تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808202880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلینیک بین المللی کاشت مو و کاشت ابرو در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

داشتن موهای پر پشت و زیبا آرزوی هر فردی می باشد. افرادی که به دلایل مختلف از جمله دلایل ارثی، بیماری ها، عدم تغذیه مناسب و... دچار ریزش مو می شوند، به دنبال راهکارهایی برای رفع این نقص که تغییرات ظاهری منفی در چهره را به دنبال دارد، می گردند. امروزه روش های مختلفی جهت بازگشت موهای از دست رفته به وجود آمده است که به لطف پیشرفت علم پزشکی می توان بر اساس شرایط و نیاز افراد از آن ها استفاده کرد.

کاشت مو یکی از بهترین روش های بازگشت موهای از دست رفته به شمار می رود که امروزه به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد مورد استقبال افراد قرار گرفته است و جز پر طرفدارترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. تجربه بازگشت موهای از دست رفته و ایجاد چهره جذاب به شکل طبیعی، لذتی دوچندان برای افرادی است که قصد انجام کاشت مو دارند. اما آنچه که در ارتباط با انجام این فرایند اهمیت بسزایی دارد، انتخاب کلینیک کاشت مو معتبر با متخصصان انجام این امور است که به سبب آن نتیجه دلخواه و رضایت بخش حاصل شود.

کاشت مو چیست؟

اگر بخواهیم به طور کلی کاشت مو را تعریف کنیم می توان گفت کاشت مو روشی است که از محل بانک موی فرد (نواحی پشت گوش ها و پشت سر با توجه به میزان تراکم و ضخامت مو) اقدام به برداشت فولیکول مو شده و موهای برداشت شده در نواحی کم پشت و یا طاس کاشته می شود. اما انجام این کار بر اساس متد های گوناگونی قابل انجام می باشد که بر اساس تشخیص پزشک متخصص و نظر متقاضی می توان بهترین روش کاشت مو را انتخاب نمود.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

سوالی که امروزه بسیاری از متقاضیان به دنبال جواب آن هستند این است که بهترین متد کاشت مو چیست و آیا می توان از این روش استفاده کرد یا خیر؟ با پیشرفت دانش پزشکی در ایران به مرور متدهای جدید که در سایر کشورها برای پیوند مو انجام می شود وارد ایران شد و بسیاری از کلینیک های معتبر اقدام به انجام این روش ها نمودند. در سال های اخیر کاشت مو به روش SUT یکی از بهترین روش های کاشت مو تلقی می شد که با توجه به نتیجه نهایی ایده آل و تراکم بسیار بالای موهای کاشته شده در کوتاه ترین زمان، جز روش های برتر به شمار می رفت. اما علم در هر ثانیه در حال پیشرفت است و این موضوع سبب شده است امروزه شاهد روش های بسیار بهتر از این روش باشیم. کاشت مو به روش میکروفیت از جمله جدیدترین روش های پیوند مو در ایران و جهان می باشد.



کاشت مو به روش میکروفیت

همانطور که گفته شد کاشت مو به روش میکروفیت یکی از بهترین و جدیدترین روش هایی است که کلینیک های بین المللی کاشت مو در ایران از آن بهره می گیرند. از این روش می توان برای کاشت ابرو هم استفاده نمود. این روش به وسیله دستگاه مخصوصی به نام ایمپلنتر انجام می شود که با استفاده از این دستگاه می توان علاوه بر افزایش سرعت برداشت و کاشت مو، میزان ظرافت و دقت مراحل کاشت را به بالاترین حد ممکن رساند که نتیجه آن طبیعی ترین حالت کاشت مو می باشد.

کلینیک بین المللی کاشت مو تهران بیوتی سنتر

با توجه به جدید بودن این روش و نیاز به دستگاه های تخصصی برای انجام این کار، کاشت مو به روش میکروفیت تنها در برخی از کلینیک های کاشت مو در ایران انجام می شود. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های انجام این روش، کلینیک بین المللی کاشت مو تهران بیوتی سنتر می باشد.

این کلینیک با در اختیار داشتن جدیدترین تجهیزات کاشت مو در ایران و همچنین کادر پزشکی متخصص خود در کنار رعایت نکات بهداشتی که از مهم ترین مسائل در روند کاشت مو محسوب می شود، توانسته است به عنوان یک کلینیک بین المللی در ایران فعالیت نماید به طوری که سالیانه بسیاری از متقاضیان انجام پیوند مو از سرتاسر دنیا جهت انجام پیوند مو به روش میکروفیت در کلینیک کاشت مو تهران بیوتی سنتر به ایران سفر می کنند. 

مزایا کاشت مو به روش میکروفیت

به دلیل مزیت های بسیار متعدد این روش نسبت به سایر روش ها، استقبال از این روش امروزه در دنیا بسیار افزایش یافته است. از جمله مهم ترین مزایای کاشت مو به روش میکروفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشترین میزان تراکم مو با کاشت مو میکروفیت

با استفاده از قلم ایمپلنتر میزان دقت کاشت مو در این روش به حداکثر رسیده است که این موضوع سبب تراکم بسیار بالای موها پس از کاشت نسبت به سایر روش ها می شود.

سرعت بالای انجام کاشت مو

به دلیل اینکه در بیشتر مراحل انجام کاشت مو با استفاده از متد میکروفیت، از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود، سرعت اجرای کاشت مو به بالاترین میزان خود نسبت به سایر روش ها رسیده که این موضوع سبب کاهش تعداد جلسات کاشت می شود.

انجام فرایند کاشت مو بدون درد و خونریزی

در این روش به دلیل عدم نیاز به ایجاد حفره در کف سر و استفاده از قلم بسیار ظریف ایمپلنتر به منظور کاشت موها، هرگونه درد و خونریزی وجود نخواهد داشت.

انجام کاشت فوری موهای برداشت شده

به لطف تجهیزات پیشرفته در این روش نیازی به ذخیره موهای برداشت شده وجود ندارد و بلافاصله پس از برداشت، مو در محل مورد نظر کاشته می شود. این عمل سبب عدم آسیب به فولیکول های برداشت شده می شود و در نتیجه نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد.

کمترین میزان آسیب به فولیکول ها

به دلیل استفاده از قلم ایمپلنتر برای فرایند برداشت مو، میزان آسیب به فولیکول مو به کمترین میزان خود خواهد رسید و بانک مو سالم تری برای کاشت در اختیار خواهیم داشت. بر اساس این موضوع شاهد هدر رفت و آسیب کمتر بانک مو خواهیم بود.

انجام کاشت مو بدون زخم و بخیه

به دلیل برداشت تک به تک موها و کاشت آن ها در محل مورد نظر، نیازی به جراحی و هرگونه بخیه در این روش وجود ندارد که این موضوع سبب می شود هیچ جای زخم یا بخیه ای در سر باقی نماند.

دوران نقاهت کوتاه و بهبودی سریع تر

با توجه به اینکه میزان آسیب به فولیکول مو در روش میکروفیت به حداقل خود می رسد، روند بهبود سریع تر از سایر روش ها و همچنین دوران نقاهت کوتاه تری را شاهد هستیم.

نمونه موهای کاشته شده به روش میکروفیت

در عکس های زیر می توانید نمونه ای از نتایج کاشت مو به روش میکروفیت را مشاهده نمایید:



بهترین کلینیک کاشت مو به روش میکروفیت

بر اساس نکات اشاره شده در زمینه کاشت مو به روش میکروفیت، قطعا مهم ترین سوال برای افراد این است که این روش را در کدام کلینیک کاشت مو می توان انجام داد و بهترین کلینیک کاشت مو به روش میکروفیت کدام کلینیک می باشد؟ با توجه به این موضوع تصمیم به بررسی دقیق در خصوص یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در ایران گرفتیم که به جز انجام سایر روش های پیوند مو و ابرو، کاشت مو به روش میکروفیت با تجهیزات مدرن در کنار بهره گیری از پزشکان متخصص در آن انجام گیرد.

پس از بررسی های به عمل آمده و شنیدن نظرات افرادی که اقدام به انجام این کار نموده اند، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در ایران که پیوند مو به روش میکروفیت در آن به بهترین شکل ممکن انجام می شود، کلینیک کاشت مو تهران بیوتی می باشد. این کلینیک با کادری مجرب و در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا در کنار سوابق درخشان کاشت مو، یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران به شمار می رود.

آدرس وبسایت: www.tehranbeautycenter.com

تلفن تماس: 021-88102747 ، 021-88102746 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن