تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798355861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاهده لیست قیمت انواع ابزار اندازه گیری دقیق در ایمالز


واضح آرشیو وب فارسی::

در اکثر صنایعی که کمیت دقیق فیزیکی و شیمیایی از اهمیت زیادی برخوردار است، از ابزارها و وسایلی برای اندازه‌گیری دقیق این کمیت‌ها استفاده می‌شود. دوربین نقشه‌ برداری، مولتی‌ متر، مانو متر، متر لیزری، ترانسفورماتور، کالیبراتور، ترمومتر، زوایه‌ یاب، کلمپ‌ متر، ارث تستر، تستر ولتاژ و درجه باد از انواع این ابزارها هستند که در صنایع مختلفی کاربرد دارند. قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق باتوجه به کارکرد و مدل‌های هر دستگاه تعیین می‌شود که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.



خرید و قیمت انواع ابزار اندازه گیری دقیق در ایمالز

دوربین نقشه‌ برداری

دوربین‌های نقشه‌برداری به دو نوع ترازیاب و زاویه‌ یاب تقسیم‌بندی می‌شوند. طی سالیان اخیر و با پیشرفت تکنولوژی این دو دوربین (ترازیاب و زاویه‌ یاب) با هم تلفیق شده‌اند و با نام دوربین نقشه‌ برداری توتال استیشن مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت این ابزارها در سایت ایمالز از حدود ۴ میلیون و دویست هزار تومان شروع و به حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد. باتوجه به ویژگی‌ها و کارکردهای هر یک و نیاز خود، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را از فروشگاه‌های ایمالز تهیه کنید.

مولتی‌ متر

مولتی‌ متر یکی از اساسی‌ترین ابزار مهندسان و تعمیرکاران برق و الکترونیک است که به‌طور حتم در هر کارگاه، تعمیرگاه یا آزمایشگاه برقی یافت می‌شود. کار اصلی این قطعه اندازه‌گیری کمیت‌های الکتریکی مانند ولتاژ، جریان، مقاومت الکتریکی، ظرفیت خازنی و … برای ارزیابی سلامت قطعات الکتریکی است. قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق مولتی‌ متر در سایت ایمالز برای مدل‌های ساده از حدود ۱۰۰ هزارتومان و برای نمونه‌های پیشرفته تا ۸۳ میلیون گزارش شده است.

لیست قیمت مولتی متر و اهم متر دیجیتال در ایمالز

دستگاه مانو متر

یکی از دستگاه‌هایی که به‌ جهت اندازه‌گیری فشار در آزمایشگاه‌ها کاربرد دارد، مانو متر است. این دستگاه درواقع فشار سنجی است که با استفاده از آن فشار گاز محبوس در یک ظرف را اندازه‌گیری می‌کنند. برای کسب اطلاع از قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق هر مدل مانو متر می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه فرمایید؛ بااین‌حال قیمت این ابزار در رنج ۷۶ هزار تا ۲۶ میلیون قرار دارد.

متر لیزری

ابزاری که از پرتو لیزر برای اندازه‌گیری فواصل استفاده می‌کند، به نام متر لیزری شناخته می‌شود. این وسیله کوچک، سبک و ساده با فشردن یک دکمه قادر به اندازه‌گیری طول، سطح، حجم، زاویه، رابطه فیثاغورثی و دیگر مشخصات خواهد بود. بد نیست که بدانید این ابزار با نام فاصله‌سنج یا مسافت‌سنج نیز شناخته می‌شود. قیمت این ابزار در سایت ایمالز بازه قیمتی ۶۷۰ هزارتومان تا ۸۰ میلیون تومان دارد.



ترانسفورماتور

ترانس یا ترانسفورماتور دستگاهی الکتریکی است که برای تبدیل جریان متناوب از یک ولتاژ به ولتاژ دیگر کاربرد دارد. این دستگاه برای تبدیل ولتاژهای “فزاینده” یا “کاهنده” استفاده می‌شود و بر اساس قانون القای مغناطیسی کار می‌کند. قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق ترانس در سایت ایمالز و بنا به مدل از حدود ۷۱ هزارتومان تا مدل‌های پیشرفته‌تر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان متغیر است.

لیست قیمت ترانسفورماتور و خرید ترانس برق 25 تا 50 آمپر سه فاز

قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق کالیبراتور در سایت ایمالز

کالیبراتور دستگاهی برای بررسی و تأیید صحت مقدار اندازه‌گیری شده بر اساس تعداد پارامترهایی مانند دقت، تکرارپذیری و عوامل دیگر (بسته به نوع مدل) در سطحی بالاتر از دستگاه اندازه گیری است؛ درواقع این تجهیزات کمیت‌های فیزیکی مانند دما، فشار و … را با دقت بالایی اندازه‌گیری می‌کنند و قابلیت مقایسه مقادیر واقعی با مقادیر اندازه گیری شده را دارند. قیمت این دستگاه در سایت ایمالز بین ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۷۳ میلیون بسته به نوع ابزار متغییر است.

ترمومتر

دماسنج ترمومتر یا حرارت‌سنج وسیله‌ای برای اندازه گیری حرارت و دما بوده که انواع مختلفی دارد؛ به‌عبارتی از آن‌ها در طیف گسترده‌ای از صنایع از حوزه پزشکی گرفته تا کولر خانه و … استفاده می‌کنند. حرارت‌سنج لیزری، دیجیتال، معمولی، الکلی، گازی، ترموکوپلی، آذرسنج، پزشکی و مواد غذایی از انواع این ابزار هستند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق ترمومتر در سایت ایمالز از حدود ۵۰ هزارتومان برای نمونه دیجیتالی شروع می‌شود. گران‌ترین مدل هم مربوط نمونه لیزری می‌شود که حدود ۶۷ میلیون تومان قیمت دارد.

کلمپ‌ متر

کلمپ‌ متر یا آمپر‌متر کلمپی نوعی ابزار دقیق اندازه‌گیری است که برای محاسبه جریان الکتریکی (AC یا DC) بدون نیاز به قطع کابل کاربرد دارد. از این ابزار در تمامی صنایع و کارخانه‌ها برای تست کابل‌های فشار قوی و قطور، واحد‌های تأسیساتی، آبکاری فلزات، تابلوسازی برق صنعتی و … استفاده می‌شود. قیمت این ابزار در سایت ایمالز از حدود ۲۳۰ هزار تومان شروع و تا ۴۹ میلیون متغیر است.

ارث تستر

ارت‌سنج یا ارث تستر نوعی دستگاه الکترونیکی است که از آن برای اندازه گیری مقاومت الکتریکی زمین، تست چاه ارت و مقاومت مخصوص خاک استفاده می‌شود. انواع مختلفی از این دستگاه‌های اندازه‌گیری مقاومت الکتریکی با کاربردهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده است که با مراجعه به سایت ایمالز می‌توانید قیمت ابزار اندازه‌ گیری دقیق ارت‌سنج را مشاهده کنید. قیمت این دستگاه‌ها بین ۴ میلیون و دویست هزار تومان تا ۱۰۱ میلیون تومان متغیر است.



تستر ولتاژ

تستر ولتاژ یک ابزار اندازه گیری دیگر است که برای تشخیص حضور ولتاژ در یک مدار برقی استفاده می‌شود. این دستگاه در دو نوع خانگی و صنعتی تولید شده است و برای تست ولتاژ در مدارهای برقی مختلف مانند پریزها، سیم‌های برقی، سوئیچ‌ها، مدارهای الکتریکی و … کاربرد دارد. قیمت ابزار اندازه‌گیری دقیق تستر ولتاژ را می‌توانید در سایت ایمالز بررسی بفرمایید. باتوجه به قیمت و کارکرد، انتخاب بهترین مدل برای خرید آسان‌تر خواهد شد.

درجه باد

درجه باد یک ابزار بادی است که بااستفاده از آن میزان باد و فشار را اندازه گیری می‌کنند. این ابزار دارای صفحه نمایش دیجیتال یا آنالوگ است که به وسیله اعداد نمایش داده شده روی آن می‌توان مقدار درجه و فشار را تنظیم کرد. این وسیله انواع مختلفی دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درجه باد اتوماتیک، خودکاری، جیبی، عقربه‌ای، چراغ‌دار و آنالوگ اشاره کرد. قیمت این ابزار کاربردی در سایت ایمالز بسته به نوع مدل، بین ۱۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان متغیر است.

چرا بررسی قیمت‌ها در سایت ایمالز؟

ایمالز بهترین و معتبرترین مرجع برای بررسی قیمت ابزار اندازه‌گیری دقیق در انواع مدل‌ محسوب می‌شود؛ چراکه این سایت قیمت هر مدل از ابزارها را از فروشگاه‌های مختلف در سایت خود قرار می‌دهد و شما باتوجه‌به هر یک و در نظر‌گرفتن قیمت‌ها، می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین مدل را خریداری کنید. به‌عبارت‌دیگر با مراجعه به این سایت، شانس خرید از فروشگاهی ارزان و معتبر را از دست نمی‌دهید و از کیفیت محصولات آسوده‌خاطره خواهید بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن