تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه روش‌هایی برای بررسی قیمت اتریوم وجود دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

پس از آن‌که بیت‌کوین به‌عنوان نخستین ارز دیجیتال به بازار رمزارزها ارائه شد، تا مدتی بر سر پذیرش آن اختلاف‌هایی وجود داشت؛ اما نهایتاً جوامع مختلف دریافتند که رمز ارزها بازار اقتصاد را تغییر خواهند داد. به همین خاطر توسعه‌دهندگان مختلف به دنبال تحلیل و بررسی این ارز، آن را از جهات مختلف مورد واکاوی قرار دادند تا درنهایت ایرادات آن به‌عنوان مشکلات اساسی مشخص شد. اگرچه این موارد از محبوبیت کلی بیت‌کوین کم نکرده است؛ اما بستر را برای ظهور ارزهای دیگر فراهم کرد. یکی از موفق‌ترین ارزهایی که برای رفع مشکلات پلتفرم بیت‌کوین و سیستم بلاکچین آن پا به عرصه گذاشت، اتریوم بود. امروز پس از گذشت چندین سال از ظهور اتریوم، این ارز به جایگاه دوم در فهرست با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال صعود کرده‌است و همین مسئله می‌تواند نشان‌دهندهٔ موفقیت این سیستم باشد. سوالی که در ذهن بسیاری از تریدرهای نوپا شکل می‌گیرد، این است که چگونه می‌توان قیمت اتریوم را بررسی کرد؟ در این مقاله به پرسش فوق پاسخ خواهیم داد.


روش‌هایی برای بررسی قیمت اتریوم

تحلیل اتریوم به چه معناست؟

همان طور که در مقاله "شاخص‌های مورد استفاده برای قیمت اتریوم" گفته شده است، در بازار کریپتو معاملات شما زمانی موفقیت‌آمیز خواهند بود که بتوانید درست‌ترین تصمیم‌ها را در زمان مناسب اتخاذ کنید. درواقع تمام تریدینگ بر این اصل استوار است. برای این کار لازم است قیمت ارزهای دیجیتال را به‌خوبی مدنظر داشته باشید و سرعت عمل خود را بالا ببرید. درحقیقت نوسانات مداوم و ثانیه‌ای ارزهای دیجیتال سبب شده‌اند که اهمیت زمان و تصمیمات ضرب‌الاجلی در این سیستم بالا برود. نکتهٔ مهمی که وجود دارد، این است که پیش‌بینی قیمت‌ها یکی از مهم‌ترین وظایف شما به‌عنوان یک تریدر برای دستیابی به موفقیت خواهد بود. اگر می‌خواهید یک معامله‌گر موفق باشید، لازم است بتوانید قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها را به‌درستی پیش‌بینی کنید. حال به نظر شما این پیش‌بینی چگونه اتفاق می‌افتد؟

در حوزهٔ کریپتو، تحلیل یا آنالیز نقش بسیار کلیدی دارد. برای آن‌که بتوانید قیمت یک ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنید، می‌بایست آن را از جهات مختلف تحلیل کنید. وضعیت بازار باید به‌خوبی مورد بررسی قرار گیرد و حتی اثرات عوامل خارجی نیز در نظر گرفته شود. تحلیل و آنالیز، بررسی کامل و همه‌جانبهٔ وضعیت یک رمز ارز در گذشته و حال، به‌منظور دستیابی به دید کلی دربارهٔ آینده است. تحلیل انواع گوناگونی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.



انواع روش‌های تحلیل قیمت اتریوم

تحلیل ارزهای دیجیتال تنها به پیش‌بینی قیمت اتریوم مربوط نیست و برای هر ارز دیگر باید از تکنیک‌های تحلیل استفاده کنید تا دید درستی از آیندهٔ رمز ارز داشته باشید. به‌طورکلی تحلیل به دو روش تکنیکال و فاندامنتال انجام می‌شود که هر یک از آن‌ها از جهاتی به پیش‌بینی قیمت کمک خواهند کرد. توجه داشته باشید که برای بررسی دقیق قیمت اتریوم، باید هر دو نوع تحلیل را هم‌پای هم پیش ببرید. هر یک از این آنالیزها، بدون در نظر گرفتن مورد دیگر نمی‌تواند اطلاعات دقیق و کاملی به شما ارائه کند، چراکه از سوی مقابل ممکن است توسط عضو دیگر این خانواده، به‌طور کامل خنثی شود. در ادامه شما را با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا می‌کنیم:

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال یکی از روش‌های پیش‌بینی قیمت اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال است که به‌واسطهٔ داده‌های آماری پیش می‌رود. درواقع در تحلیل تکنیکال شما تلاش می‌کنید با استفاده از داده‌های ریاضی و فرمول‌های خاص، روند پیشرفت قیمت را درک کرده و از آن برای پیش‌بینی ادامهٔ مسیر استفاده کنید. تحلیلگران بازار کریپتو معتقدند که ارزش رمز ارزها همواره طبق الگوی خاصی حرکت می‌کند که با یافتن این الگو، می‌توان از روند حرکت در روزها و ماه‌های آتی نیز مطلع شد. هیچ‌چیز در بازار رمز ارزها آن‌قدر خلاف تصور شما پیش نمی‌رود و قطعاً کسانی توانسته‌اند پیش‌تر آن را حدس بزنند. برای تحلیل تکنیکال می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد که هر یک از آن‌ها معیار و دادهٔ خاصی را مورد بررسی قرار می‌دهند. درنهایت کنار هم قرار دادن اطلاعاتی از چندین ابزار مختلف و بررسی آن‌ها، می‌تواند شما را نسبت‌به وضعیت آیندهٔ ارز مطلع کند. به این ترتیب بهترین زمان برای خرید اتریوم و همچنین فروش آن را پیدا می‌کنید.

تحلیل فاندامنتال

تحلیل فاندامنتال نوع دیگری از تحلیل اتریوم است که چندان به آمارها و داده‌های ریاضی ارتباطی ندارد. این نوع تحلیل که به تحلیل بنیادی نیز شناخته می‌شود، بیشتر بر تأثیر عوامل خارجی بر قیمت اتریوم و ارزهای دیگر می‌پردازد. در تحلیل فاندامنتال به دنبال داده‌هایی هستیم که عموماً قابل اندازه‌گیری نیستند و نمی‌توان آن‌ها را مانند تحلیل تکنیکال روی نمودار برد و با اعداد و ارقام ریاضی اثبات کرد. از تحلیل فاندامنتال تنها برای تعیین ارزش یک سکه در روزهای آتی استفاده نمی‌شود، بلکه این روش تحلیل کمک می‌کند تا بتوانید ارزش واقعی یک ارز دیجیتال را در سال‌های آتی مورد بررسی قرار دهید. در کنار تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی یا فاندامنتال نیز باید انجام شود تا نتیجهٔ قابل‌استنادی به‌دست آید. بررسی مداوم عرضه و تقاضا یکی از مواردی است که در تحلیل بنیادی استفاده می‌شود.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال چه فایده‌ای دارد؟

تمام تحلیلگران در جای‌جای دنیا با ارائه آنالیزهای شخصی خود در تلاش‌اند تا سیگنال‌هایی را ارائه کنند. این سیگنال‌ها به شما مسیر درست را نشان خواهند داد. البته که مسیرها قطعی نیستند و تا حدودی می‌توان آن‌ها را مبتنی بر گمان دانست. به‌طورکلی هدف ما از تحلیل اتریوم و سایر ارزها این است که زمان مناسب برای خرید اتریوم و یا فروش آن را مشخص کنیم تا بتوانیم با تصمیمات درست، بیشترین سوددهی را داشته باشیم. تحلیل‌ها می‌توانند شما را در برابر ضرر و زیان مصون نگه دارند. اگر خودتان هنوز توانایی تجزیه و تحلیل بازار را به‌دست نیاورده‌اید، می‌توانید از داده‌های تحلیلگران مطرح کمک بگیرید.



کلام آخر

درنهایت باید گفت هیچ یک از انواع تحلیل‌ها در بازار کریپتو به شما اطلاعات قطعی و صددرصدی نمی‌دهند. درنتیجه همواره باید این احتمال را بدهید که بازار خلاف ‌پیش‌بینی‌های شما حرکت کند‌. در کنار سایر توانایی‌های فردی و تکنیک‌های مختلف، تحلیل‌ها می‌توانند تا حدود زیادی به تریدینگ مؤثر شما کمک کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر خودتان بازار را تحلیل نمی‌کنید، حتماً از داده‌های موثق و سیگنال‌های معتبر کمک بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 445]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن