تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798460402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی داخلی اداری


واضح آرشیو وب فارسی::


دکوراسیون داخلی اداره و شرکت، تاثیر زیادی روی روحیه کارکنان دارد. برخلاف باور بسیاری از مردم که تصور می‌کنند هر چقدر اداره و شرکت دارای فضای خالی‌تری باشد، جذاب‌تر است؛ باید بگوییم که طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید به گونه‌ای انجام شود تا بتوان از فضای موجود در اداره و شرکت، حداکثر استفاده را برد. بنابراین، طراحی اصولی اداره‌ها و با کمک ابزارهای مختلفی همچون کتابخانه اداری مدرن و میز کنفرانس چوبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی اداره و شرکت و وسایلی که می‌توانید بدین منظور مورد استفاده قرار دهید، صحبت کنیم.


طراحی داخلی اداری


طراحی دکوراسیون داخلی اداری با حداقل فضا و بیشترین راندمان


این روزها بسیاری از اداره‌ها و شرکت کوچک شده‌اند. دیگر کمتر خبری از شرکت‌های بزرگ که می‌توانستیم در هر بخش از آن‌ها وسایل و تجهیزات متنوع قرار دهیم، نیست. با این حال همین شرکت‌های کوچک نیز اگر بتوانند به صورت اصولی طراحی شوند، امکان ذخیره سازی وسایل مختلف از جمله پرونده‌ها، کتاب‌ها و سایر لوازم موجود در شرکت‌ها را به کارکنان شرکت می‌دهند. بنابراین، برای طراحی داخلی دکوراسیون اداره‌ها، نیازی نیست که حتما متراژ اداره بزرگ باشد. حتی می‌توان در شرکت‌های کوچک نیز به بهترین شکل طراحی دکوراسیون داخلی اداری را انجام داد و از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد.
وسایل مفید برای طراحی داخلی اداره کوچک
اگر هدف شما برای طراحی داخلی اداری، طراحی داخل اداره‌های کوچک و با متراژ محدود است؛ باید به سراغ وسایل محدود و در عین حال کاربری بروید. تنوع در لوازم اداری موجود در شرکت‌ها و اداره‌ها بسیار زیاد است. از میز و صندلی‌های کوچک و بزرگ بگیرید تا کتابخانه‌هایی که هر کدام سایز متفاوتی دارند. مبلمان اداری در کنار سایر وسایل موجود در اداره‌ها، می‌توانند برای راحتی کارمندان و ارباب رجوعان مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به وسایل مفید جهت طراحی داخلی اداره‌های کوچک که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، ولی بسیار کاربردی هستند اشاره می‌کنیم. 


کتابخانه اداری مدرن 


برخی از افراد تصور می‌کنند که کتابخانه اداری مدرن فقط مناسب اداره‌های بزرگ است؛ اما می‌توان برای قرار دادن وسایل مختلف از جمله کتاب‌ها، مدارک، پرونده‌های افراد و پروژه‌های مختلف، از کتابخانه چوبی در هر فضای اداری استفاده کرد. در واقع کاربردهای متنوع کتابخانه‌های اداری باعث شده تا بتوانیم آن‌ها را به عنوان یکی از بهترین لوازم اداری به شما معرفی کنیم. 
کتابخانه اداری مدرن که برای اداره‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شود، دارای مدل‌های متنوعی است. برخی از این کتابخانه‌ها به صورت افقی طراحی شده‌اند که فضای زیادی از دیوار را اشغال نمی‌کنند. برخی از این کتابخانه‌ها نیز بلند و عمودی هستند. برای طراحی داخلی اداری با حداقل فضا، بهتر است که از کتابخانه‌های بلند استفاده کنید. در این صورت از فضای بلااستفاده بالای کتابخانه اداری مدرن نیز استفاده خواهید کرد. 


کتابخانه اداری مدرن


میز کنفرانس چوبی 


اگرچه استفاده از میز کنفرانس چوبی در اتاق‌های اداره و شرکت‌ها ضروری نیست؛ اما اگر می‌خواهید جلسات مهمی را در شرکت خودتان برگزار کنید، حتما باید به سراغ خرید یک میز کنفرانس اداری مناسب بروید. میزهای کنفرانس اداری در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند. بسته به متراژ اتاق جلسات و کنفرانس، می‌توانید از این میزها استفاده کنید. 
اگر استفاده از حداکثر فضا برای شما در اولویت است، پیشنهاد می‌کنیم که میزهای کنفرانس مستطیلی را انتخاب کنید. این میزها فضای کمی را اشغال می‌کنند و در عین حال می‌توانند کارمندان زیادی را در دور هم جمع کنند. کیفیت میز کنفرانس چوبی در کنار زیبایی آن مهم است. پس اگر می‌خواهید تا چندین سال از این میزها استفاده کنید و شاهد زیبایی آن‌ها در دکوراسیون اداری خودتان باشید، حتما به طراحی میز کنفرانس چوبی مدرن توجه داشته باشید.


میز اداری 


میز اداری یک وسیله ضروری برای اتاق‌های کارمندان و مدیران شرکت‌ها و اداره‌ها است. انتخاب میز اداری برای اتاق‌های کوچک ادارات و شرکت‌ها حساسیت بسیار بالایی دارد و حتی ممکن است کار را برای شما سخت کند. شما باید برای انتخاب میز اداری چوبی جهت استفاده در اداره‌ها و شرکت‌های کوچک، به سراغ میزهایی بروید که در عین داشتن اندازه کوچک بسیار جادار هستند.
میزهای اداری با کشوهای متعدد و کمدهای مختلف می‌توانند بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری باشند. هر یک از کارمندان می‌توانند از کشو یا کمدهای موجود در این میزها برای قرار دادن وسایل شخصی و کاری خودشان استفاده کنند. در این صورت نظم روی میز بیشتر خواهد شد. می‌توانید زیبایی دکوراسیون داخلی اداره‌ها را با یک صندلی راحت اداری نیز تکمیل کنید.


میز کنفرانس چوبی


گلدان و گیاهان آپارتمانی


همیشه قرار نیست برای طراحی داخلی اداری به سراغ مبلمان اداری و میز کنفرانس چوبی بروید. گاهی هم نیاز است که از گلدان‌ها و گیاهان آپارتمانی خاص برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید تا علاوه بر تامین زیبایی دکوراسیون، روحیه کارکنان را نیز تقویت کنید. اگر فضای داخلی اتاق شرکت و اداره کوچک است، می‌توانید از گلدان‌های کوچک در گوشه دیوارها استفاده کنید. 
گیاهان آپارتمانی که ارتفاع زیادی دارند، می‌توانند بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری باشند. چرا که علاوه بر ایجاد نمای جذاب در ساختمان‌ها، می‌توانند فضای اداره را بزرگ‌تر نشان دهند. هنگام انتخاب گیاهان آپارتمانی به متناسب بودن این گیاهان با شرایط آب و هوایی مختلف توجه داشته باشید.

سخن پایانی
در این مقاله در مورد طراحی داخلی اداری و اهمیت آن صحبت کردیم. اگر می‌خواهید فضای دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی در اداره داشته باشید، می‌توانید از کتابخانه چوبی مدرن، میز اداری و میز کنفرانس چوبی استفاده کنید. زیبایی هر یک از این لوازم چوبی باعث می‌شود دکوراسیون داخلی اداره زیباتر و خاص‌تر باشد. 
طراحی داخلی اداری حتما باید با کمک افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود. اگرچه انتخاب وسایل مختلف تا حد زیادی بستگی به نظر شخصی مدیر عامل پروژه و طراح دارد، اما به هر حال اگر می‌خواهید فضای اداره‌های کوچک با بیشترین راندمان طراحی شود، باید به سراغ بهترین شرکت برای طراحی داخلی اداره بروید. حتما نمونه کارهای شرکت‌های مختلف برای طراحی اداری را بررسی کنید و مطابق با سلیقه و همچنین بودجه خودتان، بهترین شرکت را برای طراحی اداره‌ها انتخاب نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن