تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798644523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه میتوانیم روکش صندلی شاهین را شستشو دهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


چگونه میتوانیم روکش صندلی شاهین را شستشو دهیم؟

 

روکش صندلی شاهین می‌تواند یک نمای زیبا و جذابی را در داخل کابین خودرو بوجود آورد. همچنین روکش‌ها به عنوان مانع باعث جلوگیری از آلودگی یا کثیف شدن صندلی های اصلی می‌شوند. اما در مواردی ممکن است این روکش‌ها نیاز به نظافت یا شستشو داشته باشند. قطعا استفاده مکرر و همچنین گذشت زمان ممکن است لکه‌ها و آثار سیاهی مختلفی بر روی روکش‌ها ایجاد شود. در چنین شرایطی بهترین کار انجام شستشو و پاکسازی اساسی است.

اما برای نظافت انواع روکش‌ها مانند روکش صندلی تارا، روکش صندلی ساینا، سمند، پژو و دیگر اتومبیل های پرکاربرد لازم است یکسری اصول را رعایت کنیم. قطعا این اقدامات باعث می‌شود هیچ گونه آسیبی در فرآیند پاکسازی در روکش‌ها بوجود نیاید و شما بتوانید این محصولات را مانند روز اول کاملا پاکیزه روی صندلی‌ها ببینید. مجموعه ای از بایدها و نباید های مرتبط با نظافت روکش را ذکر می‌کنیم تا با روند کار آشنایی داشته باشید.

آیا برای شستشو باید روکش صندلی شاهین را جدا کنیم؟

برای شستشوی روکش صندلی شاهین، روکش صندلی تارا، مدلهای روکش صندلی ساینا و دیگر خودروها در همه موارد نیازی نیست که روکش‌ها را از فریم یا قاب اصلی صندلی جدا کنیم. این کار باعث از بین رفتن فرم یا دفرمه شدن روکش‌ها می‌شود. از طرفی ممکن است روکش‌ها دچار افزایش سایز نشوند و به خوبی نتوانند روی صندلی‌ها قرار بگیرند یا فیت شوند.

پس ترجیح بر این است که تعداد دفعات باز و بست روکش برای انجام عملیات شستشو کاهش پیدا کند. البته ما نمی گوییم که به هیچ عنوان نباید این روکش صندلی‌ها جدا شوند بلکه فقط معیار اصلی کاهش تعداد باز و بست آنها است. بنابراین بر اساس میزان آلودگی هایی که وجود دارد میتوانیم این روکش‌ها را جدا کنیم و سپس به شستشو بپردازید. اما سوال اصلی اینجاست که اگر بخواهیم روکش صندلی شاهین را در همان حالت نصب شستشو دهیم چه تکنیک‌ها و ترفند هایی وجود دارد.


آیا برای شستشو باید روکش صندلی شاهین را جدا کنیم؟

نکات مهم برای شستشوی روکش صندلی شاهین در حالت نصب

اینکه روکش صندلی شاهین چه نوع جنس و بافتی دارد می‌تواند روی انتخاب روش شستشو تاثیر مستقیم بگذارد. اگر روکش‌ها از جنس چرم صنعتی یا طبیعی هستند و رطوبت یا سیالات را به خود جذب نمی کنند روند شستشو بسیار سهل و آسان است. اما اگر جنس روکش به صورت پارچه ای است و رطوبت را به خود جذب میکند شما مراحل به نسبت پیچیده و سختی را پیش رو دارید. زیرا در صورت استفاده از مواد شوینده و سیالات روکش پارچه ای بخشی کمی از رطوبت را به خود جذب میکند.

درنتیجه ممکن است آسیب به صندلی های اصلی وارد شود. پس در مواردی ممکن است روکش های پارچه ای نیاز باشد که از صندلی‌ها جدا شوند اما روکش چرمی در همان حالت نصب امکان پاکسازی دارند. ابزارهای مورد نیاز یک ماده شوینده ملایم، ابر و مقداری آب گرم است. با ترکیب آنها به راحتی میتوان به پاکسازی روکش‌ها پرداخت. در پایان حتما باید از یک جاروبرقی استفاده شود. البته اگر روکش مورد نظر چرم است جذبه زیادی اتفاق نمی افتد. پس با یک ابر یا دستمال خشک تمام رطوبت از بین میرود. برای روکش پارچه ای باید جارو برقی را در تمام نقاط بکشیم تا رطوبت های های اضافه از بافت روکش خارج شوند.

شستشوی روکش های صندلی خودرو پس از جداسازی آنها

اگر میزان آلودگی موجود بر روی روکش های پارچه ای بسیار بالا است و باعث سیاهی، تغییر رنگ و کدر شدن روکش‌ها شده است. ممکن است نیاز باشد که شما روکش‌ها را جدا کنید. این نکته را باید همواره مدنظر داشته باشیم که هیچگاه از مواد شوینده اسیدی مانند وایتکس برای این روکش استفاده نکنید. چرا که کاملا ساختار آنها را از بین می‌برد و باعث پوسیدگی آنها خواهد شد.

از طرفی نباید این روکش‌ها فشرده یا به اصطلاح چماله شوند. اعمال نیروهای مختلف فرم اصلی روکش را از بین می‌برد و در زمان نصب دیگر آن حالت زیبای اولیه را ندارند. با همان مواد شوینده ملایم آنها را در مقداری آب به حالت استراحت قرار می‌دهیم تا تمام آلودگی‌ها و مواد چسبیده روکش سست شوند و با یک مالش کوچک همگی از روی روکش جدا می‌شوند. این بهترین کاری است که می‌توانید برای حفظ فرم روکش صندلی شاهین در فرآیند شستشو انجام داد. بعد از آنکه روند شستشو تمام شد و روکش‌ها کاملا خشک شدند باید مراحل نصب مجدد طبق اصول خود انجام شود.


شستشوی روکش های صندلی خودرو پس از جداسازی آنها

فروشگاه آنلاین سوشیانت کاور عرضه کننده انواع روکش صندلی خودرو

اگر به دنبال متنوع ترین روکش صندلی خودرو هستید, فروشگاه آنلاین سوشیانت کاور انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این مجموعه در کنار فروش آنلاین یک نصب رایگان را نیز برای شما برنامه ریزی کرده است. لذا با حضور در محل کارخانه تمام روکش‌ها طبق اصول خود نصب می‌شوند. شما میتوانید برای مشاهده تنوع بالای محصولات به آدرس اینترنتی https://soshiantcover.com مراجعه فرمائید. در هر مرحله از خرید اگر سوالی داشتید با شماره تلفن 02155868537 تماس حاصل فرمائید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2931]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن