تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشی برنامه "سیاست خارجی" مربوط به مهمانان برنامه است.


واضح آرشیو وب فارسی::

مجری برنامه "سیاست خارجی"، الهام عابدینی، به حضور مهمانان غیر ایرانی در برنامه اهمیت بالایی می‌دهد و این را به عنوان مهم‌ترین حواشی برنامه معرفی می‌کند. او می‌گوید که بینندگان برنامه تحلیلگرانی هستند که به اصالت مهمانان بسیار اهمیت می‌دهند و با دقت زیاد آنها را مشاهده می‌کنند.



برنامه "سیاست خارجی" یکی از برنامه‌های تحلیلی شبکه سه سیما است که با استفاده از فناوری‌های بین‌المللی طراحی شده است تا رویدادهای جهان را پوشش دهد.

در مصاحبه‌ای با ایسنا، الهام عابدینی، مجری برنامه "سیاست خارجی"، درباره تاریخچه، حواشی و فرم برنامه صحبت کرد.

درباره عدم حضور کارشناسان خارجی در برنامه برای اولین بار، به سوال آیا خبرنگاری در صحنه حاضر است یا خیر؟، عابدینی می‌گوید: در گذشته برنامه‌هایی که تقریباً شبیه "سیاست خارجی" بودند، پخش می‌شدند اما به شکل خبری نبودند و بیشتر به صورت تولیدی پخش می‌شدند یا موضوعات مرتبط با آنها درباره‌شان بحث می‌شد؛ اما برای اولین بار در "سیاست خارجی" برنامه به صورت خبری و به روز است.

وی ادامه می‌دهد: ما خبرنگاری در صحنه نداریم، اما خوشبختانه با حمایتی که از سوی همکاران شبکه داریم، هر زمان که در جهان رویداد خاصی رخ می‌دهد، تیم "سیاست خارجی" را به آن جا اعزام می‌کنیم. به عنوان مثال، علاوه بر اوکراین، برای لبنان، فلسطین و نیویورک نیز نیروی اعزامی داشته‌ایم.

مجری برنامه "سیاست خارجی"، الهام عابدینی، در مورد فوکوس برنامه بر روی موضوع فلسطین صحبت می‌کند. او می‌گوید که اخیراً بیش از یک ماه است که هر شب برنامه‌ای درباره فلسطین دارند. البته او تأکید می‌کند که تولید و پخش برنامه بستگی به رویدادهای روز دارد و ممکن است برخی هفته‌ها فقط یک بار تولید شود. مهمترین نکته برای او این است که برنامه با توجه به اتفاقات روز تنظیم می‌شود و مدت زمان آن قابل پیش بینی نیست.

درباره حواشی برنامه، عابدینی به مهمترین حواشی برنامه اشاره می‌کند که مربوط به مهمانان برنامه است. او توضیح می‌دهد که بسیاری از مخاطبان به مهمانان برنامه و اصالت آنها توجه می‌کنند و از این مسئله سوال می‌پرسند. برخی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی اطلاعات مهمانان به طور صحیح در دسترس نباشد یا نام آنها به اشتباه یا به طرزی نادرست تلفظ شود. اما او تأکید می‌کند که تیم برنامه سعی می‌کند تا حد امکان اصالت مهمانان را تأیید کند و اطلاعات دقیق را درباره آنها در اختیار بینندگان قرار دهد.

عابدینی همچنین به چالش‌های موجود در تولید برنامه اشاره می‌کند، به عنوان مثال جمع‌آوری اطلاعات جدید و به روز در مورد موضوعاتی که در برنامه مورد بحث قرار می‌گیرند. او می‌گوید برخی اوقات در مدت زمان کوتاهی باید اطلاعات را جمع کنند و محتوای برنامه را آماده کنند. همچنین او از تجربه‌های موفق تیم برنامه در تولید بیش از 200 قسمت برنامه سخن می‌گوید و اشاره می‌کند که در برخی مواقع خود به عنوان مترجم برنامه فعالیت می‌کند و همکار دیگری برنامه را اجرا می‌کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن