تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808211447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع لباس فرم اداری


واضح آرشیو وب فارسی::

لباس فرم اداری، به عنوان یک بخش مهم از زیبایی و قوانین پوشش در محیط کار، توسط افراد در بسیاری از سازمان ‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود. ولی یکی از مسائلی که در مورد خرید مانتو اداری مطرح می‌شود، تفاوت قیمت آن در بازار است. گاهی اوقات ممکن است قیمت لباس فرم یک برند با لباس فرم برند دیگر تفاوت ‌های قابل توجهی داشته باشد. در این مقاله، عوامل تاثیر گذار بر قیمت مانتو شلوار اداری، پیراهن مردانه و لباس کار را بررسی خواهیم کرد:

1. جنس و کیفیت مواد استفاده شده

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لباس فرم اداری، جنس و کیفیت مواد استفاده شده در تولید آن است. استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم، قیمت را افزایش دهد. مثلاً مانتو شلوار تولید شده از پارچه ‌های با کیفیت بالا مثل بزیاق ترک، گاباردین و .... قیمت بالاتری نسبت به پارچه کیفیت پایین تر دارند.

پارچه‌های قیمت بالا برای دوخت پیراهن مردانه رسمی نیز آرو تایلند و تترون بروجرد هستند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

لباس کار هم در زمینه پارچه با دو پارچه کتان و کجراه معمولا تولید می‌شوند. پارچه کتان به دلیل پنبه ای بودن دارای قیمت زیادی است. معمولا شرکت های بزرگ برای سفارش لباس کار خود از پارچه کجراه استفاده می‌کنند که مبلغ کمتری را پرداخت کنند.


مانتو فرم اداری

2. طراحی و جزئیات

طراحی و جزئیات لباس فرم نیز در قیمت تاثیرگذار است. لباس‌هایی با طرح ‌ها و جزئیات پیچیده ‌تر و خاص ‌تر قیمت بالاتری دارند. جزئیاتی مثل دکمه‌ ها، مدل دوخت، استفاده از زیپ‌ های با کیفیت و آپشن هایی مثل مغزی دوزی و روهمگرد برای مانتو شلوار اداری و قاپک، چهار جیب دربدار و برای پیراهن مردانه اداری دو جیب دربدار و پاگون می‌تواند باعث افزایش قیمت شوند. البته باید به این نکته توجه کنیم که بعضی از آپشن ها، آپشن‌های کاهشی هستند و باعث کاهش قیمت می‌شوند. آپشن‌های بدون شلوار و بدون آستری از جمله آپشن هایی هستند که باعث کاهش قیمت می‌شوند.

3. برند

برند لباس فرم اداری نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. لباس‌ های تولید شده توسط برند های مشهور و معروف معمولاً قیمت ‌های بالاتری دارند. شهرت برند، طراحی منحصر به ‌فرد، کیفیت محصول و تجربه مصرف کنندگان می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارد. برند بن بیگی جزو برند هایی است که محصولات خود را دسته بندی و توانایی ارائه محصول به تمامی اقشار با قیمت های خول و قابل قبول را دارد.


پیراهن مردانه اداری

4. تولید و ارسال محصولات

هزینه ‌های مربوط به تولید و توزیع هم می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. هزینه هایی مثل نیروی کار، بسته بندی و حمل و نقل بر قیمت تاثیر گذار است.

5. مقیاس تولید

مقیاس تولید هم می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. در صورتی که تعداد بیشتری از لباس ‌های فرم تولید شود، هزینه ‌های تولید به اندازه‌ای کاهش می‌یابد که می‌تواند باعث کاهش قیمت نهایی شود. در شرکت بن بیگی محدوده تعداد برای 1 تا 20 جزو محصولات تکی دوزی محسوب می‌شوند. و از تعداد 20 به بالا شما می‌توانید با قیمت عمده خرید کنید. 

6. تقاضا و عرضه

تقاضا و عرضه هم می‌توانند بر قیمت لباس فرم اداری تأثیرگذار باشند. در صورت وجود تقاضای بالا و عرضه محدود، قیمت ممکن است افزایش یابد. فروش مانتو اداری نیز با توجه به فصل و متغیر بودن جنس پارچه عوض می‌شود و قیمت آن نیز کاهش و افزایش پیدا می‌کند.

7. هزینه‌های تولید و نگهداری

هزینه ‌های مربوط به تولید، نگهداری و تعمیرات لباس فرم اداری نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. هزینه‌های مربوط به مواد اولیه، دستمزد نیروی کار، تجهیزات و فناوری تولید، هزینه ‌های نگهداری و شستشو و هزینه ‌های تعمیر و نگهداری در قیمت نهایی لباس تأثیر می‌گذارند. یکی از خدمات پس از فروش شرکت بن بیگی تعمیر و پرو رایگان لباس در صورت بروز مشکل است که از این نظر دچار افزایش قیمت نمی‌شود.

8. شرایط بازار

شرایط بازار هم می‌تواند خرید لباس فرم اداری را تحت تاثیر قرار دهند. تغییرات در شرایط اقتصادی، نرخ ارز، تورم و عوامل دیگر می‌توانند باعث تغییر قیمت لباس‌ های فرم اداری شوند.

در نهایت، باید توجه داشت که همه این عوامل به طور همزمان و ترکیبی می‌توانند بر قیمت لباس فرم اداری تأثیرگذار باشند. همچنین، ممکن است عوامل دیگری هم وجود داشته باشند که در تعیین قیمت تأثیرگذارند. شرکت بن بیگی علاوه بر موارد بالا دارای گزینه‌های دیگری نیز است که باعث افزایش قیمت می‌شوند. برای مثال لایی، آستر و دکمه برای مانتو شلوار اداری قابل تغییر است که در قیمت نیز تاثیر می‌گذارد. و یا برای پیراهن مردانه و کت و شلوار امکان دوخت VIP فراهم است که محصول شیک و زیباتری تقدیم شما می‌شود ولی از نظر قیمتی نیز بسیار متفاوت است.

به طور کلی، تفاوت قیمت لباس فرم به دلیل ترکیبی از عوامل فوق و سایر عوامل دیگری که می‌توانند نقش مهمی در تعیین قیمت ایفا کنند، برای همین، هنگام خرید لباس فرم اداری و لباس کار، مهم است به جنس، کیفیت، ویژگی ‌ها و نیازهای خود توجه کنید و از تحقیقات و مقایسه قیمت ‌ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب لباس کار و لباس فرم بن بیگی را داشته باشید.

 
لوگو بن بیگی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن