تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796912740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع سایبان‌های برقی که معماران در پروژه های خود به کار میبرند


واضح آرشیو وب فارسی::

سایبان برقی، یک سایبان پارچه ای نورگیر میباشد که به‌شکل دستی و یا این که با به کار گیری از موتور برقی باز و بسته میشود. سایبان متحرک یک محافظ چندمنظوره میباشد؛ با نصب این وسیله کاربردی در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، ایوان، استخر، کافی‌شاپ‌ها و … می‌توان یک بام کاذب احداث کرد و از تابش بی واسطه روشنایی خورشید، باران و … در امان ماند.

 

سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی، یک سایبان پارچه ای نورگیر میباشد که به‌شکل دستی و یا این که با به کار گیری از موتور برقی باز و بسته میشود. سایبان متحرک یک محافظ چندمنظوره میباشد؛ با نصب این وسیله کاربردی در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، ایوان، استخر، کافی‌شاپ‌ها و … می‌توان یک بام کاذب احداث کرد و از تابش بی واسطه روشنایی خورشید، باران و … در امان ماند.
بیشتر سایبان‌های برقی مدرن از نوع الکتریکی می‌باشند. سایبان متحرک برقی سیستمی هوشمند میباشد؛ این بام هوشمند معمولاً حالتی بازویی و لولایی دارااست و با فشار دادن یک دکمه باتوجه‌به ذوق مخاطب گشوده یا این که بسته میشود. انعطاف‌پذیری یکی امتیازات مثبت این بنا هوشمند است؛
پیاده سازی سایبان متحرک اهمیت بسیار متعددی داراست. ابزارآلات به کار برده شده در ساخت سایبان برقی بسیار سنگین و زیاد می باشند. یک سایبان متحرک متشکل از پروفیل آلومینیوم و پوشش پارچه می باشد؛ این قطعات و لوازم می بایست در امنیت کامل و به صورت مفیدی تهیه و در کنار یکدیگر چیده شوند. سایبان متحرک می تواند مجهز به سنسورهای باد و باران باشد و نیاز از راه دور کنترل شود.

انواع سایبان ها را بیشتر بشناسید

در چند سال قبل، تولیدکنندگان سایبان برقی ترکیبی بهتر از کارایی، نوآوری و خلاقیت را ارائه داده‌اند. تولیدکنندگان نسل نو سایبان‌های متحرک باتوجه‌به نیاز یوزرها سایبان‌های مختلفی را در اندازه‌ها، طرح‌ها و با قابلیت و امکان‌های متفاوتی پیاده سازی و روانه بازار کرده‌اند. 

سایبان ماشین

سایبان ماشین، یک وسیله محافظتی برای خودرو شما در قبال گونه های آسیب‌های موجود میباشد. سایبان، ضمن تولید یک سایه خنک، قادر است رنگ بدنه و قطعات خودرو را از تابش اشعه‌های مضر خورشید نگهداری نماید. برای مثال آسیب‌های احتمالی که ممکن میباشد برای یک خودرو رخ دهد می‌توان موردها پایین را نام برد:
• تابش شدید آفتاب و اشعه UV
• بارش برف سنگین
• وزش بادهای سهمگین
• سوز‌و‌سرما و گرمای شدید در هر فصل
• برخورد و افتادن شی ءها از طبقات آسانسور سقف ماشین
به کمک نصب یک سایبان ماشین کیفیت بالا و حرفه ای برای خودرو، میتوانید به محافظت آن و ارتقاء ارتفاع عمر خودرو خود یاری فراوانی فرمائید. نصب سایه‌ بان پارکینگ خودرو، به سادگی و در کمترین فرصت ممکن اجرا می‌گردد. صرفا وظیفه شما مراجعه به یک مرکز فروش دارای اعتبار برای خرید سایبان میباشد. البته قبل از آن‌که مبادرت به خرید سایبان ماشین فرمایید به کسب داده ها ویژه درباره انواع سایه‌ بان پارکینگ خودرو، محصول، کاربرد و نکات اساسی حین خرید آن نیاز دارید.


سایبان ماشین

سایبان چتری

سایبان چتری یا این که سایه بان چتر باغی یک سازه‌ چادری و آلومینیومی میباشد که با گستردگی خویش از یوزرها در قبال باران، برف، بارش ریزگردها، آفتاب و… نگهداری می‌نماید. به‌طورکلی، ساختار سایبان چتری با درنظرگرفتن تعدادی تفاوت‌های جزئی مانند چترهای معمولی دستی هست. مکانیزم این سازه نیز به‌شکل حرکات لغزنده، رفت و یا برگشتی میباشد.
سبک یا سنگین بودن سایبان چتری به نوع آلومینیوم به کار برده شده در سازه بستگی دارد. سایبان چتری دارای شالوده‌ای بلند و محکم میباشد و بخش انتهایی آن تیز یا مسطح و سنگین میباشد؛ این ساختار به بر پا نگه‌داشتن سایبان کمک می‌نماید.
سایبان چتری وسیله‌ای انعطاف‌پذیر میباشد که در اندازه‌های مختلف با سقف هشت‌ضلعی، مربعی، دایره‌ای‌شکل و باتوجه‌به نیاز یوزرها پیاده سازی و ایجاد می گردد. خصوصیت اساسی انعطاف‌پذیربودن این سازه به یوزرها اجازه میدهد تا بتوانند آن را در جهت موردنظر تهیه نمایند. یک سایبان باکیفیتی استاندارد دارای ساختاری مطمئن و مواد اول مرغوب میباشد.
سایبان چتری میتواند به‌شکل ثابت و یا این که متحرک باشد؛ نکته جذاب در ارتباط سایبان‌های چتری این میباشد که یوزرها می توانند آن را باتوجه‌به نیاز فردی خویش به‌شکل موج‌دار، منحنی و یا این که مسطح سفارش دهند. امروزه به کار گیری از این سایبان بسیار رایج میباشد و روزبه‌روز نیز بر محبوبیت آن افزوده میگردد.


سایبان چتری

سایبان بازویی

سایبان بازویی یا سایبان کاست یک سایبان دقیق و امروزی باکسی شکل میباشد. جعبه آلومینیومی این سایبان محفظه‌ای جهت نگهداری از سایبان در قبال عامل ها محیطی مانند برف، باد، باران، گردوخاک و … میباشد؛ باکس این سایبان نقش بسیار متعددی در ارتقا ارتفاع قدمت سایبان دارااست. ظواهر شکیل مکعبی سایبان بازویی با دیزاین محیط منطبق دارد و اکثر اوقات برای محیط‌ کوچک مانند ایوان یا این که بالکن مطلوب است .
خریداران باید با تفاوت‌های سایبان بازویی باکس و فول باکس آشنا باشند؛ سایبان برقی باکس معمولی از بالا و دو طرف دارنده کاور میباشد؛ ولی سایبان برقی فول باکس ضمن طرفین و بالای سایبان از سمت جلو نیز پوشیده میباشد.
پوشش فول باکس تماما از موتور و پارچه سایبان حفظ می‌نماید و بر طول قدمت و کارایی آن میافزاید. پارچه سایبان فول باکس نیز مانند بقیه سایبان‌ها چاپ پذیر می باشد و امروزه مشاغل متعددی از این سایبان شیک و امروزی به‌تیتر وسیله تبلیغاتی به کار گیری می‌نمایند. سایبان فول باکس دارای ریموت‌کنترل از راه دور میباشد و می‌توان آن را به‌اندازه دلخواه گشوده یا این که بسته کرد.


سایبان بازویی


نکات اساسی در هنگام خرید سایبان ماشین می بایست در حیث داشته باشید!

وقتی که شما برای خرید سایبان ماشین مبادرت می کنید در گام اولیه بایستی به یک مرکز دارای اعتبار و زبده فروش سایه‌ بان پارکینگ خودرو مراجعه‌نمایید. در آن‌جا به راحتی از نظر تخصصی و مشاوره کارشناسان بهره‌مند میشوید. آن گاه چک لیست پایانی مشمول موارد لازم با کمال دقت و توجه کامل میشود که از جمله آن ها می‌توان به مدل سایبان، مارک پارچه، قدرت موتور و … اشاره نمود.

جنس و گرم پارچه کششی سایبان

در ابتدا با توجه به سبک گزینش شده سایبان ماشین، مارک و جنس پارچه متبوع معلوم می‌گردد. جدیدا استفاده از محصول پارچه PES-PVC، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . در ویلا، تراس خانه، دفتر کار و … به کار گیری از این جنس پارچه رواج دارد. از برندهای کیفیت خوب پارچه سازه چادری نیز می‌توان به عبیکان ایالات متحده عربی، سیون بلژیک، SRF هندی اشاره نمود. گرم این پارچه نیز بسته به فرم سایبان، از 700 تا 900 گرم گوناگون میباشد. در دیگر موارد موجود از ورق‌های پلی کربنات یا پارچه کششی کانتینری در ایجاد کرد و تولید سایبان استفاده می‌شود.

اتصالات مصرفی در سایه بان

دوام و ماندگاری یک سایبان چادری، در طی سالیان دراز به چگونگی اتصالات مصرفی و یراق‌آلات فلزی بستگی دارد. در پروژه‌های کشور، تمام این اتصالات، تا 5 سال بعد از نصب سازه، به صورت مداوم بررسی و کنترل میگردند تا از استاندارد لازم آن مطمئن شوند. یکی از معتبرترین موسسه ها خارجی که در زمینه تولید اتصالات و پوسته آلومینیوم فعالیت دارد، کمپانی کنان متال ترکیه میباشد. این موسسه در مورد ایجاد انواع سایبان فولادی و آلومینیومی فعالیت دارد. شرکت ساینا دارای نمایندگی از شرکت کنان متال ترکیه هست و تک تک اتصالات را بی واسطه از ترکیه وارد می‌نماید.

جنس موتور مصرفی سایبان

موتور مصرفی در سایبان‌های منحصر به فرد، بایستی از توان و قدرت کافی بهره مند باشد؛ در غیر اینصورت سایبان برقی، کارایی مورد انتظار و استاندارد را نخواهد داشت. در این نوع محصول، به صورت معمول از موتور قوی با مارک سامفی فرانسه استفاده می شود. قیمت نهایی سفارش کالا، با دقت به‌این 3 عامل مطرح گردیده و دیگر نکات اثرگذار تعیین میگردد.

چرا سایبان ساینا را توصیه میکنیم؟

جای هیچ شکی وجود ندارد هدف یوزرها از خرید سایبان متحرک پارچه ای به‌دست‌آوردن راحتی و آسایش می باشد. در‌حالتی که درخصوص تولیدات فنی مهندسی اطلاعات کافی هم داشته باشیم، راه‌اندازی آن مستلزم افراد باسابقه می‌باشد. روش انتخاب و نصب سایبانتان را به کاردانان باتجربه ما بسپارید. مهندسین با تجربه ما با حضور در جای نصب سازه، اندازه دقیق پروژه موردنظر را محاسبه می‌نمایند؛ باتوجه‌به نوع احداث، وسایل موردنیاز را به مکان موردنظر انتقال می‌دهند و امور مهندسی به بهترین شکل ممکن با استانداردهای کامل انجام می‌گردد. در نقطه نهایی فعالیت سازه بوسیله مهندسین تست میگردد تا از عملکرد و مقاومت آن اطمینان حاصل شود.

ما همواره خود را نسبت به توسعه فناوری سقف متحرک و پرورش مهندسین آشنا با این علم در کشور متعهد می دانیم. شرکت سقف متحرک پارچه ای ساینا همواره سعی بر ارایه سطوح بالای خدمات به مشتریان عزیز را دارد.

نمایندگی انحصاری شرکت کنان ترکیه

شرکت ساینا تنها نماینده انحصاری شرکت کنان متال ترکیه بوده. لذا با واردات مستقیم اتصالات و قالب پروفیل از این مجموعه موفق شده است تا کالای تولیدی خود را هم تراز با کیفیت کالای خارجی و با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه نماید.

اجرای پروژه در سراسر ایران

نیروهای شرکت با کمک نمایندگان مجرب و آموزش دیده بومی در تمامی استان ها قادر به اجرای پروژه های متنوع و پیچیده برای شما هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد.

واردات قالب های آلومینیوم و تولید داخلی

وارد کردن قالب های خارجی و استاندارد که پیش از این آزمون خود را پس داده اند کیفیت کار را تضمین می کند و از طرفی به دلیل تولید در داخل کشور قیمت تمام شده به صرفه تر می‌شود

ایجاد ثبات قیمت با انبار پارچه و آلومینیوم

انبار پارچه شامل برند های متنوع پارچه می‌باشد.  تمامی پارچه ها از برند های مطرح و با کیفیت ‌باشند تا محصولی درخور به شما ارایه شود. با وجود انبار متریال با مساحت بالا، توانایی دپو حجم بالایی از متریال را داشته و این امتیاز از  تغییرات مدام و با شتاب قیمت ها جلوگیری می‌کند

 

برچسب ها : سایبان برقی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1702]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن