خانم ها است. پس اگر بتوانید انواع تیشرت عمده با پارچه با کیفیت و ظاهر قشنگ تهیه کنید، فروش آن ها کار چندان سختی نیست. شاید چند ماه اول سود قابل توجهی نداشته باشید؛ ولی به مرور زمان نتیجه مطلوب آن را خواهید دید. با مراجعه به تولیدی کراپ عمده می توانید متنوع ترین کراپ های آستین کوتاه و آستین بلند را در طرح و رنگ بندی متنوع با قیمت مناسب خریداری کنید. 

از کجا لباس زنانه به صورت عمده تهیه کنیم؟ از تولیدی لباس زنانه ای که هم کیفیت را در نظر دارد هم لباس های خوشگل عرضه می کند. تولیدی آسال لباس های پرطرفدار، خوشگل با پارچه های جنس خوب را به صورت عمده و ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

پس اگر می خواهید خرید و فروش موفقی داشته باشید خرید از تولیدی آسال را حتماً امتحان کنید. زمانی که شما به طور مستقیم و بی واسطه از تولیدی لباس زنانه خرید می کنید، می توانید کراپ یا تیشرت را با قیمت بهتری به مشتری ارائه دهید. بنابراین نظر مشتریان زیادی را جلب خواهید کرد. 

به عنوان مثال تاپ حلقه ای بغل پانچی کبریتی پنبه یکی از محصولاتی است که امروزه خیلی طرفدار دارد. قیمت آن بسیار مناسب بوده و با بودجه 2 میلیونی شما خرید خوبی است.



نتیجه گیری

هدف از ارائه مطلب بالا پاسخ به این سوال که " با 2 میلیون چیکار کنم " بود. در این مطلب متوجه شدیم که با بودجه و سرمایه ی کم نیز می توان کسب درآمد نمود. در واقع مهم نیست چقدر سرمایه دارید مهم حرکت کردن در مسیر درست است. سعی کنید در هر مسیری که قرار گرفته اید، بهترین باشید. مطمئن باشید در شروع راه اندازی کسب و کار اگر پشتکار داشته باشید و خلاقانه عمل کنید، خیلی زود می توانید نتیجه پشتکار خود را ببینید. 

تنوع محصولات در سایت تولیدی آسال خیلی زیاد است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و اطرافیانتان خرید عمده عالی از آسال داشته باشید. در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری نیز کیفیت پارچه لباس ها را از نزدیک بررسی کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن