تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799005585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهال بادام بخرید و بکارید؛ چرا که هیچگاه از کاشتن پشیمان نمی شوید!


واضح آرشیو وب فارسی::

باغداری شغلی بسیار شریف است و یک باغدار باید برای سرسبزی باغستان خود تلاش مضاعفی را به کار گیرد. به نقل از منابعی مانند نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز تا کنون کسی از کاشتن پشیمان نشده است. 

کاشتن نهال به خصوص نهال های بادام به دلیل خواص بسیار زیاد میوه آن و کاربردهای گسترده اش هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی سود زیادی به انسان می رساند. با کاشت نهال هم می توانید تاثیرات مثبتی روی زیست گاه خود بگذارید، هم می توانید با فروش میوه آن به پول زیادی دست یابید. در این مطلب هم ما تصمیم داریم شما را با تاثیرات کاشت نهال در محیط زیست آشنا ساخته و در مورد ارزش سرمایه گذاری روی نهال با شما صحبت کنیم. اگر چند دقیقه ای از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید، به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد!



زیستگاه خود را با کاشت نهال های بادام سبزکنید!

زیستگاه ما زمین در طی سال های اخیر به دلیل آلودگی های شیمیایی، سوخت های ماشینی، استفاده نا مناسب از خاک و آب توسط بشر با چالش های زیادی روبه رو شود. امروزه این چالش ها به بحران رسیده اند و ما به عنوان موجوداتی که در برابر آن مسئول هستیم و می بایست زمین را به عنوان زیستگاهی مناسب برای آیندگان خود به جای بگذاریم. 

کاشت نهال نه فقط از نظر مالی بلکه از این نظر هم اهمیت زیادی دارد، بله رسالت آدمی در مقابل زیستگاهش را کامل می کند. این رسالت هر فردی روی زمین است که نقشی مثبت برای حفظ زیستگاه خود انجام دهد.  

کاشت نهال های بادام می تواند هم سود زیادی به شما برساند و هم به پاکیزگی هوا کمک کند. ضمن اینکه به طور کلی کاشت هر نوع نهالی به رشد موجودات و حشرات ریزی که برای محیط زیست مزایای زیادی دارند، می انجامد. 

هیچگاه این مسئله را فراموش نکنید که نابودی زیستگاهمان زمین، نابودی خود ماست؛ پس بیاید با کاشت نهال به مادرمان طبیعت احترام گذاشته و برای بقای بیشتر به او کمک کنیم.

نژادهای برتر بادام را بشناسید!

اگر می خواهید پله های موفقیت و ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و در آخر به باغستانی که چندین تن میوه می دهد برسید، باید در انتخاب نژاد نهال توجه زیادی به خرج دهید. برخلاف انسان ها که نژاد برتر ندارد، گیاهان دارای نژادهای برترند. بحث برابری و برداری تنها بین انسان ها وجود دارد و شما نباید آن را به گیاهان و درختان هم ربط دهید. 

با این توضیحات بهتر است که برترین نژادهای بادام را شناسایی کرده و از آن ها برای احداث باغستان خود استفاده نمایید. اگر راستش را بخواهید به نظر ما نهال بادام آذر می تواند از برترین نژادهای درخت بادام باشد. 

نهال های آذر جزو نهال های دیرگل به شمار می روند و اگر هوای آن ها را داشته باشید پس از فصول سرد سال شکوفه زده و به بار می نشینند. برخی از نهال ها با سرمای بهار، خزان زده می شوند و شکوفه های آن ها از بین می رود، این مسئله باعث می شود تمامی زحماتی که باغدارن با عشق و علاقه برای درختان خود می کشند، هدر رود. اما خبر خوش برای باغداران عزیز این است که نهال های آذر دیر گل بوده و می توانند در اقلیم های سرد سیری و یخبندان بهار به خوبی رشد کرده و شکوفه دهند. با کاشت نهال دیرگل آذر شما می توانید از نیمه دوم مرداد ماه برداشت محصول را آغاز کنید.

البته حتی با کاشت نهال های دیرگل هم ممکن است باغدار با چالش هایی روبه رو شود، مهم ترین این چالش ها در زمان شکوفه سرایی نهال اتفاق می افتد. زمانی که گرمای بهار نمی تواند ریشه درخت را گرم کند و در همین حین یک سرمای زمستانی شکوفه های تازه به دنیا آمده روی درختان را از بین می برند، در چنین حالتی درخت کاملا از دست می رود و شما باید دور محصول آن درخت یک خط قرمز بکشید.



اما در ناامیدی بسی امید است! خوشبختانه درختان دیرگل آذر با یک تاخیر 15 تا 20 روزه در فصل بهار شکوفه می زنند و تا آن زمان تقریبا دیگر زمستان رخت بسته و کول بار خود را از دامن طبیعت جمع کرده؛ پس نهال های دیرگل آذر به خوبی شکوفه داده و رشد می کنند. 

شاید اسم نهال آذر شما را دچار این اشتباه کند که این نهال بومی ایران زمین است، اما نهال آذر از کشور عشاق می آید و بوی فرانسه زیبا را با خود به همراه دارد.

https://nahalvand.com/product/almond-azar/

بهترین بادام از بهترین نهال به دست می آید!

ذات خوب پشتش خداست! بله اگر نهال خوب بکارید، بدون شک بادام خوبی هم به دست می آورید. گول دلالانی که در بازار نهال فعالیت می کنند را نخورید، آن ها گرگانی در لباس میش هستند و می خواهند تنها محصولات خود را با قیمت بالایی به فروش برسانند. آن ها دلشان برای جیب و زحمت شما نمی سوزد و با غالب کردن هر نوع نهال به درد نخوری سعی دارند فقط پولی به جیب بزنند. 

اما شما باید هوش و حواس خود را جمع کرده و گول چنین افرادی را نخورید. اگر می خواهید نهالی که رشد خوبی دارد بخرید، پیشنهاد ما این است که علاوه بر نهال های آذر به سراغ نهال بادام تونو هم بروید. 

این نهال ها هم جزو برترین نهال های موجود در بازار هستند و تنها کافی است برای انتخاب بهترین آن ها به ظاهر نهال کمی دقت کنید. نهال های تونو جزو نهال های سنگی قرار می گیرند و نسبت به رقم نهال های دیگر مانند مامایی کیفیت بالاتری دارد.

نهال های تونو شاید دیرگل باشند اما زود به بار می نشینند و اگر شما می خواهید واقعا باغستانی زیبا و پربار از نهال های تونو داشته باشید، باید حتما نهال هایی که ریشه، ساقه و جوانه آن ها سالم است را خریداری نمایید.

https://nahalvand.com/product/almond-tono/

ضمنا پایه و پیوندک نهال هم باید کاملا مشخص باشد، در غیر این صورت احتمالا آن شخصی که سعی دارد نهال را به شما بفروشد، قصد گول زدن شما را دارد.  



به جادوی نهالوند ایمان داشته باشید!

برخلاف آن افرادی که گفتیم گرگ هایی در لباس میش هستند، نهالستان نهالوند مانند آینه با شما صاف و صادق است. 

نهالستان نهالوند یکی از بهترین نهالستان های ایران است که تمامی نهال های خود را با کارت سلامت و کارت قرنطینه به باغداران عزیز عرضه می کند. علاوه بر این ها تمامی نهال های نهالوند دارای ضمانت واقعی بازگشت کالا هستند و شما می توانید با خیالی آسوده و راحت همین حالا مرورگر خود را باز کرده و به وب سایت نهالستان نهالوند با نشانی nahalvand.com مراجعه کنید. 

تمامی نهال های موجود در نهالوند با مشخصات و قیمت آن ها در وب سایت این نهالستان قابل مشاهده بوده و اگر در رابطه با انتخاب هر کدام از آن ها دچار تردید هستید می توانید به راحتی با شماره تماس های 09144801930 / 09144801940 ارتباط برقرار کرده و با کارشناسان خبره نهالوند مشورت نمایید.

نهالوند دوست دار شما است و در طی سال های فعالیت خود حسن نیتش را به مشتریان و باغداران عزیز نشان داده، نهالوند هیچگاه از پشت به شما خنجر نمی زند و شما می توانید مانند کوه برای احداث یک باغستان پربار به نهالوند تکیه کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2659]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن