تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798623232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینی کابل ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه گرم


واضح آرشیو وب فارسی::


سینی کابل ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه گرم

سینی کابل محصولی کاربردی و حیاتی برای هدایت و همچنین مسیریابی کابل‌ها است. در بسیاری از سازه های صنعتی به دلیل محدودیت های معماری نمی توان کابل‌ها را به صورت پراکنده و بدون نظم انتقال داد. لذا سینی های کابل و نمونه های مشابه آن انواع نردبان کابل طراحی و تولید شده اند تا بتوان کابل‌ها را با امنیت بالا در ارتفاعات بلند سازه حمل کرد.

مدلهای سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه گرم جزو پرفروشترین محصولات هستند. در واقع این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که به واسطه مقاومت مکانیکی بالا کاملا ضد زنگ و ضد خوردگی می‌باشند. لذا در مجموعه های صنعتی در بلندمدت شاهد تغییر رنگ و زنگ زدگی این تجهیزات نخواهید بود.

البته مدل های دیگری از آن موجود است که می‌توان به سینی گالوانیزه سرد و نمونه های رنگ شده اشاره کرد. اما در حال حاضر نمونه های گالوانیزه گرم بهترین کارایی را در شرایط پرتنش محیط دارند.  در بخش های بعدی ضمن معرفی انواع سایزبندی سینی ها و نردبان ها در مورد نحوه تولید و همچنین اتصالات نیز نکات مهمی ذکر خواهیم کرد.

انواع سایز سینی کابل و نردبان کابل

انواع سینی کابل و نردبان کابل برای آنکه بتوانند شمار بالایی از کابل‌ها را پشتیبانی و حمایت کنند در سایزبندی های گوناگون ساخته می‌شوند. ابعاد عرضی مهمترین متغیری است که برای این محصولات در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر برای سینی‌ها متغیر عرض از 5 سانتی متر تا 100 سانتی متر قابل تولید می‌باشد.

برای نردبان کابل ابعاد عرضی از 10 سانتی متر تا 100 سانتی متر است.

طبیعتا مدل هایی که سایز بیشتری دارند برای پروژه های صنعتی و مجموعه هایی که چرخه اصلی آنها با جریان برق اداره می‌شود می‌باشد. طول شاخه این قطعات نیز در اندازه های 2 متری و 3 متری است. یک نردبان کابل استاندارد دارای ارتفاع حداقل 5 سانتیمتر و نهایت 15 سانتی متر است. حال آنکه سینی‌ها دارای ارتفاع 4 سانتی متر تا 10 سانتی متر می‌باشد.
انواع سایز سینی کابل و نردبان کابل

نحوه تولید سینی کابل گالوانیزه گرم

برای تولید سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه گرم از ورق های فولادی استفاده می‌شود. این ورق‌ها در یک فرآیند جداگانه توسط پوشش های زینک مذاب مقاوم سازی می‌شوند. این نوع فلزات پس از تماس با آلیاژ فولاد با چسبندگی بالا روی آنها قرار می‌گیرند و تمام منافذ ریز را مسدود می‌کنند. بنابراین سیالات و رطوبت محیط امکان تماس با سطح فلز را ندارند. چرا که پوشش زینک مذاب یا گالوانیزه مانع آن خواهد شد.

در کنار آن ورق های فولادی توسط دستگاه های اتوماتیک پانچ کاری می‌شوند. اگر به بدنه سینی‌ها دقت کنید با نظم بالا دارای مجموعه ای از سوراخ‌ها و پانچ های مختلف هستند که حتی در دیواره‌ها نیز وجود دارد. علت وجود این سوراخ‌ها متعادل سازی دمای داخل سینی است. کابل های برق به علت آنکه حامل جریان های پرفشار هستند ممکن است دچار افزایش دما شوند.

باید از طریق ایجاد جریان هوا مانع افزایش دمای آن‌ها شد. مرحله بعدی خم کاری ورقه های فولادی است. سینی های کابل معمولا به صورت 4 خم و 6 خم طراحی می‌شوند تا کابل‌ها به خوبی در سطح مقطع آنها قرار بگیرد. فرآیند طراحی و ساخت نردبان کابل فرق دارد. به این صورت که سطح مقطع آنها کاملا پله ای شکل است و برای پروژه های خاص استفاده می‌شوند.


نحوه تولید سینی کابل گالوانیزه گرم

انواع اتصالاتی که همراه با سینی‌ها و نردبان‌ها استفاده می‌شوند

برای نصب و راه اندازی شبکه های سینی کابل لازم است که از یکسری اتصالات استفاده کنیم. در مورد انواع نردبان کابل نیز این قطعات به کار گرفته می‌شود. اتصالات سازه ای شامل ساپورت های سقفی و دیواری هستند. در کنار آن باید از انواع زانوها ، ردیوسرها، رایزرها، سه راهی‌ها و چهارراه‌ها نیز استفاده کنیم تا سینی‌ها بتوانند یک شبکه پیشرفته و یکپارچه ای را به وجود آورند.

اصولا بدون استفاده از اتصالات هیچ نوع شبکه کابل کشی امکان اجرا ندارد. پس ما باید بخشی از تمرکز خود را در کنار خرید شاخه های سینی و نردبان کابل به تهیه اتصالات آنها معطوف کنیم. اینکه از چه نوع قطعات اتصال دهنده استفاده کنید بستگی به نوع شبکه کابل کشی و معماری و نقشه آن دارد.

اتصالات سینی‌ها و نردبانهای کابل غالبا با پیچ و مهره متصل می‌شوند. در هر زمان که بخواهید تغییراتی را در شبکه کابل کشی انجام دهید یا اینکه نقاط آن را جابجا کنید به راحتی قابل انجام است. تنها کافی است محل اتصالات را جدا کنید تا امکان تغییر فراهم شود.

فروش تجهیزات پشتیبانی کابل در گروه صنعتی رفیع

گروه صنعتی رفیع علاوه بر سینی‌ها و نردبان‌ها قطعات دیگری همچون لوله فولادی برق، جعبه تقسیم، ترانکینگ زمینی، انواع داکت و دیگر قطعات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت مقرون به صرفه در کنار استاندارد بودن محصولات مهمترین مشخصه ای است که باعث افزایش فروش آنها شده است.

شما می‌توانید در وبسایت rafiepipe.com بطور کامل با محصولات این گروه صنعتی آشنا شوید. برای خرید می‌توانید با ما در تماس باشید تا کارشناسان به طور کامل شما را راهنمایی کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 483]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن