تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، اعلام کرد که در طول یک سال، توانستند ۱۰ حمله سایبری را کشف و با موفقیت خنثی کنند.


واضح آرشیو وب فارسی::


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یک نشست خبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، تأکید کرد که در مدل جنگ غزه، تشخیص برنده و بازنده نیازمند صبر و تحمل است. وی به عنوان مثال به جنگ ۳۳ روزه بین اسرائیل و حزب‌الله اشاره کرد و گفت که اسرائیل در این جنگ به تمامی خواسته‌های حزب‌الله پاسخ داد و امیدوار است که حماس نیز به همین شکل عمل کند.



سردار جلالی به تجربه‌های گذشته اشاره کرد و گفت که پس از شکست ارتش‌های عربی در جنگ ۶ روزه، اسرائیل توانست توجه و احترام دیگران را به خود جلب کند و بازدارندگی را از خود نشان دهد. اما با ظهور تفکر مقاومت و تشکیل حزب‌الله در لبنان و رشد پروژه مقاومت در فلسطین، استراتژی‌های اسرائیل به شکست خوردند.

وی ادامه داد که امروزه، اسرائیل با شکست در استراتژی‌های خود روبرو است و تهاجم حماس از سوی زمین، دریا و هوا منجر به بزرگترین تلفات برای رژیم صهیونیستی شده است.

در پایان، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به برخی از دستاوردهای سازمان در حوزه سایبری اشاره کرد و اعلام کرد که در طول یک سال، تعداد ۱۰ حمله سایبری را شناسایی و مهار کرده‌اند. همچنین، با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تدابیر لازم برای مقابله با آسیب‌پذیری‌های سیبری در زیرساخت‌های دیسپچینگ برق اتخاذ شده است و حملاتی که قرار بوده به این سامانه‌ها انجام شود، با موفقیت خنثی شده است.

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 494]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن