تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798300857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نمایشگاه رسانه‌های ایران با باز شدن درها


واضح آرشیو وب فارسی::

نمایشگاه رسانه‌ها در دولت سیزدهم با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» آغاز به کار کرد. این نمایشگاه، که امروز یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه باز شده است، درهای خود را برای اهالی رسانه باز کرده است. در ابتدای روز، برخی از رسانه‌ها همچنان در حال چیدمان غرفه‌های خود بودند. مراسم رسمی آغاز به کار این نمایشگاه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.



همچنین قبل از آغاز مراسم رسمی نمایشگاه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نشست خبری در سالن مشترک نمایشگاه برگزار خواهد کرد. این نشست از ساعت ۱۱ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت و در این نشست، کتاب دانشنامه مطبوعات ایران توسط محمد جواد جعفرزاده، سرپرست این دانشنامه، معرفی خواهد شد.

در روز اول نمایشگاه، علاوه بر برگزاری مناظره‌های سیاسی، نشست‌های علمی، معرفی کتاب‌های مرتبط با رسانه، و کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های خبری با مسئولان اجرایی، نکوداشت پیشکسوتان حوزه رسانه، تقدیر از پیشکسوتان استانی، و نشست‌های تخصصی بخش بین‌الملل نیز برگزار خواهد شد.

همچنین در روز اول، شش رویداد و نشست در بخش‌های مختلفی از جمله «به وقت رسانه»، «کتاب رسا»، «تجربه کاوی رسانه»، «کارگاه اسرا» و «دورهمی با پیشکسوتان» برگزار خواهد شد.

در بخش "به وقت رسانه" این نمایشگاه، نشست "همگرایی رسانه‌های سنتی و رسانه‌های نوین در نشر ارزش‌های دینی" با حضور کمال اکبری، استادیار علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه صدا و سیما و سیدعلی محمدرضوی، مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات دانشکده دین و رسانه صداوسیما، در ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن مرحوم سید محمود دعایی برگزار خواهد شد.

همچنین، در همین بخش، نشست "پلتفرمی شدن رسانه" با حضور مجید سلیمانی ساسانی، عضو شورای علمی پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات دانشگاه تهران و حسین حسنی، سرپرست گروه آموزشی پژوهش هنر دانشکده هنر دانشگاه شاهد، در ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن مرحوم امیرحسین فردی برگزار می‌شود.

همچنین، نشست "دانشنامه مطبوعات" با حضور محمد جعفر محمدزاده، راضیه آبادانی، و غلامرضا عزیزی، پژوهشگران تاریخ، در دسته "کتاب رسا"، ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن مرحوم سید محمود دعایی برگزار خواهد شد.



و در پایان، نشست "تجربه‌نگاری روزنامه‌نگاری بحران" با حضور اکبر نصراللهی، جواد موگویی و همکاری دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، در دسته "تجربه‌کاوی رسانه" و در ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن مرحوم سید محمود دعایی برگزار خواهد شد.

در بخش "کارگاه اسرا"، کارگاه "روزنامه‌نگاری پادکستی" با حضور مرتضی درخشان، روزنامه‌نگار و فعال رسانه، در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن مرحوم امیرحسین فردی برگزار می‌شود.

همچنین، در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه، در ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰، دورهمی با پیشکسوتان در سالن مرحوم امیرحسین فردی برگزار خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار "نجستم همیشه جز از راستی" با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. همچنین، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین، در نخستین روز برگزاری نمایشگاه، مراسم نکوداشت محمدمهدی فرقانی نیز برگزار می‌شود.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 753]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن