تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798210676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه مودیان رایگان چیست؟ - صدور صورتحساب الکترونیکی


واضح آرشیو وب فارسی::


سامانه مودیان رایگان چیست؟ - صدور صورتحساب الکترونیکی

مودیان مالیاتی، اشخاصی حقیقی یا حقوقی‌ که براساس قوانین و مقررات وضع شده توسط سازمان امور مالیاتی و دارایی کشور مشمول پرداخت مالیات هستند، می‌بایست هرچه سریع‌تر پیگیری‌های لازم جهت صدور صورتحساب الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی انجام دهند. مودیان محترم در صورت عدم تمایل به اقدام مستقیم، می‌توانند صورتحساب‌ها و اطلاعات مالیاتی خود را در اختیار شرکت‌های "معتمد مالیاتی"  قرار داده و در ازای پرداخت هزینه‌ای نه چندان کم، پیگیری امور مالیاتی خود را از طریق این معتمدین انجام دهند.

چالش‌ و دغدغه‌های مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی

فاش شدن مدارک مالیاتی و صورتحساب‌های فروش جزو دغدغه‎های مهم مشمولین مالیات به حساب می‌آید؛ چراکه اسناد و مدارک مالیاتی هر سازمان دربرگیرنده‌ی اطلاعات مهم و حیاتی آن سازمان است. لذا مودیان می‌بایست توجه لازم و کافی را در خصوص در اختیار قرار دادن مدارک مالی خود برای شرکت‌های واسطه مبذول فرمایند و حتی الامکان سعی کنند تا به صورت مستقیم مستندات خود را در سامانه مودیان بارگزاری کنند.

تعداد کثیری از مودیان و کسب و کارهای کوچک به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های تحمیلی برای خرید نرم افزار حسابداری با قابلیت ارسال صورتحساب به سامانه مالیاتی و یا هزینه های مربوط به خدمات ارسال صورتحساب توسط شرکت های معتمد مالیاتی و عدم اطمینان از امنیت سیستم های مورد استفاده، از در اختیار قرار دادن اسناد فروش و صورتحساب‌های خود به شرکت‌های معتمدین سر باز می‌زنند.

 بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، داوود منظور، اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را مهم‌ترین موضوع سازمان و نیاز اساسی نظام مالیاتی دانست و اظهار کرد: این قانون گام بسیار مهمی در مسیر شفاف‌سازی و عدالت مالیاتی است که پس از سال‌ها تأخیر در اجرای این قانون، هم اکنون سازمان امور مالیاتی کشور در نقطه‌ای قرار دارد که با شتاب در مسیر پیاده سازی این قانون حرکت می‌کند.

مطابق با ماده ۲۲ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، تخلفات و حسب مورد، جریمه های متعلقه برای مشمولانی که از اجرای احکام مزبور سر باز زنند علاوه بر محرومیت از معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های در نظر گرفته شده توسط اداره‌ی مالیات، می‌بایست جرایم مالی معادل با ده درصد (10%) مبلغ فروش انجام شده یا مبلغ بیست میلیون ریال (000/000/20) - هر کدام که بیشتر باشد - را به سازمان مالیات پرداخت نمایند.


صدور صورتحساب الکترونیکی

طراحی نرم افزاری رایگان جهت صدور صورتحساب الکترونیکی

راه‌اندازی سامانه مودیان مالیاتی رایگان می‌تواند خبری خوش برای مودیانی باشد که هنوز اقدام به ارسال صورتحساب‌های خود در سامانه مودیان نکرده‌اند و توان پرداخت‌ هزینه‌های تعیین شده توسط شرکت معتمدین را ندارند. سامانه مودیان مالیاتی رایگان که به تازگی راه‌اندازی شده است، بستری امن با کاربری آسان را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشمولین مالیات قرار داده تا با خیالی آسوده بدون نیاز به واسطه، صورتحساب‌های الکترونیکی خود را در سامانه مودیان ارسال نمایند.

امنیت بالا و خدمات کاملا رایگان این سامانه مودیان در کنار دیگر مزایای آن همچون کاربری آسان، امکان ارسال سریع صورت‌حساب‌ها، امکان اصلاح و ارسال مجدد فاکتورهای دارای خطا و... تاکنون اعتماد بیش از 20 هزار کسب و کار را جلب نموده است. به طور کلی با استفاده از سامانه مودیان رایگان صدور صورتحساب، مودیان می‌توانند سریع، آسان و بدون نیاز به تکرار کارهای زمان‌بر در راستای ارسال مستندات خود اقدام کنند، که این کار باعث ارتقای رفاه و راحتی مودیان شده و این امکان را به کسب و کارها می‌دهد، که هزینه و زمان ذخیره شده‌ی خود را صرف مسائل دیگر کنند. یکی از ویژگی‌های مطرح این سامانه مودیان تجهیز شدن با یک نرم افزار حسابداری رایگان برای رفع رجوع کردن نیازهای کاربران بدون خریداری نرم افزار حسابداری است.

تمامی مودیان مالیاتی اعم از ارگان‌های دولتی و سایر دستگاه‌های اجرایی و اشخاص حقیقی برای استفاده از سیستم رایگان صدور صورتحساب الکترونیکی فقط کافیست که به صفحه ثبت نام سامانه مودیان فرداد مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه لینک ورود به سیستم ارسال صورتحساب الکترونیکی همراه با نام کاربری و کلمه عبور برای مودی پیامک شده و از طریق این اطلاعات می‌تواند به پنل خود وارد شده و بدون محدودیت، ثبت و ارسال صورتحساب های الکترونیکی مالیاتی خود را به صورت کاملا رایگان انجام دهند. این سامانه که برای ارسال صورتحساب مالیاتی راه اندازی شده است که در فاز اول خود قرار است 50،000 کسب و کار را پوشش دهد که 87% ظرفیت آن پر شده است. قرار است فاز دوم این طرح از ابتدای خرداد ماه با ظرفیت بیش از 500،000 مودی را پوشش دهد که اولویت با افرادی است که سریعتر ثبت نام خود را از لینک زیر تکمیل کنند:

سامانه مودیان

 

پایان پیام/.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 901]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن